DikkeEend
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 76kg
Ik ga even kijken. Blijf het wel zeggen dat bij de op- en aanmerkingen sneller gaat.
Bedankt!
-Leon
Ok top!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga even kijken. Blijf het wel zeggen dat bij de op- en aanmerkingen sneller gaat.
Bedankt!
-Leon

.Al een update ivm de Glucosamine Sulfaat?
BV bij dit product zit er ook Chondroitin in. Als ik correct ben wordt dit gebruikt om het effect van de glucosamine te versterken.
Mss nog een product toevoegen met Chondroitin en eventueel MSM in en als combi verkopen met Glucosamine?
![]()
Hier heb je ook de waarden van de Joint Help van Tested Nutrition moesten jullie die ook graag op jullie site hebben.

Anabolic ZMA:B&F,
ik zit even te kijken naar een ZMA, voornamelijk tegen puistjes ivm de zink.
Nu zie ik Tested ZMA en jullie huismerk ZMA voor dezelfde prijs..
Zit er nog verschil in ofzo?
.
Ok thx, ga ik mss ook eens bestellen, na de examens ga ik eens kijken met wat ik mn huidige voorraad supps kan uitbreidenDank je. We willen het graag puur houden omdat wij vinden dat Glucosamine Sulfaat de belangrijkste en bewezen stof is. Dus het zal een puur product worden.
-Leon
.De bestelling krijg ik zeker vrijdag binnen, ivm hemelvaartsdag?

B&F,
ik zit even te kijken naar een ZMA, voornamelijk tegen puistjes ivm de zink.
Nu zie ik Tested ZMA en jullie huismerk ZMA voor dezelfde prijs..
Zit er nog verschil in ofzo?
.Zink al geprobeerd? Kost toch bijna niets voor een potje dat 250 dagen mee gaat en bij mij heeft het toch zichtbaar geholpen maar dan voor puisten op me gezicht en huidirritatie aan de armen.
(niet samen nemen met calcium en ook nog een andere stof - koper dacht ik - niet tegelijk nemen, als je beide supplementeerd genoeg tijd tussen laten)
Ik denk wel van persoon tot persoon, maar in combinatie met Vitamine B5 werkt het erg goed.
-Leon
ZMA is om voor het slapengaan te nemen. Als je wilt kan je er ook een potje Zinc bijnemen, kost toch maar 8€ voor 250 dagen, deze neem je 's ochtend of 's middags bij het eten. En 1 van die B5's als je budget het toelaatDe top 3 (willekeurige volgorde, allemaal ander type product):
Dit is 1 die er het best op lijkt op die jij zei maar met dubbel zo veel B5 (100mg): Click hereDeze is in verhouding de goedkoopste.
Deze bevat zelfs nog meer B5 (150mg - serving size is 2 dus 75mg per cap) en handig als je stress hebt zoals heljen.
En dit is een multivitamine met redelijk wat B5 in (60mg).
.Beter dan ZMA weet ik niet maar sowieso wel handig omdat het bijna niets kostBedankt! miss is dat wel beter dan, die zink.
Ik heb b5 al, in hele hoge concentratie van de tuinen ()
thnx
. ZMA heeft ook zo zn voordelen.
. Had vroeger ook steeds last van puistjes en huidirritatie en heb ik nu allemaal nauwelijks nog last van, hoogstens een rood plekje. Of je nu ZMA of zink of beide koopt, laat je me het effect op je weten via PM na 2-4 weken? Dan weet ik of mn advies geholpen heeft.Je bent er al vroeg mee deze weekTipje van de sluier voor de weekaanbiedingen van aankomende week
Isolaat Perfection
BCAA Pure Caps
Result!
Stacker Blackburn
De prijzen volgen vrijdagochtend om 8:00 uur precies![]()

Tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen van aankomende week
Isolaat Perfection
BCAA Pure Caps
Result!
Stacker Blackburn
.
. Echt waanzinnig lekker. 
Het aantal soorten creatine zegt niets over de effectiviteit of kwaliteit van het product.Zie dat deze week Ultimate Creatine in de aanbieding is en vanaf Vrijdag dus Result.
De ene heeft 7 soorten creatine en de ander 4 maar is die van 7 dus beter/krachtiger/effectiever ?
Verder ga zo door met B&F, naast de kwalitatieve producten hebben jullie ook elke week erg goede produkten in de aktie ! Dat is een groot pluspunt.

Tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen van aankomende week
Isolaat Perfection
BCAA Pure Caps
Result!
Stacker Blackburn
) Kan ik direct een potje result meebestellen.