Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, net weer een mooi pakket B&F supplementen binnen gekregen, met flink wat samples! Bedankt daarvoor!

Wel vind ik het jammer dat de voedingswaarden op de pagina van Isolaat Perfection niet overeen komt met de gegevens op de verpakking die ik heb ontvangen.

Op de site staat 93% eiwit en 0,6 gram carbs (voor mijn gevoel stond er pas geleden zelfs dat er 0gram carbs in zat). In werkelijkheid heeft mijn pot 90 gram eiwit en 4 gram carbs. Klein verschil, maar ik probeer Carbs te mijden ivm een Keto dieet.

Ik denk dat je nu de natural/per dosering voedingswaarde in de war haalt met je eigen (smaak) Isolaat Perfection? :)

-Leon

Er staat op de pagina van Isolaat Perfection maar 1 waarde? Dus ik ben er vanuit gegaan dat dit voor alle varianten geldt.

OK, ik zat gewoon op de Hoofdpagina. In al die jaren nooit geweten dat er rechts een knopje 'ingrediënten' stond... Haha.
Dan had ik dus beter de Naturel kunnen bestellen, helaas :)

Heb mn cookies en cream binnen:D maar vind hem niet zo heel lekker had toch beter banaan kunnen nemen:( Achja

Hey Leon, gewoon vanille m8. Grtz

Léon/Ilco,

heb gisteren m'n bestelling met referentie 214072 geplaatst en vandaag netjes op tijd binnengekregen.
Helaas is er bij het samenstellen van het pakje iets misgelopen.
Heb je een PM gestuurd voor meer duidelijkheid.
Een vergissing is dan ook vlug gemaakt, hé.

Vriendelijke groet,

Daniell.

Karwan

Léon/Ilco,

heb gisteren m'n bestelling met referentie 214072 geplaatst en vandaag netjes op tijd binnengekregen.
Helaas is er bij het samenstellen van het pakje iets misgelopen.
Heb je een PM gestuurd voor meer duidelijkheid.
Een vergissing is dan ook vlug gemaakt, hé.

Vriendelijke groet,

Daniell.

Ik zit zelf niet op kantoor maar Leon wel dus die pakt het meteen even op zo. Komt goed:)

Ik kan het referentienummer niet thuisbrengen. Kun je mij de mail doorsturen? Dan kijk ik er direct naar:) (office@bodyenfitshop.nl)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

Creapure Creatine werkt altijd goed.:) DiCreatine Malate hebben we trouwens ook. Er zijn inderdaad mensen in de sport die dat nog beter vinden, of dat zo is, is moelijk te beoordelen.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

De ovale scoops wegen inderdaad teveel 7-8 gram. :rolleyes: Dank je, voor de bestelling!:)

Wat voor soort type creatine zit in de creapure? want anders ga ik gwn voor de monohydraat..

Niet zomaar mensen gaan beschuldigen, als dit een kloon zou zijn is hij wel heel erg gelukt.. Laat ze het lekker afhandelen via de PM.

de Karwan grap blijft grappig , hoe dan ook :D

Het laat een signaal na , dat men " een vergissing in een bestelling " altijd moet controleren voor men de klant vergoed ;)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Wat voor soort type creatine zit in de creapure? want anders ga ik gwn voor de monohydraat..

ik raad je di creatine malaat aan , 8gram daags , op trainingsdage 4 pre en 4 post

de Karwan grap blijft grappig , hoe dan ook :D

Het laat een signaal na , dat men " een vergissing in een bestelling " altijd moet controleren voor men de klant vergoed ;)

---------- Toegevoegd om 16:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

ik raad je di creatine malaat aan , 8gram daags , op trainingsdage 4 pre en 4 post
Dat weet ik, maar karwan was een malloot en zou er nooit zelf op komen om dit via de PM te doen :D

heej wat is het aminozuurprofiel van de isolaat perfection? staat niet op de pot/internet namenlijk

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven