Anabolic ZMA:
Inhoud: 90 capsules
Serving: 3 capsules
Servings per verpakking: 30
Samenstelling per 3 capsules:
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Andere ingredienten:
Gelantine (capsule), Magnesium Stearate
Die van tested nutrition:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen de inhoud van vitamine B6 verschilt wat. Die van B&F is wel 2€ goedkoper per potje als je er ineens 3 besteld & het gaat toch lang mee.
Ik heb zowel die van tested als die van B&F staan
Ok thx, ga ik mss ook eens bestellen, na de examens ga ik eens kijken met wat ik mn huidige voorraad supps kan uitbreiden.
Goede post. Mooi samengevat.

De bestelling krijg ik zeker vrijdag binnen, ivm hemelvaartsdag?![]()
Klopt.

Je bent er al vroeg mee deze week
Weer toppers, vooral die Isolaat!![]()
Dank je wel!
Jullie willen nog harder werken dan afgelopen week precies?.
Zit nu te genieten van mijn Isolaat Perfection aardbei.. Echt waanzinnig lekker.
![]()
Nieuwe records elke week!

Helaas.

Zie dat deze week Ultimate Creatine in de aanbieding is en vanaf Vrijdag dus Result.
De ene heeft 7 soorten creatine en de ander 4 maar is die van 7 dus beter/krachtiger/effectiever ?
Verder ga zo door met B&F, naast de kwalitatieve producten hebben jullie ook elke week erg goede produkten in de aktie ! Dat is een groot pluspunt.
Beide topproducten. Kan je niet mee verkeerd gaan.
De Ultimate Creatine is wel een stuk beter van smaak. Bedankt ook voor je complimenten.
-Leon
---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------
Komt goed uit. Hoor net van mijn vader dat hij wil beginnen met het supplementeren van vitamine b (wou hij anders bij apotheker kopen) Kan ik direct een potje result meebestellen.
Welke vit b kan je me aanraden? Now foods?
Inderdaad, de B12 van Now Foods is een topper.
Vitamine B12 - Now Foods 18,00
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Leon

.

Iemand verveelde zich