Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben jullie ook een eigen merk supplement die de volgende ingrediënten heeft: Glutamine, Citrulline en BCAA's; dus vergelijkbaar met Xtend??

Hebben jullie ook een eigen merk supplement die de volgende ingrediënten heeft: Glutamine, Citrulline en BCAA's; dus vergelijkbaar met Xtend??

We krijgen voor na de training over 3 weken de Magnificent, dit is nog beter in samenstelling voor herstel en groei na de training.:)

Voor - voor of tijdens de training hebben we niet exact de Xtend samenstelling hiervoor zou je ook BCAA of Magic EAA kunnen kiezen.

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Ja :)
(Of je creatine nu in je maag in contact komt met de shake of 5 minuten vroeger in een shakebeker, maakt niet uit hé ;) creatine breekt wel vrij snel af maar niet in 5 minuten :p)

Helemaal mee eens:) Het is overigens recent aangetoond dat dit 100% kan.

Oke thanks voor de reactie broeder..

Eyyy,

Wil voor rond de 300 euro sups bestellen.
Alleen krijg je vanaf 125 euro fitness gloves bij je bestelling.
Kan ik als ik voor 300 bestel 2 paar erbij krijgen + een paar bidons?
Of moet ik gewoon 2 bestellingen maken rond de 150 dan kan ik alle goodies dubbel krijgen:p

Nog een vraag:

Meestal rond deze tijd wanneer iedereen vakantie geld heeft komt er altijd een dikke aanbieding van eiwitten bij de meeste levaranciers zag bij sportfood al een mooie aanbieding, XXL zou ook wel wat gaan doen vandaag met de weekaanbieding. Ik neem aan jullie ook? dan wacht ik namelijk even tot Vrijdag;)

Greetz,
Patrick

Wat gaat er veranderen aan de casseïne? Ook weer ivm labels? Ik merk dat er al enkele smaken niet meer beschikbaar zijn.

Oke thanks voor de reactie broeder..

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Wat gaat er veranderen aan de casseïne? Ook weer ivm labels? Ik merk dat er al enkele smaken niet meer beschikbaar zijn.

Deze smaken komen nog weer terug. Over ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.:zuip: Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!:D

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Eyyy,

Wil voor rond de 300 euro sups bestellen.
Alleen krijg je vanaf 125 euro fitness gloves bij je bestelling.
Kan ik als ik voor 300 bestel 2 paar erbij krijgen + een paar bidons?
Of moet ik gewoon 2 bestellingen maken rond de 150 dan kan ik alle goodies dubbel krijgen:p

Nog een vraag:

Meestal rond deze tijd wanneer iedereen vakantie geld heeft komt er altijd een dikke aanbieding van eiwitten bij de meeste levaranciers zag bij sportfood al een mooie aanbieding, XXL zou ook wel wat gaan doen vandaag met de weekaanbieding. Ik neem aan jullie ook? dan wacht ik namelijk even tot Vrijdag;)

Greetz,
Patrick

Ik weet serieus nog niet wat we zelf in de weekaanbieding krijgen. Maar dat van de bidons en gloves is prima. Je kunt mij dan een PM sturen direct na bestellen:) Dan regel ik het direct:)

Altijd goed:)

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:06 ----------

Deze smaken komen nog weer terug. Over ongeveer 4-5 weken komen we daarna met een compleet nieuwe Micellar Casein. In de Perfection Line. Pure Micellar geweldige smaken.:zuip: Hier zijn we erg lang mee bezig geweest maar het is perfect gelukt. We stoppen niet eerder voordat we met elk product op elk vlak de beste koop hebben!!:D

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:09 ----------

Ik weet serieus nog niet wat we zelf in de weekaanbieding krijgen. Maar dat van de bidons en gloves is prima. Je kunt mij dan een PM sturen direct na bestellen:) Dan regel ik het direct:)

Oké thanks wacht nog even tot vrijdag dan!;)

Met wat WMS erbij merk je er al totaal niks meer van. :D. Als je dan zelfs nog een klein beetje dextrose professional bijdoet is het zelfs lekker. :p

Helemaal mee eens, een beetje Peptopro mengen met WMS of Dextrose Pro dan werk je er helemaal niets van en nog mooier is dat je deze carbs ook echt nodig hebt na de training. Dus je moet het eigenlijk toch al mixen:D

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Oké thanks wacht nog even tot vrijdag dan!;)

Als ik morgen eind van de dag iets meer weet over de weekaanbiedingen dan laat ik dit direct weten:)

Helemaal mee eens, een beetje Peptopro mengen met WMS of Dextrose Pro dan werk je er helemaal niets van en nog mooier is dat je deze carbs ook echt nodig hebt na de training. Dus je moet het eigenlijk toch al mixen:D

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

Als ik morgen eind van de dag iets meer weet over de weekaanbiedingen dan laat ik dit direct weten:)

Helemaal super! greetz

Met wat WMS erbij merk je er al totaal niks meer van. :D. Als je dan zelfs nog een klein beetje dextrose professional bijdoet is het zelfs lekker. :p

das hoe ik het oplos ja, maar als er iets is dat mij doet kokhalzen dan is het 'bitter'. Al de rest kan ik zo doorslikken maar van de moment dat ik bitter proef :kots:

Net bestelling weer netjes aangekomen met extra samples:cool:

Alleen zijn jullie helaas shakebeker vergeten en heb deze wel aangevinkt mischien bij de volgende bestelling een extra shakebeker:)

Voor de rest niks anders dan lof:thumbs:

Net bestelling weer netjes aangekomen met extra samples:cool:

Alleen zijn jullie helaas shakebeker vergeten en heb deze wel aangevinkt mischien bij de volgende bestelling een extra shakebeker:)

Voor de rest niks anders dan lof:thumbs:

Excuses! Dank je, voor het begrip. PM mij bij de volgende bestelling even dan regel ik het direct!:)

Pakketje bij de buren geleverd..; bel ik daar aan, niemand thuis :( ...

zo nog eens proberen, als die kiddo's daar de potten nog niet leeg hebben :roflol:

:roflol: niets aan het handje, prima ontvangen broeder! thanks alot, wij weten beide waarom ;)

X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven