XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het maar apart dat de weekaanbiedingen pas vrijdag bekend worden gemaakt en niet logischerwijs in het begin van de week. Is dit logistiek gezien handig voor jullie? Twee extra dagen om in te pakken? :D.

Had al 1,5 week geen whey meer, dus gelijk maandag 30/05 Isolaat Perfection besteld, dinsdag binnen. Weer retesnel! Echter er dan vrijdag achter komen dat wat ik bestel de weekaanbieding wordt is weer super zuur! :mad:

Dat doen wij eigenlijk, omdat zo de mensen in het weekend ook kunnen bestellen. Op maandag zit je met het weekend als de afsluiting van de weekaanbieding en wij hebben liever dat wij met het weekend beginnen. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 09:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:51 ----------

De bestelling van gisteren staat op track&trace nog steeds als voorgemeld. Enig idee of die mannen van de tnt vandaag gewoon bezorgen? Of hebben ze gisteren niet gesorteerd?

Hemelvaart, dus TNT is niet geweest. :)

Morgenochtend in huis. :thumbs:

-Leon

dat is onhandig :D had het op m'n werkadres ingevuld... maargoed dan zie ik het maandag wel :thumb:

hej, heb een vraagje.
Denk dat ik me acceptgiro kwijt ben geraakt :P wat nu?

Alles netjes binnen :)

Nog een vraag overigens; bij het innameschema van de natabolic stack staat alleen '4 caps per dag' voor de natadrol, maar niet of het verschil maakt om 4x per dag 1 cap in te nemen of 1x per dag 4 cap of 2x2 ofzo, heeft iemand (leon? ilco? whami misschien?) daar info over?

Alles netjes binnen :)

Nog een vraag overigens; bij het innameschema van de natabolic stack staat alleen '4 caps per dag' voor de natadrol, maar niet of het verschil maakt om 4x per dag 1 cap in te nemen of 1x per dag 4 cap of 2x2 ofzo, heeft iemand (leon? ilco? whami misschien?) daar info over?
Zelf geen ervaring mee. Dit vind ik er over:

SERVING SUGGESTION
Serving Size 4 - 6 Caps Usage 2 - 3 times daily. Dus bij 2 of 3 maaltijden 2 nemen volgens dit.

Laatst bewerkt:
Zelf geen ervaring mee. Dit vind ik er over:

SERVING SUGGESTION
Serving Size 4 - 6 Caps Usage 2 - 3 times dailyDus bij 2 of 3 maaltijden 2 nemen volgens dit.

Zag bij de Natadrol zelf op B&F al staan dat het verdeeld moest over de dag maar niet of dat bv. 1 cap moest zijn of 2 caps. Dit hint naar 2 caps per keer, dus bij 4 per dag zou dat 2x2 zijn en bij maaltijden dus.

edit: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je whami opnieuw punten kan geven

:roflol:

Ze waren idd niet erg behulpzaam :rolleyes:
Zoals je mss al weet reageert iedereen anders op de verschillende soorten creatine. Sommigen halen goede resultaten met mono, anders merken er niets van, met andere creatines is dat ook zo.
Je kan mss best beginnen met een mix van creatines, B&F heeft er 2:
- Result
- Ultimate Creatine
Aangezien het je eerste maal is dat je creatine zou nemen kies je mss best eerst voor het tweede, deze is op vlak van smaak veel beter.
Heb je ook al gedacht aan een Pre / Post workout met creatine in?
Zo is er TMS. Deze kan je voor en na je training nemen. Deze bevat ook tal van andere stoffen die je gaan helpen bij je training en het herstel.
Deze PreWO's bevatten ook creatine: PWP en PWPP

Kerel, wat een onzin om te zeggen dat ze niet behulpzaam waren. Waarom smeer je die gast allerlei spul aan, waarvan nog maar eens moet blijken of het werkt? Wat is je ervaring dan met een product die zoveel verschillende soorten creatine bevat? Leuk dat je zoveel verstand van B&F blijkt te hebben, maar totaal onnodig om het zo te brengen. Je kan zo merken aan de vrager dat hij hoogstwaarschijnlijk nog weinig kennis er van heeft, dus wat jij allemaal voorstelt lijkt mij nutteloos.

Waarom niet gewoon simpel? Isolaat, vanwege de gunstige voedingswaarden in de cut, en Creatine Monohydraat, aangezien de rest allemaal "mixjes" zijn zonder echte gebleken resultaten.

Zag bij de Natadrol zelf op B&F al staan dat het verdeeld moest over de dag maar niet of dat bv. 1 cap moest zijn of 2 caps. Dit hint naar 2 caps per keer, dus bij 4 per dag zou dat 2x2 zijn en bij maaltijden dus.

edit: Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je whami opnieuw punten kan geven

:roflol:

Dat is inderdaad de methoden en dosering welke de meeste gebruikers hanteren. :)

Of 4,4,4. In de ochtend, middag en avond.

-Leon

Dat afslank eiwit op jullie site, is dat ter vervanging van Dieet eiwit?

Al enig idee wanneer de Agmatine binnenkomt?

Groetjes

Kerel, wat een onzin om te zeggen dat ze niet behulpzaam waren. Waarom smeer je die gast allerlei spul aan, waarvan nog maar eens moet blijken of het werkt? Wat is je ervaring dan met een product die zoveel verschillende soorten creatine bevat? Leuk dat je zoveel verstand van B&F blijkt te hebben, maar totaal onnodig om het zo te brengen. Je kan zo merken aan de vrager dat hij hoogstwaarschijnlijk nog weinig kennis er van heeft, dus wat jij allemaal voorstelt lijkt mij nutteloos.

Waarom niet gewoon simpel? Isolaat, vanwege de gunstige voedingswaarden in de cut, en Creatine Monohydraat, aangezien de rest allemaal "mixjes" zijn zonder echte gebleken resultaten.

Naar creatine mono is idd het meeste onderzoek gedaan en dat werkt dan ook, maar ik wil best geloven dat sommige mensen non-responders zijn qua monohydraat en beter reageren op bv. ethyl ester (alhoewel de meeste non-responders er niet op reageren omdat ze al een hoog creatinegehalte hebben; zie dan niet zo 1-2-3 in waarom ze bv. op CEE wel zouden reageren maar er zijn genoeg testimonials te vinden dus...). Heb zelf monohydraat en CEE gebruikt en dat werkte voor mij allebei even goed (en hield ook evenveel vocht vast bij allebei alhoewel dat bij CEE zogenaamd niet zou gebeuren, maar volgens mij is het hele idee juist dat je vocht vasthoudt maar goed).

Ik somde eerder wat opties op, onmogelijk om alles tot in de details te gaan uitwerken. Wil jij dan beweren dat die producten niet werken? Was idd niet 1 van mn kwalitatief beste posts maar toch behulpzamer dan de andere, had dat btw ook ff snel uitgetypt voor ik ging slapen.
Ik heb ook wat info over die kerel bekeken en met wat eiwit, welke dan ook, en een creatine komt hij er niet (en bedoel niet van hem meer producten aan te smeren). Ik vind het persoonlijk erger om te zeggen van neem dat eiwit en het komt goed terwijl hij veel meer hulp nodig heeft om te bereiken wat hij wil. Ik heb nu geen tijd om hem verder te helpen maar wil dat in de toekomst wel eens doen. Ik ken nog mensen zoals hem, met alleen eiwit en creatine komt hij der niet.
Als je terug wat kwalitatief hoogstaandere posts wilt zien wacht dan tot na mn examens. Wil jij dan ondertussen anderen helpen nu dat ik minder tijd heb of spendeer je nog steeds liever je tijd in het maken van nutteloze posts tegen mensen die wel een poging doen om te helpen?
Naar creatine mono is idd het meeste onderzoek gedaan en dat werkt dan ook, maar ik wil best geloven dat sommige mensen non-responders zijn qua monohydraat en beter reageren op bv. ethyl ester (alhoewel de meeste non-responders er niet op reageren omdat ze al een hoog creatinegehalte hebben; zie dan niet zo 1-2-3 in waarom ze bv. op CEE wel zouden reageren maar er zijn genoeg testimonials te vinden dus...). Heb zelf monohydraat en CEE gebruikt en dat werkte voor mij allebei even goed (en hield ook evenveel vocht vast bij allebei alhoewel dat bij CEE zogenaamd niet zou gebeuren, maar volgens mij is het hele idee juist dat je vocht vasthoudt maar goed).
Mono: vochtretentie is subcutaan (onderhuids) en intramusculair (in de spier). CEE: alleen intramusculair. :) -> (B&F, dit is juist, niet?)

Laatst bewerkt:
Dat afslank eiwit op jullie site, is dat ter vervanging van Dieet eiwit?

Ja, blijft eigenlijk verder hetzelfde. De smaak wordt wel een stukje beter.:)

---------- Toegevoegd om 12:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:45 ----------

Al enig idee wanneer de Agmatine binnenkomt?

Groetjes

Nee, ik ben bang van nog wel 3-4 weken. De andere producten allemaal eind aankomende week denk ik:)

Mono: vochtretentie is subcutaan (onderhuids) en intramusculair (in de spier). CEE: alleen intramusculair. :) -> (B&F, dit is juist, niet?)

ZEGT de supplementenindustrie
Ik ben fan van B&F echt waar, maar wat jij doet, en die heljen ook, dat grenst gewoon aan het ziekelijke aan. Jullie meningen zijn zodanig biased dan ze eigelijk compleet nutteloos zijn.
Ga je leven op DBB wijden aan iets nuttigs waar je zelf nog iets van opsteekt ipv een supp producent op te hemelen die zonder jouw "objectieve" mening ook nog tonnen cash binnenrijft.

Vaak heeft het vasthouden van elke creatinesoort ook te maken met het vochtbalans in het lichaam zelf. Een tekort/overschot aan natrium/calcium kan ook invloed hebben. :)

Je ziet ook vaak dat mensen gewoon simpel weg te weinig water drinken. :)

-Leon

Ik hoop dat je weet dat er geen ''afslank eiwit'' bestaat.

Toch? ..

Dieet of Afslank eiwit is te gebruiken als toevoeging in een Dieet. Whey Proteine en Micellar Caseine met extra vezels uit groentes en fruit , Carnitine en vitamines en mineralen. Kwalitatief een erg goed product, voor een hele nette prijs ook nog:) Een heel wat beter product als waar de dames en heren vermogens voor betalen voor een mini potje bij de gemiddelde drogisterij of herbalife... Topkwaliteit voor 47cent per shake!:)

Laatst bewerkt:
Ilco of Leon, ik heb de RPM-preworkout sample ontvangen bij mijn laatste bestelling, wilde deze strax gaan proberen. Wilde 2 pilletjes nemen(met water?) Is op een nuchtere maag noodzakelijk? Ongeveer een uurtje wachten dacht ik?

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven