MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Anabolic ZMA:
Inhoud: 90 capsules
Serving: 3 capsules
Servings per verpakking: 30
Samenstelling per 3 capsules:
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Andere ingredienten:
Gelantine (capsule), Magnesium Stearate

Die van tested nutrition:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alleen de inhoud van vitamine B6 verschilt wat. Die van B&F is wel 2€ goedkoper per potje als je er ineens 3 besteld & het gaat toch lang mee :).
Ik heb zowel die van tested als die van B&F staan:p

Ok thx, ga ik mss ook eens bestellen, na de examens ga ik eens kijken met wat ik mn huidige voorraad supps kan uitbreiden:D.

Goede post. Mooi samengevat. :)

De bestelling krijg ik zeker vrijdag binnen, ivm hemelvaartsdag? :)

Klopt. :)

Je bent er al vroeg mee deze week :)
Weer toppers, vooral die Isolaat!:D

Dank je wel!

Jullie willen nog harder werken dan afgelopen week precies? :D.

Zit nu te genieten van mijn Isolaat Perfection aardbei. :D. Echt waanzinnig lekker. :zuip:

Nieuwe records elke week! :eek: :)

crap, net gisteren BCAA Pure Caps besteld

Helaas. ;)

Zie dat deze week Ultimate Creatine in de aanbieding is en vanaf Vrijdag dus Result.

De ene heeft 7 soorten creatine en de ander 4 maar is die van 7 dus beter/krachtiger/effectiever ?

Verder ga zo door met B&F, naast de kwalitatieve producten hebben jullie ook elke week erg goede produkten in de aktie ! Dat is een groot pluspunt.

Beide topproducten. Kan je niet mee verkeerd gaan. :) De Ultimate Creatine is wel een stuk beter van smaak.

Bedankt ook voor je complimenten.

-Leon

---------- Toegevoegd om 15:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:53 ----------

Komt goed uit. Hoor net van mijn vader dat hij wil beginnen met het supplementeren van vitamine b (wou hij anders bij apotheker kopen :p) Kan ik direct een potje result meebestellen.

Welke vit b kan je me aanraden? Now foods?

Inderdaad, de B12 van Now Foods is een topper.

Vitamine B12 - Now Foods 18,00

-Leon

Whami, cappuccino is de lekkerste smaak ooit :D:D En dat met water! Met melk weet ik nog niet, maar ik denk dat die dan nog lekkerder is, damn wat een smaak :) Precies wat ik lekker vind.

Whami, cappuccino is de lekkerste smaak ooit :D:D En dat met water! Met melk weet ik nog niet, maar ik denk dat die dan nog lekkerder is, damn wat een smaak :) Precies wat ik lekker vind.
Ty om het me te laten weten :). Nadeel nu twijfel ik tussen bery, framboos & cappuccino voor mn volgende bestelling xD.

ik zou voor framboos of bery gaan, ik heb ze alle 3 nog niet gehad maar van een smaak waarbij je melk verwacht c en c en cappu gaan mij vervelen als ik ze met water pak helemaal dan vind ik ze niet echt lekker en bij die andere 2 is dat niet echt geloof ik

De sample pack kan natuurlijk ook een optie bieden. :)

-Leon

Dacht zelf meer aan vit B100. Dan heb je ze allemaal ipv alleen b12.
Wel jammer dat die nectar isolaat sachets niet alle smaken bevatten in 1 sample pack :(

Jammer, ook net BCAA Pure Caps besteld, ach ja. Prijzen zijn van B&F toch al goed :P
Trouwens even een vraagje aan B&F over die BCAA Pure Caps, hoort het zo dat er geen geen seal op de deksel van het potje zit?
Zo'n freshness / quality seal. ( Dus als je dop er af haalt? )
Deze zit op de meeste supps namelijk wel, heb je toch 'n gevoeld dat er waarschijnlijk niemand met je supps heeft zitten klooien.

Jammer, ook net BCAA Pure Caps besteld, ach ja. Prijzen zijn van B&F toch al goed :P
Trouwens even een vraagje aan B&F over die BCAA Pure Caps, hoort het zo dat er geen geen seal op de deksel van het potje zit?
Zo'n freshness / quality seal. ( Dus als je dop er af haalt? )
Deze zit op de meeste supps namelijk wel, heb je toch 'n gevoeld dat er waarschijnlijk niemand met je supps heeft zitten klooien.
Kijk eens in het deksel? Het komst soms los en blijft dan in het deksel steken. Heb dat zelf ook al meegemaakt en bij de vorige die dit zei was dit ook het geval:).
B&F kan je vertrouwen dus als de B&Fplakband op je kartonnen doos nog in orde was kan je helemaal gerust zijn :).

Laatst bewerkt:
is het eigelijk erg om na de training TMS te pakken met amino's en whey in een shake :) als ik wp 20 min na de 1e shak pak zeg maar met tms en aminos dan pak ik meestal 45 min daarna 500g kwark en ga ik slapen. dan moet ik steeds naar de wc weet niet of het erg veel uit maakt als ik het allemaal door elkaar gooi?

Grow!

Hallo,

Heeft iemand ervaring met het supplement Grow! van B&F shop?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

is het eigelijk erg om na de training TMS te pakken met amino's en whey in een shake :) als ik wp 20 min na de 1e shak pak zeg maar met tms en aminos dan pak ik meestal 45 min daarna 500g kwark en ga ik slapen. dan moet ik steeds naar de wc weet niet of het erg veel uit maakt als ik het allemaal door elkaar gooi?
Als je ze alle 3 bij mekaar gooit ga je ook niet te veel moeten verwachten van smaak. Ik zou de aanbevelingen volgen en direct na je training TMS+aminos en dan 15-45 minuten later whey. (sommigen zeggen dat 15 minuten later best is, anderen 45 en nog anderen iets tussenin:p).
Wil je ze samen gooien omwille van te veel vocht dat je opneemt en daardoor naar het toilet moet? Ik neem vaak 1 schep whey / protein perfection en doe daar dan nog een half schepje whey smaakloos bij met de hoeveelheid vloeistof voor 1 schepje. Ik vind de shakes zo nog lekkerder en je krijgt dan ook wat minder vloeistof binnen. Ik ga morgen eens 0,5 schepje smaak met 1 schepje smaakloos en vloeistof voor 0,5 schepje proberen :p.

Laatst bewerkt:
weet je B&F ik heb eens een vraagje voor jullie, jullie hebben zo'n superproducten, zowel qua prijs als kwaliteit, dus waarom bieden jullie dan nog ZOveel minderwaardige, en exponentieel duurdere amerikaanse producten aan?
Ik bedoel het echt niet slecht, ik wil jullie als producent net helpen, maar waarom maken jullie je assortiment niet wat kleiner, en alleen het beste van het beste aanbieden? Neem nu NOW foods, dat nu eens een betrouwbare producent die net als jullie kwaliteit aanbied; zuivere producten aan schappelijke prijzen weet je wel.

Ach ja het was maar een bedenking, feel free to ignore me :P maar ik zie gewoon het nut niet van bv 1001 Creatineproducten van alle maten en prijzen terwijl jullie huismerk al alles heeft tegen de goedkoopste prijzen :)

Ze verkopen denk ik gewoon alles waar er vraag naar is :)

Iedere mens heeft zoal zijn voorkeuren. Er zijn veel personen die zweren bij een bepaald merk whey of creatine.

@ B&F of iemand anders : Aangezien ik geen zin heb om heel het topic uit te pluizen : Komen de grootste verpakkingen whey perfection (4,5kg) ook in potten of komen die in een zak ? Is die praktisch en hersluitbaar ?

Iedere mens heeft zoal zijn voorkeuren. Er zijn veel personen die zweren bij een bepaald merk whey of creatine.

@ B&F of iemand anders : Aangezien ik geen zin heb om heel het topic uit te pluizen : Komen de grootste verpakkingen whey perfection (4,5kg) ook in potten of komen die in een zak ? Is die praktisch en hersluitbaar ?
Stevige plastieken emmers met daarin een stevige plastikzak met de whey in, de potten zijn hersluitbaar en rond de zakken is een clip om ze toe te binden :)
Je kan de plastikzak natuurlijk uitgieten in de emmer als je dat wenst. De verpakking is dus heel praktisch. Aan de zijkant van de emmers is er ook een plastieken clip die je bij de eerste opening los moet maken als seal.
Hier ook een visueel voorbeeld, de emmer is juist dezelfde als deze hieronder maar dan wat groter :).
De emmers zijn 26,7cm hoog; omtrek van 91cm; 29,7cm breed. De emmer weegt 390 gram; het deksel weegt 94 gram dus dat is in totaal 484 gram :). Het zijn witte emmers. Meer is er niet over te zeggen denk ik.

---------- Toegevoegd ---------- De post hierboven werd geplaatst door iemand met te veel tijd ----------

:haha: Iemand verveelde zich:p

Leon/Ilco komt de Hemo rage ultra nog terug of is hij echt verleden tijd? :p

Stevige plastieken emmers met daarin een stevige plastikzak met de whey in, de potten zijn hersluitbaar en rond de zakken is een clip om ze toe te binden :)
Je kan de plastikzak natuurlijk uitgieten in de emmer als je dat wenst. De verpakking is dus heel praktisch. Aan de zijkant van de emmers is er ook een plastieken clip die je bij de eerste opening los moet maken als seal.
Hier ook een visueel voorbeeld, de emmer is juist dezelfde als deze hieronder maar dan wat groter :).
De emmers zijn 26,7cm hoog; omtrek van 91cm; 29,7cm breed. De emmer weegt 390 gram; het deksel weegt 94 gram dus dat is in totaal 484 gram :). Het zijn witte emmers. Meer is er niet over te zeggen denk ik.

---------- Toegevoegd ---------- De post hierboven werd geplaatst door iemand met te veel tijd ----------

:haha: Iemand verveelde zich:p

Karma brother ;:)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Voila, bestelling geplaatst om half 10. Een keertje flirten met de deadline kan eens geen kwaad, zo kunnen we testen of jullie motto wel klopt :D. Ik verwacht mijn pakket op vrijdag boys !

Karma brother ;:)

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Voila, bestelling geplaatst om half 10. Een keertje flirten met de deadline kan eens geen kwaad, zo kunnen we testen of jullie motto wel klopt :D. Ik verwacht mijn pakket op vrijdag boys !
Ty ;).
Volgende keer om 21:59:59 xD. Ze werken eigenlijk tot 22:30 dus als iemand kort na 22:00 besteld is er kans dat je je bestelling nog steeds de volgende dag in huis hebt :).

Whami miss is dit wel een goeie avatar voor je [a]

images?q=tbn:ANd9GcS06dSDZf6EEAARtITrBrVle6QrP5JguWxDflM3tDpo6_gUeiVw.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven