Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilco of Leon, ik heb de RPM-preworkout sample ontvangen, wilde deze strax gaan proberen. Wilde 2 pilletjes nemen(met water?) Is op een nuchtere maag noodzakelijk? Ongeveer een uurtje wachten dacht ik?

Alvast bedankt.

Lichaamsgewicht Capsules per dosering
tot 65 kg 1 capsule pre workout
65 kg - 70 kg 2 capsules pre workout
70 kg - 80 kg 3 capsules pre workout
80 kg -100 kg 4 capsules pre workout
boven de 100 kg 5 capsules pre workout

Het is dus afhankelijk van je lichaamsgewicht. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Groene thee ook eind aankomende week ??

Ja. :)

Komt de weekaanbieding nog? Wil gaan bestellen maar wil even wachten tot ik weet of het niet toevallig in de aanbieding komt :)

Komt de weekaanbieding nog? Wil gaan bestellen maar wil even wachten tot ik weet of het niet toevallig in de aanbieding komt :)
Ik heb al keurig een mailtje met de mooie aanbiedingen hoor:

Isolaat Perfection: 1x 2000 Gram 39,90 34,90!

BCAA Pure Caps: 1x 200 capsules 19,90 12,50!
2x 200 capsules 37,00 19,90!

Stack Black Burn: 1x 120 capsules 29,90 23,50!

Result!: 1x 500 Gram (100 Doses) 19,90 14,90!

Doe er je voordeel mee!

Dat was de aanbieding van de vorige week en geldig tot vandaag :)

Dieet of Afslank eiwit is te gebruiken als toevoeging in een Dieet. Whey Proteine en Micellar Caseine met extra vezels uit groentes en fruit , Carnitine en vitamines en mineralen. Kwalitatief een erg goed product, voor een hele nette prijs ook nog:) Een heel wat beter product als waar de dames en heren vermogens voor betalen voor een mini potje bij de gemiddelde drogisterij of herbalife... Topkwaliteit voor 47cent per shake!:)

Haha vezels, vitaminen & mineralen in whey, geinig :D, ga hem even bekijken. :)

Extra Weekaanbiedingen !

Elke vrijdag weer hebben we buiten onze normale aanbiedingen om extra weekaanbiedingen.

(Onderstaande weekaanbiedingen zijn geldig tot vrijdag 3 Juni)
3 juni(kleine j.) zou 10 juni moeten zijn neem ik aan?

Extra Weekaanbiedingen !

Elke vrijdag weer hebben we buiten onze normale aanbiedingen om extra weekaanbiedingen.

(Onderstaande weekaanbiedingen zijn geldig tot vrijdag 3 Juni)
3 juni(kleine j.) zou 10 juni moeten zijn neem ik aan?

Zie boven , idd :)
Maar bedankt voor de tip ;)

Goed weekend vrienden van B&F!! ;-) Alhoewel, het zal ongetwijfeld druk zijn gezien iedereen gister vrij had! Succes nog even

heb problemen met freys no stick cooking spray namelijk met dopje om te spuiten als ik halfweg de bus komt komt er niets meer uit en dat is al de 2 bus dat het zo is en heb er nog 2 staan grts jan

Goed weekend vrienden van B&F!! ;-) Alhoewel, het zal ongetwijfeld druk zijn gezien iedereen gister vrij had! Succes nog even

Dank je, we gaan nog even ons best doen:D

het is inderdaad stampens druk! Wat wil je ook met die aanbiedingen:)

De Isolaat Perfection vliegt er werkelijk uit!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

heb problemen met freys no stick cooking spray namelijk met dopje om te spuiten als ik halfweg de bus komt komt er niets meer uit en dat is al de 2 bus dat het zo is en heb er nog 2 staan grts jan

Geef je referentienummer maar even door dan sturen we je wel 2 busjes PAM. Die zijn beter. Krijg je dan van mij natuurlijk!:)

Ik heb geen verstand van cooking sprays (nooit gebruikt, wel van plan), maar volgens mij moet je ze schudden en dan nog eens proberen. :) (kan ook fout zitten hoor)

Ik heb geen verstand van cooking sprays (nooit gebruikt, wel van plan), maar volgens mij moet je ze schudden en dan nog eens proberen. :) (kan ook fout zitten hoor)

Klopt, dat helpt ook vaak. Dan spuit je niet teveel lucht eruit zonder sprayvloeistof. :)

-Leon

Léon,

heb vandaag de Jack3d ontvangen.
Kan niet wachten om deze uit te testen.
Bedankt voor de rechtzetting van vorige bestelling.
Wat een superservice !

Daniell.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Heeft er iemand ervaring inzake vitamine- en mineralenaanvulling bij duursporten ?
Ben zelf wielrenner.
Misschien kan iemand mij meer info verschaffen.

Groet,

Daniell.

Léon,

heb vandaag de Jack3d ontvangen.
Kan niet wachten om deze uit te testen.
Bedankt voor de rechtzetting van vorige bestelling.
Wat een superservice !

Daniell.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

Heeft er iemand ervaring inzake vitamine- en mineralenaanvulling bij duursporten ?
Ben zelf wielrenner.
Misschien kan iemand mij meer info verschaffen.

Groet,

Daniell.

Graag gedaan! Wat wil je precies weten over de vitamines? Misschien kan ik je helpen. :)

-Leon

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Haha, nu ik het nalees... :)

Dank je, we gaan nog even ons best doen:D

het is inderdaad stampens druk! Wat wil je ook met die aanbiedingen:)

De Isolaat Perfection vliegt er werkelijk uit!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Geef je referentienummer maar even door dan sturen we je wel 2 busjes PAM. Die zijn beter. Krijg je dan van mij natuurlijk!:)

heb ik nie meer maar ben wel vaste klant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven