Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net even een nieuw topic aangemaakt in de fangroup.

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

6keer is wel veel ...

---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------

Ik heb het meestal 2 a 3 dagen nadat ik besteld heb , ligt mss aan bij welke bank ik zit of aan tnt , stort nochtans op hun belgische bankrekening .

Nuja zolang ik alles krijg zonder foutje , kan ik niet klagen ;)

Het geld overschrijven duurt altijd wel een dag of 2. Ik betaal altijd via mister cash met netbanking. Direct betaald en direct een bevestiging dat het verzonden is. :D

ik heb nog nooit een probleem gehad met b&f, het lijkt gewoon dat er veel fouten gebeuren omdat 90% van het clienteel zijn foutjes HIER komt melden.

ik heb nog nooit een probleem gehad met b&f, het lijkt gewoon dat er veel fouten gebeuren omdat 90% van het clienteel zijn foutjes HIER komt melden.

Klopt helemaal wat je aangeeft inderdaad:) maar dat geeft niet, we moeten ook met kritiek om kunnen gaan en foutjes moeten we snel oplossen. Dat wil ik zelf ook graag als ik ergens iets koop. Dank je:)

Wanneer verwachte jullie green thee van jullie eigen merk heb het nodig en de omschrijving klink goed ?

Wanneer verwachte jullie green thee van jullie eigen merk heb het nodig en de omschrijving klink goed ?

Ja, hele mooie kwaliteit. We verwachten deze begin aankomende week al:)

Green Tea Slank:)

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

:thumb: Ik ga direct even kijken!!

Heb mn C&C aan een vriend verkocht en banaan besteld dit x voor 22:00:D
Referentie nummer: 215206
Doe maar lekker veel samples haha:P Nee maar de levering was trouwens wel heel nice! Shakebeker ziet er goed uit en is erg handig is dat filtertje voor klontjes?

ejj b&f ik heb een vraagje, ik train meestal tot 9 uur 's avonds. Dan pak ik meestal rond kwart over 9/half 10 WP nu vraag ik mij af of ik in plaats van wp de PPM kan pakken en hierdoor de WP en 500gram kwark kan vervangen of is dit niet mogelijk ivb met dat er wat meer extra eiwitten in kwark zitten?

Hey Leon,

Oh jammer, zal ik bij mijn volgende bestelling wel doen ;)

ejj b&f ik heb een vraagje, ik train meestal tot 9 uur 's avonds. Dan pak ik meestal rond kwart over 9/half 10 WP nu vraag ik mij af of ik in plaats van wp de PPM kan pakken en hierdoor de WP en 500gram kwark kan vervangen of is dit niet mogelijk ivb met dat er wat meer extra eiwitten in kwark zitten?

Als je iedere avond voor het slapen 500g kwark wegwerkt dan verandert Protein Perfection Mix daar niet veel aan. Althans, het is geen vervanger voor je kwark. Het bevat wel caseïne alleen heeft het niet dezelfde afgifte als kwark. In plaats van je kwark zou je een caseïne eiwit kunnen overwegen zoals Micellar Casein Superior, heerlijk van smaak en een afgifte van 7 uur!

-Vincent

Laatst bewerkt:
Heb mn C&C aan een vriend verkocht
:treuren:
Nee hoor ;) ben blij dat je hem hebt kunnen doorverkopen :) velen vinden nochtans C&C 1 van de beste smaken :p
Klopt helemaal wat je aangeeft inderdaad:) maar dat geeft niet, we moeten ook met kritiek om kunnen gaan en foutjes moeten we snel oplossen. Dat wil ik zelf ook graag als ik ergens iets koop. Dank je:)
Vind het nog steeds super service hé;) Als ik kritiek geef is het vooral constructief bedoeld maar ben er zeker van dat je dat ondertussen wel al weet van mij hé?:)

Laatst bewerkt:
Heb mn C&C aan een vriend verkocht en banaan besteld dit x voor 22:00:D
Referentie nummer: 215206
Doe maar lekker veel samples haha:P Nee maar de levering was trouwens wel heel nice! Shakebeker ziet er goed uit en is erg handig is dat filtertje voor klontjes?

Het filter dient inderdaad mede voor de klontjes, tevens klop je op deze manier lucht in de substantie waardoor hij lekker luchtig wordt! :)

:treuren:
Nee hoor ;) ben blij dat je hem hebt kunnen doorverkopen :) velen vinden nochtans C&C 1 van de beste smaken :p

Vind het nog steeds super service hé;) Als ik kritiek geef is het vooral constructief bedoeld maar ben er zeker van dat je dat ondertussen wel al weet van mij hé?:)

Cookies & Cream is inderdaad heerlijk als je het mij vraagt, ik heb hier nog een pot SuperPro van BPI staan. Het is een meal replacement shake waar dus ook de nodige koolhydraten inzitten, heerlijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Vincent

Had tijdje terug bij een bestelling een sample van VPX Stealth in cookies smaak. Was net ferrero rocher. :D :zuip:

Komt de peptopro er eigenlijk met smaak? Dacht dat jullie gezegd hadden om eerst af te wachten hoe de verkoop loopt...

Komt de peptopro er eigenlijk met smaak? Dacht dat jullie gezegd hadden om eerst af te wachten hoe de verkoop loopt...

Klopt, vergeleken met populaire producten loopt PeptoPro niet heeel erg hard dus we zijn er nog niet helemaal uit eigenlijk:D We hebben net wel weer de pure variant ingekocht.

+we werken nu eerst heel hard aan nieuwe versies van Micellar Casein Superior, Dieet Eiwit, een goede Multi en nog een paar hele leuke producten.:)

---------- Toegevoegd om 09:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:21 ----------

Had tijdje terug bij een bestelling een sample van VPX Stealth in cookies smaak. Was net ferrero rocher. :D :zuip:

Ferrero klinkt goed:D

Laatst bewerkt:
B&F, heb een discussie met een vriend; Kun je whey + crea in een shake voegen ja/nee?

B&F, heb een discussie met een vriend; Kun je whey + crea in een shake voegen ja/nee?
Ja :)
(Of je creatine nu in je maag in contact komt met de shake of 5 minuten vroeger in een shakebeker, maakt niet uit hé ;) creatine breekt wel vrij snel af maar niet in 5 minuten :p)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven