Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik had 2 vraagjes
1. welke eiwitshake is beter als je wilt afvallen, whey isolaat of dieet eiwit?
2. wat is jullie beste creatine met het beste resultaat?

dat weet ik ook wel maar welke shake is beter om erbij te nemen

Kipfilet of gehakt of wat vis of zo, keuze zat.
Maakt niks uit wat voor Whey je neemt, als je veel geld wilt uitgeven aan iets dat niets beter is, moet je dat doen.

Kipfilet of gehakt of wat vis of zo, keuze zat.
Maakt niks uit wat voor Whey je neemt, als je veel geld wilt uitgeven aan iets dat niets beter is, moet je dat doen.

Ik denk dat als je moest uitrekenen hoeveel kip per gram eiwit kost, en whey. Dat de whey wel goedkoper uitkomt. (Natuurlijk weet ik dat je het best uit verschillende bronnen haalt)

waarom maken jullie dit moeilijker dan het is?
mijn vraag was gewoon wat hun beste creatine is en welke shake van die twee het beste voor mij is om te nemen.
dus wil ik graag antwoord van b&f shop.
toch bedankt voor jullie reactie

Ze waren idd niet erg behulpzaam :rolleyes:
Zoals je mss al weet reageert iedereen anders op de verschillende soorten creatine. Sommigen halen goede resultaten met mono, anders merken er niets van, met andere creatines is dat ook zo.
Je kan mss best beginnen met een mix van creatines, B&F heeft er 2:
- Result
- Ultimate Creatine
Aangezien het je eerste maal is dat je creatine zou nemen kies je mss best eerst voor het tweede, deze is op vlak van smaak veel beter.
Heb je ook al gedacht aan een Pre / Post workout met creatine in?
Zo is er TMS. Deze kan je voor en na je training nemen. Deze bevat ook tal van andere stoffen die je gaan helpen bij je training en het herstel.
Deze PreWO's bevatten ook creatine: PWP en PWPP

Over de eiwitten:
Dieet eiwit is zeer goed omwille van de toegevoegde stoffen die helpen bij het afvallen & Isolaat is heel goed omwille van het lage percentage vet & koolhydraten. In combinatie met een goed voedingsschema kunnen beide je goed vooruithelpen. Om van 1 van beide te zeggen dat het 'de beste' is is moeilijk. Vragen naar de beste is een beetje een beginnersfout er is geen product dat 'de beste' is en er zijn geen wondermiddelen, er zijn vele factoren die je succes beïnvloeden.

Dit is mss allemaal al direct wat veel voor je dus ik zou je aanraden om simpel te beginnen en dan in de toekomst verder op te bouwen.

Je kan eventueel beginnen met een potje dieet eiwit in combinatie met een creatine of PWO waar ook creatine zit. Moest je deze bestellen dan heb je meteen al 2 toppers van producten waarmee je krachtig van start kan gaan.

Het antwoord van B&F zal wellicht wat korter zijn maar wat gelijkaardig denk ik, zullen we morgen wel zien ;).
Ik wil je in de toekomst eventueel nog verder helpen met voeding & supplementen, je mag me dan altijd PM sturen met vragen. Ik zit nu echter in de examens dus de komende 3 weken zal ik niet constant beschikbaar zijn.
Ik heb naar je oude posts gekeken en het ziet er toch naar uit dat je wat hulp kunt gebruiken. Nieuwelingen worden vaak niet serieus genomen & zeker degene die niet veel kennis hebben over supps, voedings enzo. Over 3 weken kan ik samen met je voeding, supplementatie en training doornemen om de foutjes er uit te halen en wat gepersonaliseerd advies als je dat wenst.

Laatst bewerkt:
B&F ik had gehoopt nadat jullie nieuwe versie van de PWO pill in promotie hadden staan, deze week de nieuwe Fast Diet in prijsverlaging te zien ! Jammer :o . Komt die één van de weken in promotie of zien jullie dat niet gebeuren ivm te kleine marges ? Ik wacht nog even af want het is pas voor binnen enkele weken :p

Leef je op een uitkering? Damn wat een posts :o

Edit: Nevermind :roflol:

whami 231
Dennisik 222
Student (slechte student), examens komende week, zit tijdens de examens meer op pc dan anders :p.
Ben wel benieuwd wat er in die edit stond.
En waarom vgl met jezelf en over wat het getal? Ah posts in deze thread, 232 nu :p. Je weet hoe het gaat op dit forum hé, aantal posts telt ;) :p.

Laatst bewerkt:
Student (slechte student), examens komende week, zit tijdens de examens meer op pc dan anders :p.
Ben wel benieuwd wat er in die edit stond, nou ja, ik help tenminste.
En waarom vgl met jezelf en over wat het getal? Ah posts in deze thread, 232 nu :p. Je weet hoe het gaat op dit forum hé, aantal posts telt ;) :p.

Ik had niks veranderd, enkel wat toegevoegd dat was de edit.

Ik had niks veranderd, enkel wat toegevoegd dat was de edit.
Ah cva:p
Ik ga denk ik na de examens eens wat adviezen uittypen en ergens posten zodat ik daar steeds kan naar verwijzen in plaats van om de zo veel posts een gelijkaardig verhaal te moeten typen. Dan kan ik alles completer en beter uitleggen zodat voor wie het advies bedoelt is het snapt en er tegelijk ook iets uit leert.
Ga dan wellicht ook wat productreviews maken enzo... Ga uitbreiden, niet alleen B&F constant lastig vallen :p. Heb nog veel plannen voor na de examens. Onder andere mn eigen voeding (die al goed is) nog eens extra onder handen nemen, supplementen ook allemaal eens herbekijken en de grootste veranderingen in mn trainingsschema, die gaat een topper worden! :p

Vond mn post eigenlijk niet zo erg groot. Had veel meer in details kunnen gaan als ik wou :p

Laatst bewerkt:
Dacht dat het vandaag Donderdag was, helemaal de weekaanbieding Whey Perfection aanbieding misgelopen door te lang twijfelen over de smaak :o :mad:

Het siert B&F dat ze klanten hebben die het zo voor hun opnemen. Toch blijf ik nog met een vraag zitten die enkel Leon kan antwoorden:
Gezien het het prijsverschil redelijk groot is met Power Supplements, neem ik aan dat dit niet enkel veroorzaakt wordt door een volumekorting bij de leverancier van de BCAA's. Bijgevolg lijkt het me aannemelijk dat B&F een goedkopere leverancier heeft dan Power Supplements. Op zich niets mis mee, zolang de zuiverheid van de producten gegarandeerd kan worden. Power Supplements gebruikt blijkbaar Ajinomoto, gekend als 'de creapure van BCAA's', die de zuiverheid van het product kan garanderen. Mijn vraag is dan ook: In welke mate kan B&F de zuiverheid van hun BCAA's garanderen? Worden hierover testen uitgevoerd en belangrijker, welk resultaat geven deze testen?

Het is wat een vervelende vraag, maar ik zit er toch mee want tenslotte neem ik voor en na elke training wel BCAA's.

We kopen onze BCAA's bij een grote producent in Europa. Zuivere BCAA's in de juiste 2:1:1 verhouding. Beter kan echt niet:) De prijs is scherp omdat we met kleine marges werken en inderdaad voor Benelux begrippen grote volumes draaien. That's it eigenlijk:D We kijken in die zin niet zo naar andere bedrijven in Nederland. Geen ververlende vraag hoor:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Krimpie ging altijd op een huilie-manier zijn standpunt proberen duidelijk te maken.. ":Dhahahaa..

Maargoed, waar is b&f? Door de zon weggebrand? ;)

Nee, hoor. Ilco en ik waren gister een dagje vrij. :) Iedereen een fijne feestdag gehad? :)

hallo,
ik had 2 vraagjes
1. welke eiwitshake is beter als je wilt afvallen, whey isolaat of dieet eiwit?
2. wat is jullie beste creatine met het beste resultaat?

Mijn mening:

1. Isolaat eiwit
2. Creapure van Body En Fit Sportnutrition

Of als je de keuze wil maken voor een totaal product, dan kan je Total Muscle Solution overwegen. Dit product biedt tenslotte een meer totale oplossing voor spiergroei dan een enkele creatine varriant.

Total Muscle Solution bevat onder andere Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA. :)

B&F ik had gehoopt nadat jullie nieuwe versie van de PWO pill in promotie hadden staan, deze week de nieuwe Fast Diet in prijsverlaging te zien ! Jammer :o . Komt die één van de weken in promotie of zien jullie dat niet gebeuren ivm te kleine marges ? Ik wacht nog even af want het is pas voor binnen enkele weken :p

Ligt aan heel veel factoren. Durf ik ook nu nog niet te zeggen, maar zal extra me best voor je doen. ;) Nog meer fans van de PWOPP hier? :)

Dacht dat het vandaag Donderdag was, helemaal de weekaanbieding Whey Perfection aanbieding misgelopen door te lang twijfelen over de smaak :o :mad:

Met Whey Perfection smaken kan je bijna niet mis gaan. Volgende keer inderdaad iets sneller bestellen, maar de nieuwe weekaanbiedingen zijn ook niet slecht! :D

Mochten er nog meer mensen zijn welke twijfelen over de smaak van Whey Perfection, dan is de Single Serving Pack nog steeds een prima oplossing. Mocht je de prijs eventueel te hoog vinden dan kan ik aanraden om samen met vrienden een Single Serving Pack te bestellen en gewoon lekker een avondje Whey Perfection smaken gaan testen. Dan weet je daarna gelijk welke smaak jouw favoriet is. Met 4 vrienden ben je al voor 5 Euro klaar. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Hee b&f,

Ik zit bijna door mijn TMS heen (gebruik ik als post-workout),
en nu zag ik dat er 'Magnificent' wordt verwacht...

Kan je hier wat meer informatie over geven? Wat is een betere post-workout shake, TMS of Magnificent??

En wat gaat ongeveer de prijs worden van 'Magnificent'?

Groetjes ;)

Wat dacht je van Total Muscle Solution voor de training en Magnificent na de training? ;)

Magnificent legt toch de nadruk op het gebruik als een post-workout supplement. Dat zie je aan de samenstelling van verschillende WMS/Dextrose en Maltodextrine combinaties. Verder bevat Total Muscle Solution ook meer NO2 stoffen, waardoor deze ook pre-workout perfect is. :)

-Leon

2 vraagjes aan body-en fitshop:
- welke multivitamine gebruiken jullie zelf, (Als jullie ze al gebruiken) en waarom?
Ik zit namelijk te twijfelen en tijdens de cut is een goede kwalitatieve mutivitamine nooit verkeerd. Opneembaarheid blijkt van de goedkopere multivitaminen niet geweldig te zijn. Prijs (voor een echt goede multivit) maakt zoveel niet uit.

En is er een kwliteitsverschil tussen verschillende visolie's? Heb naar het gehalte EPA en DHA gekeken en deze is bij zowat alle merken hetzelfde.
Zelf denk ik niet dat er enig verschil is.

Alvast bedankt :)

Weekaanbieding 2270 Gram 39,90 34,90!

Moet 2000 zijn denk ik :D

Zuur..begin v/d week Whey Isolaat besteld en binnen gekregen en nu is die in de aanbieding! :rolleyes:

Ik vind het maar apart dat de weekaanbiedingen pas vrijdag bekend worden gemaakt en niet logischerwijs in het begin van de week. Is dit logistiek gezien handig voor jullie? Twee extra dagen om in te pakken? :D.

Had al 1,5 week geen whey meer, dus gelijk maandag 30/05 Isolaat Perfection besteld, dinsdag binnen. Weer retesnel! Echter er dan vrijdag achter komen dat wat ik bestel de weekaanbieding wordt is weer super zuur! :mad:

2 vraagjes aan body-en fitshop:
- welke multivitamine gebruiken jullie zelf, (Als jullie ze al gebruiken) en waarom?
Ik zit namelijk te twijfelen en tijdens de cut is een goede kwalitatieve mutivitamine nooit verkeerd. Opneembaarheid blijkt van de goedkopere multivitaminen niet geweldig te zijn. Prijs (voor een echt goede multivit) maakt zoveel niet uit.

En is er een kwliteitsverschil tussen verschillende visolie's? Heb naar het gehalte EPA en DHA gekeken en deze is bij zowat alle merken hetzelfde.
Zelf denk ik niet dat er enig verschil is.

Alvast bedankt :)

Opti-Men van Optimum Nutrition is een uitstekend product. Deze is speciaal afgestemd op mannen en bevat 8 natuurlijke extracten speciaal voor de man welke zijn afgestemd op dingen zoals bv Prostaatgezondheid maar ook libido. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 09:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

WEEKAANBIEDINGEN!

Het is weer feest bij Body En Fitshop.nl! Profiteer nu van de nieuwe weekaanbiedingen! :)

Isolate Perfection, van 39,90 voor 34,90

BCAA Pure Caps, van 19,90 voor 12,50

Black Burn, van 29,90 voor 23,50

Result! voor 14,90

De bestelling van gisteren staat op track&trace nog steeds als voorgemeld. Enig idee of die mannen van de tnt vandaag gewoon bezorgen? Of hebben ze gisteren niet gesorteerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven