Waarom toch? Moest het brilsmurf zijn was het perfectWhami miss is dit wel een goeie avatar voor je [a]
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS06dSDZf6EEAARtITrBrVle6QrP5JguWxDflM3tDpo6_gUeiVw

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom toch? Moest het brilsmurf zijn was het perfectWhami miss is dit wel een goeie avatar voor je [a]
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS06dSDZf6EEAARtITrBrVle6QrP5JguWxDflM3tDpo6_gUeiVw

Als je wat verder op de site rondkijkt ga je zien dat vele producten goedkoper zijn dan bij andere winkels. Dit komt omdat B&F groter is dan vele winkels waardoor ze wellicht goedkoper kunnen inkopen. Vele supplementenwinkels zijn alleen gericht op winst en vragen daarom meer geld, B&F is uiteraard ook gericht op winst maar daarbij verliezen ze andere belangrijke zaken niet uit het oog. B&F verkiest echter lagere prijzen om klanten te lokken en zo vooral via veel klanten winst te maken. Vele supplementenwinkels zijn vooral gericht op winst op korte termijn, bij B&F doen ze aan duurzaam ondernemen. Goede klantenrelaties & goede mond-tot-mond tot mond reclame (buzzmarketing) zijn op lange termijn veel belangrijker. Zoals je mss al gemerkt hebt zijn er heel wat gelukkige klanten bij B&F waardoor hen winkel een groot succes is. B&F past ook alle manieren toe die leiden tot goede klantenrelaties@ Leon
Het valt me op dat jullie BCAA's veel goedkoper zijn dan die van powersupplements. Hoe komt dit? Zijn jullie BCAA's van evenwaardige kwaliteit?
.
.Whami miss is dit wel een goeie avatar voor je [a]
. Krimpies oude avatar.
. Die mis ik toch wel echt. Altijd leuk om die smurf hier voorbij te zien komen.Ik ben Krimpie nietHahahahaha.. Krimpies oude avatar.
. Die mis ik toch wel echt. Altijd leuk om die smurf hier voorbij te zien komen.

.

Als je wat verder op de site rondkijkt ga je zien dat vele producten goedkoper zijn dan bij andere winkels. Dit komt omdat B&F groter is dan vele winkels waardoor ze wellicht goedkoper kunnen inkopen. Vele supplementenwinkels zijn alleen gericht op winst en vragen daarom meer geld, B&F is uiteraard ook gericht op winst maar daarbij verliezen ze andere belangrijke zaken niet uit het oog. B&F verkiest echter lagere prijzen om klanten te lokken en zo vooral via veel klanten winst te maken. Vele supplementenwinkels zijn vooral gericht op winst op korte termijn, bij B&F doen ze aan duurzaam ondernemen. Goede klantenrelaties & goede mond-tot-mond tot mond reclame (buzzmarketing) zijn op lange termijn veel belangrijker. Zoals je mss al gemerkt hebt zijn er heel wat gelukkige klanten bij B&F waardoor hen winkel een groot succes is. B&F past ook alle manieren toe die leiden tot goede klantenrelaties.
Overigens zijn alle producten van B&F van topkwaliteit. Ze zijn constant bezig met het vernieuwen en verbeteren van hen producten.
Dit komt van een tevreden klant en ik denk dat ik ook kan spreken in de naam van vele andere tevreden klanten.
Daar heb ik niets aan toe te voegen. Sterker, ik zou het zelf niet beter hebben kunnen verwoorden!Jammer, ook net BCAA Pure Caps besteld, ach ja. Prijzen zijn van B&F toch al goed
Trouwens even een vraagje aan B&F over die BCAA Pure Caps, hoort het zo dat er geen geen seal op de deksel van het potje zit?
Zo'n freshness / quality seal. ( Dus als je dop er af haalt? )
Deze zit op de meeste supps namelijk wel, heb je toch 'n gevoeld dat er waarschijnlijk niemand met je supps heeft zitten klooien.
is het eigelijk erg om na de training TMS te pakken met amino's en whey in een shakeals ik wp 20 min na de 1e shak pak zeg maar met tms en aminos dan pak ik meestal 45 min daarna 500g kwark en ga ik slapen. dan moet ik steeds naar de wc weet niet of het erg veel uit maakt als ik het allemaal door elkaar gooi?
Anabolic ZMA:
Inhoud: 90 capsules
Serving: 3 capsules
Servings per verpakking: 30
Samenstelling per 3 capsules:
Vitamin B6 (pyridoxine hydrochloride) 10.5 mg
Magnesium (aspartate) 450 mg
Zinc (monomethione en aspartate) 30mg
Andere ingredienten:
Gelantine (capsule), Magnesium Stearate
.
weet je B&F ik heb eens een vraagje voor jullie, jullie hebben zo'n superproducten, zowel qua prijs als kwaliteit, dus waarom bieden jullie dan nog ZOveel minderwaardige, en exponentieel duurdere amerikaanse producten aan?
Ik bedoel het echt niet slecht, ik wil jullie als producent net helpen, maar waarom maken jullie je assortiment niet wat kleiner, en alleen het beste van het beste aanbieden? Neem nu NOW foods, dat nu eens een betrouwbare producent die net als jullie kwaliteit aanbied; zuivere producten aan schappelijke prijzen weet je wel.
Ach ja het was maar een bedenking, feel free to ignore memaar ik zie gewoon het nut niet van bv 1001 Creatineproducten van alle maten en prijzen terwijl jullie huismerk al alles heeft tegen de goedkoopste prijzen
![]()

Stevige plastieken emmers met daarin een stevige plastikzak met de whey in, de potten zijn hersluitbaar en rond de zakken is een clip om ze toe te binden
Je kan de plastikzak natuurlijk uitgieten in de emmer als je dat wenst. De verpakking is dus heel praktisch. Aan de zijkant van de emmers is er ook een plastieken clip die je bij de eerste opening los moet maken als seal.
Hier ook een visueel voorbeeld, de emmer is juist dezelfde als deze hieronder maar dan wat groter.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De emmers zijn 26,7cm hoog; omtrek van 91cm; 29,7cm breed. De emmer weegt 390 gram; het deksel weegt 94 gram dus dat is in totaal 484 gram. Het zijn witte emmers. Meer is er niet over te zeggen denk ik.
---------- Toegevoegd ---------- De post hierboven werd geplaatst door iemand met te veel tijd ----------
Iemand verveelde zich
![]()

Leon/Ilco komt de Hemo rage ultra nog terug of is hij echt verleden tijd?![]()

Karma brother ;
---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------
Voila, bestelling geplaatst om half 10. Een keertje flirten met de deadline kan eens geen kwaad, zo kunnen we testen of jullie motto wel klopt. Ik verwacht mijn pakket op vrijdag boys !
Gaat 100% lukken
Ty.
Volgende keer om 21:59:59 xD. Ze werken eigenlijk tot 22:30 dus als iemand kort na 22:00 besteld is er kans dat je je bestelling nog steeds de volgende dag in huis hebt.
tot 22:00 uur heb je de bestelling al de volgende dag!maakt het uit of er 20 minute verschil qua tijd in zit?![]()

B&F,
kan het kwaad om als vrouwzijnde dit product te gebruiken? ik heb namelijk gelezen dat het de testosteronniveau verhoogt? zo niet, Wat voor invloed hebben de zma-pillen op de vrouw?
Zou je dan de dosering moeten aanpassen?
Ik wil het gebruiken voor een goede nachtrust.
Hoor het graag.
dit is niet precies wat ik bedoelde, zal het even beter articuleren hehe.
Wat ik precies bedoel is of het nu uit maakt of ik 20 min verschil heb in het nemen van de eaa+tms en wp. Wat is er "niet goed" aan het pakken van alles in een keer xD

Werkt TNT/DPD morgen door de feestdagen? Zoja dan bestel ik nog vandaag
Anders zal ik pas maandag bestellen. Want maandag ben ik niet thuis om mijn pakketje dan te ontvangen![]()

Altijd goed
---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------
Morgen werken ze gewoon dus vrijdag tot 22:00 uur kun je bestellen en heb je het nog zaterdag in huis![]()

Dat is B6, het was B5 dat je nodig hadAh zaterdag leveren zij ook?![]()
En weet je zeker dat dit ook zo in België is? Want veel bedrijven zijn vrijdag ook dicht omdat het vandaag een feestdag is.
En nog een vraagje. Is deze Vitamine B een goede om te combineren met Zink om de puisten tegen te gaan van eiwitten?
http://www.bodyenfitshop.nl/vitamine-b/now-foods/vitamine-b6

Dat is B6, het was B5 dat je nodig had
Ik heb al de zaterdag geleverd gekregen maar is ook al gebeurt dat het maandag werd.
Wist niet dat daar ook nog verschil in zat