HarryE
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben jullie ook een eigen merk supplement die de volgende ingrediënten heeft: Glutamine, Citrulline en BCAA's; dus vergelijkbaar met Xtend??

Ja
(Of je creatine nu in je maag in contact komt met de shake of 5 minuten vroeger in een shakebeker, maakt niet uit hécreatine breekt wel vrij snel af maar niet in 5 minuten
)
Het is overigens recent aangetoond dat dit 100% kan.
. Als je dan zelfs nog een klein beetje dextrose professional bijdoet is het zelfs lekker. 

Wat gaat er veranderen aan de casseïne? Ook weer ivm labels? Ik merk dat er al enkele smaken niet meer beschikbaar zijn.
Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!
Eyyy,
Wil voor rond de 300 euro sups bestellen.
Alleen krijg je vanaf 125 euro fitness gloves bij je bestelling.
Kan ik als ik voor 300 bestel 2 paar erbij krijgen + een paar bidons?
Of moet ik gewoon 2 bestellingen maken rond de 150 dan kan ik alle goodies dubbel krijgen
Nog een vraag:
Meestal rond deze tijd wanneer iedereen vakantie geld heeft komt er altijd een dikke aanbieding van eiwitten bij de meeste levaranciers zag bij sportfood al een mooie aanbieding, XXL zou ook wel wat gaan doen vandaag met de weekaanbieding. Ik neem aan jullie ook? dan wacht ik namelijk even tot Vrijdag
Greetz,
Patrick
Dan regel ik het direct
Altijd goed
---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------
Deze smaken komen nog weer terug. Over ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------
Ik weet serieus nog niet wat we zelf in de weekaanbieding krijgen. Maar dat van de bidons en gloves is prima. Je kunt mij dan een PM sturen direct na bestellenDan regel ik het direct
![]()

Met wat WMS erbij merk je er al totaal niks meer van.. Als je dan zelfs nog een klein beetje dextrose professional bijdoet is het zelfs lekker.
![]()

Helemaal mee eens, een beetje Peptopro mengen met WMS of Dextrose Pro dan werk je er helemaal niets van en nog mooier is dat je deze carbs ook echt nodig hebt na de training. Dus je moet het eigenlijk toch al mixen
---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------
Als ik morgen eind van de dag iets meer weet over de weekaanbiedingen dan laat ik dit direct weten![]()
Met wat WMS erbij merk je er al totaal niks meer van.. Als je dan zelfs nog een klein beetje dextrose professional bijdoet is het zelfs lekker.
![]()

Net bestelling weer netjes aangekomen met extra samples
Alleen zijn jullie helaas shakebeker vergeten en heb deze wel aangevinkt mischien bij de volgende bestelling een extra shakebeker
Voor de rest niks anders dan lof![]()

Pakketje bij de buren geleverd..; bel ik daar aan, niemand thuis...
zo nog eens proberen, als die kiddo's daar de potten nog niet leeg hebben![]()

hey whami,Ja
(Of je creatine nu in je maag in contact komt met de shake of 5 minuten vroeger in een shakebeker, maakt niet uit hécreatine breekt wel vrij snel af maar niet in 5 minuten
)
niets aan het handje, prima ontvangen broeder! thanks alot, wij weten beide waarom
![]()
X

Vind ik niet echt lang maar is idd nog ietsje langer dan ik dacht, ik d8 na 1 dag al maar 80-90% over. Nou ja zo veel beter, thx, idd wel handighey whami,
dit is misschien wel interessant voor jou! :http://www.ergogenics.org/264.html duurt lang voordat crea afbreekt dus.