MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F!

Vanwege mijn vorige bestelling waar de sample(s?) niet aanwezig waren, was de afspraak, dat de sample met een nieuwe bestelling meegestuurd werd, tot stand gekomen! ;)
Ik heb het ook bij de opmerkingen gezet, maar ik weet niet of de inpakker het wel 'snapt'.

Ref nmr:219534

Gr!

Beste B&F!

Vanwege mijn vorige bestelling waar de sample(s?) niet aanwezig waren, was de afspraak, dat de sample met een nieuwe bestelling meegestuurd werd, tot stand gekomen! ;)
Ik heb het ook bij de opmerkingen gezet, maar ik weet niet of de inpakker het wel 'snapt'.

Ref nmr:219534

Gr!
:laugh: is alsof je denkt dat hen personeel niet zo snugger is xD. Als je er iets op zet als: "Leon, kan je de beloofde samples er bij steken aub" dan zulle ze wellicht eens aan Leon navragen en zit je zeker veilig:p.

Laatst bewerkt:
:laugh: met andere woorden: hij denkt dat jullie personeel niet zo snugger is xD. Als je er iets op zet als: "Leon, kan je de beloofde samples er bij steken aub" dan zulle ze wellicht eens aan Leon navragen en zit je zeker veilig:p.

Probeer niet voor mij te denken en probeer niet grappig te doen, je bent niet leuk. :) Laat B&F maar gewoon reageren!

Probeer niet voor mij te denken en probeer niet grappig te doen, je bent niet leuk. :) Laat B&F maar gewoon reageren!
Sorry, vond het gewoon grappig ;) Geen probleem verder hoor ;). Toch bedankt om me even te laten lachen, kan ik wel gebruiken tijdens de examens. Hoop dat je mooi pakketje krijgt!:)

Hee b&f,

Ik zit bijna door mijn TMS heen (gebruik ik als post-workout),
en nu zag ik dat er 'Magnificent' wordt verwacht...

Kan je hier wat meer informatie over geven? Wat is een betere post-workout shake, TMS of Magnificent??

En wat gaat ongeveer de prijs worden van 'Magnificent'?

Groetjes ;)

Hee b&f,

Ik zit bijna door mijn TMS heen (gebruik ik als post-workout),
en nu zag ik dat er 'Magnificent' wordt verwacht...

Kan je hier wat meer informatie over geven? Wat is een betere post-workout shake, TMS of Magnificent??

En wat gaat ongeveer de prijs worden van 'Magnificent'?

Groetjes ;)
Hier heb je al een gedeeltelijk antwoord terwijl je wacht op een antwoord van B&F:):
Ja, Magnificent gaat per 2100 Gram en dat is 30 servings rond de 26-29 euro kosten.
Ik vind het persoonlijk ook niet makkelijk om 1 van beide te kiezen maar. Meestal als ik dit probleem heb koop ik beide en neem van elk de helft van de aanbevolen dosis :p. Het is de eerste keer dat ik eens goed naar de ingrediënten van Magnificent kijk, ziet echt wel toppertje uit. Mijn voorkeur zou mss toch ook naar Magnificent uitgaan. B&F, mooi gedaan btw :).

Laatst bewerkt:
Hier heb je al een gedeeltelijk antwoord terwijl je wacht op een antwoord van B&F:):

Ik vind het persoonlijk ook niet makkelijk om 1 van beide te kiezen. Meestal als ik dit probleem heb koop ik beide en neem van elk de helft van de aanbevolen dosis :p.

nice :)..

Alleen wat voor ranzige smaak krijg je dan wel niet, als je zulke dingen gaat mixen :eek::p

nice :)..

Alleen wat voor ranzige smaak krijg je dan wel niet, als je zulke dingen gaat mixen :eek::p
Allebei fruitsmaak, moet wel lukken denk ik :p.
Nu ik die ingredienten zie begin ik toch ook te denken aan Magnificent te kopen ipv alles apart te kopen en dan toch samen klaar te maken zoals ik nu doe :p, voordeel van apart blijft toch ook wel dat ik zelfs samenstelling kan bepalen. B&F zet me weer voor een moeilijke keuze xD.

Sommigen zeggen dat dextrose beste carb is na de training, anderen WMS en nog anderen maltodextrine dus neem ik nu steeds alle 3 na mn training. In Magnificent zitten ze ook alle 3 :p.

Laatst bewerkt:
Als je wat verder op de site rondkijkt ga je zien dat vele producten goedkoper zijn dan bij andere winkels. Dit komt omdat B&F groter is dan vele winkels waardoor ze wellicht goedkoper kunnen inkopen. Vele supplementenwinkels zijn alleen gericht op winst en vragen daarom meer geld, B&F is uiteraard ook gericht op winst maar daarbij verliezen ze andere belangrijke zaken niet uit het oog. B&F verkiest echter lagere prijzen om klanten te lokken en zo vooral via veel klanten winst te maken. Vele supplementenwinkels zijn vooral gericht op winst op korte termijn, bij B&F doen ze aan duurzaam ondernemen. Goede klantenrelaties & goede mond-tot-mond tot mond reclame (buzzmarketing) zijn op lange termijn veel belangrijker. Zoals je mss al gemerkt hebt zijn er heel wat gelukkige klanten bij B&F waardoor hen winkel een groot succes is. B&F past ook alle manieren toe die leiden tot goede klantenrelaties :).

Overigens zijn alle producten van B&F van topkwaliteit. Ze zijn constant bezig met het vernieuwen en verbeteren van hen producten.
Dit komt van een tevreden klant en ik denk dat ik ook kan spreken in de naam van vele andere tevreden klanten :).

:thumb:Dank je!!!:) Daar heb ik niets aan toe te voegen. Sterker, ik zou het zelf niet beter hebben kunnen verwoorden!

Het siert B&F dat ze klanten hebben die het zo voor hun opnemen. Toch blijf ik nog met een vraag zitten die enkel Leon kan antwoorden:
Gezien het het prijsverschil redelijk groot is met Power Supplements, neem ik aan dat dit niet enkel veroorzaakt wordt door een volumekorting bij de leverancier van de BCAA's. Bijgevolg lijkt het me aannemelijk dat B&F een goedkopere leverancier heeft dan Power Supplements. Op zich niets mis mee, zolang de zuiverheid van de producten gegarandeerd kan worden. Power Supplements gebruikt blijkbaar Ajinomoto, gekend als 'de creapure van BCAA's', die de zuiverheid van het product kan garanderen. Mijn vraag is dan ook: In welke mate kan B&F de zuiverheid van hun BCAA's garanderen? Worden hierover testen uitgevoerd en belangrijker, welk resultaat geven deze testen?

Het is wat een vervelende vraag, maar ik zit er toch mee want tenslotte neem ik voor en na elke training wel BCAA's.

Het siert B&F dat ze klanten hebben die het zo voor hun opnemen. Toch blijf ik nog met een vraag zitten die enkel Leon kan antwoorden:
Gezien het het prijsverschil redelijk groot is met Power Supplements, neem ik aan dat dit niet enkel veroorzaakt wordt door een volumekorting bij de leverancier van de BCAA's. Bijgevolg lijkt het me aannemelijk dat B&F een goedkopere leverancier heeft dan Power Supplements. Op zich niets mis mee, zolang de zuiverheid van de producten gegarandeerd kan worden. Power Supplements gebruikt blijkbaar Ajinomoto, gekend als 'de creapure van BCAA's', die de zuiverheid van het product kan garanderen. Mijn vraag is dan ook: In welke mate kan B&F de zuiverheid van hun BCAA's garanderen? Worden hierover testen uitgevoerd en belangrijker, welk resultaat geven deze testen?

Het is wat een vervelende vraag, maar ik zit er toch mee want tenslotte neem ik voor en na elke training wel BCAA's.

Hoe is uw voeding?

Whami, wie ben jij? Heljen? Krimpie?

Hermaniak dit is misschien een hele grote shock dus hang on to your seat. :D

Ik ben Heljen
Krimpie = Krimpie
Whami = Whami

:trollface:

Nee even serieus :p. Voor zover ik weet is Whami geen alter ego van mij. :p. Misschien heb ik wel schizofrenie dus you'll never know for sure. :p. Maar dat lijkt me natuurlijk wel straf. :p.

Laatst bewerkt:
whami = karwan

Tuurlijk hoor, dat jij dat denkt vind ik niet erg.
- Mijn account is ouder dan Karwan, heb echter geen of bijna geen posts gemaakt toen.
- Mijn spelling is niet zo belabberd als die van Karwan
- Karwan hielp niemand
- Karwan schooide
- Karwan had geen kennis van voeding & supps.
Mn 1ste & enige account.
Duidelijke verschillen tussen mij en Heljen & Krimpie als je posts vergelijkt. Vorige maand had ik nog een post waarin ik iets zei ivm dat ik Vincent nog nooit eerder gezien had hier terwijl Heljen & Krimpie die al kenden.
Ik ben Heljen
Krimpie = Krimie
Whami = Whami
Ty!

Laatst bewerkt:
Powersupplements is een kleiner bedrijf dus kan al minder grote hoeveelheden inkopen dan b&f. Waarschijnlijk zullen ze ook een iets grotere winstmarge aanhouden voor zichzelf. Als je hen vergelijkt met de pure muscle bcaa, is die van hen instant waardoor de oplosbaarheid en smaak wat verbetert dus dat moeten ze ook doorrekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven