Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hallo,
ik had 2 vraagjes
1. welke eiwitshake is beter als je wilt afvallen, whey isolaat of dieet eiwit?
2. wat is jullie beste creatine met het beste resultaat?
dat weet ik ook wel maar welke shake is beter om erbij te nemen
dat weet ik ook wel maar welke shake is beter om erbij te nemen
Kipfilet of gehakt of wat vis of zo, keuze zat.
Maakt niks uit wat voor Whey je neemt, als je veel geld wilt uitgeven aan iets dat niets beter is, moet je dat doen.
Ik denk dat als je moest uitrekenen hoeveel kip per gram eiwit kost, en whey. Dat de whey wel goedkoper uitkomt. (Natuurlijk weet ik dat je het best uit verschillende bronnen haalt)

.
. Komt die één van de weken in promotie of zien jullie dat niet gebeuren ivm te kleine marges ? Ik wacht nog even af want het is pas voor binnen enkele weken 

Student (slechte student), examens komende week, zit tijdens de examens meer op pc dan andersLeef je op een uitkering? Damn wat een posts
Edit: Nevermind
whami 231
Dennisik 222
.
. Je weet hoe het gaat op dit forum hé, aantal posts telt
.Student (slechte student), examens komende week, zit tijdens de examens meer op pc dan anders.
Ben wel benieuwd wat er in die edit stond, nou ja, ik help tenminste.
En waarom vgl met jezelf en over wat het getal? Ah posts in deze thread, 232 nu. Je weet hoe het gaat op dit forum hé, aantal posts telt
![]()
.
Ah cvaIk had niks veranderd, enkel wat toegevoegd dat was de edit.

. Heb nog veel plannen voor na de examens. Onder andere mn eigen voeding (die al goed is) nog eens extra onder handen nemen, supplementen ook allemaal eens herbekijken en de grootste veranderingen in mn trainingsschema, die gaat een topper worden! 

Het siert B&F dat ze klanten hebben die het zo voor hun opnemen. Toch blijf ik nog met een vraag zitten die enkel Leon kan antwoorden:
Gezien het het prijsverschil redelijk groot is met Power Supplements, neem ik aan dat dit niet enkel veroorzaakt wordt door een volumekorting bij de leverancier van de BCAA's. Bijgevolg lijkt het me aannemelijk dat B&F een goedkopere leverancier heeft dan Power Supplements. Op zich niets mis mee, zolang de zuiverheid van de producten gegarandeerd kan worden. Power Supplements gebruikt blijkbaar Ajinomoto, gekend als 'de creapure van BCAA's', die de zuiverheid van het product kan garanderen. Mijn vraag is dan ook: In welke mate kan B&F de zuiverheid van hun BCAA's garanderen? Worden hierover testen uitgevoerd en belangrijker, welk resultaat geven deze testen?
Het is wat een vervelende vraag, maar ik zit er toch mee want tenslotte neem ik voor en na elke training wel BCAA's.
De prijs is scherp omdat we met kleine marges werken en inderdaad voor Benelux begrippen grote volumes draaien. That's it eigenlijk
We kijken in die zin niet zo naar andere bedrijven in Nederland. Geen ververlende vraag hoor
Krimpie ging altijd op een huilie-manier zijn standpunt proberen duidelijk te maken.. "hahahaa..
Maargoed, waar is b&f? Door de zon weggebrand?![]()
Iedereen een fijne feestdag gehad? 
hallo,
ik had 2 vraagjes
1. welke eiwitshake is beter als je wilt afvallen, whey isolaat of dieet eiwit?
2. wat is jullie beste creatine met het beste resultaat?

B&F ik had gehoopt nadat jullie nieuwe versie van de PWO pill in promotie hadden staan, deze week de nieuwe Fast Diet in prijsverlaging te zien ! Jammer. Komt die één van de weken in promotie of zien jullie dat niet gebeuren ivm te kleine marges ? Ik wacht nog even af want het is pas voor binnen enkele weken
![]()
Nog meer fans van de PWOPP hier? 
Dacht dat het vandaag Donderdag was, helemaal de weekaanbieding Whey Perfection aanbieding misgelopen door te lang twijfelen over de smaak![]()
![]()

Hee b&f,
Ik zit bijna door mijn TMS heen (gebruik ik als post-workout),
en nu zag ik dat er 'Magnificent' wordt verwacht...
Kan je hier wat meer informatie over geven? Wat is een betere post-workout shake, TMS of Magnificent??
En wat gaat ongeveer de prijs worden van 'Magnificent'?
Groetjes![]()

Zuur..begin v/d week Whey Isolaat besteld en binnen gekregen en nu is die in de aanbieding!![]()
. 
2 vraagjes aan body-en fitshop:
- welke multivitamine gebruiken jullie zelf, (Als jullie ze al gebruiken) en waarom?
Ik zit namelijk te twijfelen en tijdens de cut is een goede kwalitatieve mutivitamine nooit verkeerd. Opneembaarheid blijkt van de goedkopere multivitaminen niet geweldig te zijn. Prijs (voor een echt goede multivit) maakt zoveel niet uit.
En is er een kwliteitsverschil tussen verschillende visolie's? Heb naar het gehalte EPA en DHA gekeken en deze is bij zowat alle merken hetzelfde.
Zelf denk ik niet dat er enig verschil is.
Alvast bedankt![]()