MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leon,

supplementen heb ik in overvloed (van jullie gamma.)
Arginine AKG, Beta Alanine, Citruline,...
's morgens neem ik een hoge dosis vit. C doch denk dat ik beter ook nog een allroundvitamine kan nemen.
Heb vernomen dat Vit. B belangerijk is voor aanmaak van rode bloedcellen (!)
Je hebt daar dan ook zo veel verschillende soorten in.

Dacht dat Heljen ooit wielrenner is geweest (?)

Groet,

Daniell.

Waarom is de Radical Fat Loss Stack niet geprijsd alle producten hebben jullie toch??

Leon,

van supplementen heb ik voldoende (uit jullie gamma.)
Arginine AKG, Beta alanine, Citruline,...
's morgens neem ik een hoge dosis Vit. C doch denk dat ik tevens een algemeen Vit.complex nodig heb.
Vit. B zou de aanmaak van rode bloedcellen bevorderen.

Is Heljen geen wielrenner geweest ?

Daniell.

---------- Toegevoegd om 16:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Leon,

van supplementen heb ik voldoende (uit jullie gamma.)
Arginine AKG, Beta alanine, Citruline,...
's morgens neem ik een hoge dosis Vit. C doch denk dat ik tevens een algemeen Vit.complex nodig heb.
Vit. B zou de aanmaak van rode bloedcellen bevorderen.

Is Heljen geen wielrenner geweest ?

Daniell.

Oeps, berichtje tweemaal verstuurd !

Via PM gestuurd

Laatst bewerkt:
Waarom is de Radical Fat Loss Stack niet geprijsd alle producten hebben jullie toch??

Er moet nog even een foto bij:) Maandag..

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:07 ----------

Hey B&F.
Ik kijk voor track en trace bij het pakketje, omdat die nog niet binnen is.
Schijnbaar is die afgeleverd maar niet bij mij, en het is ook niet mijn handtekening...:mad:
Moet ik hiervoor TNT bellen of wat kan ik het beste doen?
ref: 218564, track en trace kan ik wel via de PM sturen als je wilt.

P.m Gestuurd. :)

-Leon

Waarom zijn de geranamine caps van PrimaForce zowel bruin als wit ?

Referentie: 220023

En weer een bestelling gedaan :D

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Lap en nu pas merk ik dat het vrijdag is en er nieuwe aanbiedingen zijn :D

Net getraind met 2 pilletjes RPM pre-workout. Op nuchtere maag ingenomen, uur na inname gaan trainen. Helaas niets van gemerkt? Geen extra pomp, niet meer uithoudingsvermogen en ook niet meer concentratie. Morgen 3 pilletjes proberen, kan het zijn dat ik gewoon niet vatbaar ben voor pre-workouts?

Net getraind met 2 pilletjes RPM pre-workout. Op nuchtere maag ingenomen, uur na inname gaan trainen. Helaas niets van gemerkt? Geen extra pomp, niet meer uithoudingsvermogen en ook niet meer concentratie. Morgen 3 pilletjes proberen, kan het zijn dat ik gewoon niet vatbaar ben voor pre-workouts?
Zou kunnen, ik neem het ook samen met Drive en voel merkbaar een verschil vooral op vlak van energie & ook wat concentratie, pomp voelde ik ook niets extra van. Ik nam ook steeds 2 pilletjes. Ik ben er tevreden over maar vind de prijs helaas te hoog. Ik heb nooit gelezen wat er in zit en waarvoor het dient omwille van de prijs maar ben zeer tevreden van mn sample.

Laatst bewerkt:
Net mijn bestelling binnen gehad, zoals verwacht weer prima op tijd en in orde! ;)

We kopen onze BCAA's bij een grote producent in Europa. Zuivere BCAA's in de juiste 2:1:1 verhouding. Beter kan echt niet:) De prijs is scherp omdat we met kleine marges werken en inderdaad voor Benelux begrippen grote volumes draaien. That's it eigenlijk:D We kijken in die zin niet zo naar andere bedrijven in Nederland. Geen ververlende vraag hoor:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor je antwoord! Geen cheap-ass leverancier uit China dus! :D
Ik vind het geruststellend wanneer de afkomst van een supplement wordt vermeld. Hoe meer informatie, hoe veiliger ik me voel als klant!

Net even Whey perfection besteld. Ik begrijp uit jullie voorwaarden dat bestellingen voor 22.00u op werkdagen de volgende dag bezorgt worden?

Dus ik kan mn pakketje morgen verwachten..? :D

Waarom zijn de geranamine caps van PrimaForce zowel bruin als wit ?

Zal ik maandag even voor je uitzoeken. :)

Referentie: 220023

En weer een bestelling gedaan :D

Dank je wel!

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Lap en nu pas merk ik dat het vrijdag is en er nieuwe aanbiedingen zijn :D

Altijd op vrijdag ! ;)

Je had mijn dosering gezien op de vorige pagina? Het is afhankelijk van je lichaamsgewicht hoeveel capsules je moet nemen. Hoe zwaar ben je? :)

Net mijn bestelling binnen gehad, zoals verwacht weer prima op tijd en in orde! ;)

Bedankt voor je bestelling!

Bedankt voor je antwoord! Geen cheap-ass leverancier uit China dus! :D
Ik vind het geruststellend wanneer de afkomst van een supplement wordt vermeld. Hoe meer informatie, hoe veiliger ik me voel als klant!

Nee zeker niet. Alleen maar de hoogste kwaliteit voor onze producten. Graag gedaan! :thumbs:

Net even Whey perfection besteld. Ik begrijp uit jullie voorwaarden dat bestellingen voor 22.00u op werkdagen de volgende dag bezorgt worden?

Dus ik kan mn pakketje morgen verwachten..? :D

Klopt! Zaterdagochtend is wel afhankelijk van bepaalde gemeentes is onze ervaring. :)

-Leon

:pPakketje is weer binnen! Ik vroeg om een verrassing, en die zat er ook bij.
Bedankt voor het suikerklontje:p !!

Gister om 16.15 besteld, vandaag om 09.15 in huis.

Toppie!!

Hoi BenF,

Ik heb op 02-06-2011 de Isolaat Perfection besteld voor de normale prijs, de volgende dag ontvang ik jullie nieuwsbrief. En ik zie tot me verbazing dat de Isolaat Perfection in de aanbieding is.
Als ik dit had geweten dan zou ik wel eventjes een dag gewacht hebben, want als arme student draai je toch iedere dubbeltje om.
Zoals ik van jullie gewend ben, bied BenF een zeer goede service aan, vandaar dat ik ook een trouwe klant van jullie ben.

Hebben jullie misschien voorstel voor deze situatie?
Mijn referentienummer is: 219406

Mvg,

Karim

Laatst bewerkt:
Net getraind met 2 capsules RPM pre-workout. Op nuchtere maag ingenomen, uur na inname gaan trainen. Helaas niets van gemerkt? Geen extra pomp, niet meer uithoudingsvermogen en ook niet meer concentratie. Morgen 3 pilletjes proberen, kan het zijn dat ik gewoon niet vatbaar ben voor pre-workouts?
Vandaag getraind met 3 capsules, weer niets van gemerkt! Jammer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven