Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Net even een nieuw topic aangemaakt in de fangroup.
[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
Het geld overschrijven duurt altijd wel een dag of 2. Ik betaal altijd via mister cash met netbanking. Direct betaald en direct een bevestiging dat het verzonden is.
[Link niet meer beschikbaar]
---------- Toegevoegd om 19:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------
6keer is wel veel ...
---------- Toegevoegd om 19:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:15 ----------
Ik heb het meestal 2 a 3 dagen nadat ik besteld heb , ligt mss aan bij welke bank ik zit of aan tnt , stort nochtans op hun belgische bankrekening .
Nuja zolang ik alles krijg zonder foutje , kan ik niet klagen![]()
Het geld overschrijven duurt altijd wel een dag of 2. Ik betaal altijd via mister cash met netbanking. Direct betaald en direct een bevestiging dat het verzonden is.

maar dat geeft niet, we moeten ook met kritiek om kunnen gaan en foutjes moeten we snel oplossen. Dat wil ik zelf ook graag als ik ergens iets koop. Dank je
Nee maar de levering was trouwens wel heel nice! Shakebeker ziet er goed uit en is erg handig is dat filtertje voor klontjes?