XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het nou precies met die weekaanbiedingen, gaan die er morgen weer uit? Dus vandaag laatste kans om potje BCAA voor goedkoop te fixen?

Ik wil namelijk de beta alanine ook hebben, en die komst wss pas morgen.

Vandaag inderdaad de laatste dag. :) Je kan altijd gewoon de Beta Alanine apart bestellen. :)

-Leon

Is de Anabolic WMS qua werking te vergelijken met de Total Muscle Solution?

Bedankt Leon, raar dat deze shaker ook kapot is :S (zit een dikke barst in, zo geleverd)
Wil je een foto ervan zien?

Is de Anabolic WMS qua werking te vergelijken met de Total Muscle Solution?

Nee. Hoewel Totale Muscle Solution wel WMS bevat, heeft het niet dezelfde werking. Total Muscle Solution is een PreWorkout supplement (creatine, arginine, beta alanine) en WMS bevat koolhydraten (Waxy Maize Starch)

-Leon

---------- Post added do 9 jun 2011 at 10:21 ----------

Bedankt Leon, raar dat deze shaker ook kapot is :S (zit een dikke barst in, zo geleverd)
Wil je een foto ervan zien?

Stuur maar naar leon@.

Dank je wel! :)

-Leon

Zal vanmiddag even een foto maken en erop zetten ;)

Tipje van de sluier voor de weekaanbiedingen.. :D

- Dexaprine
- Dieet Eiwit
- Rhodiola Power
- Maximize V2 + Beta - Alanine

;)

-Leon
Bijna op, dus gaat mee met de volgende bestelling!
Hoe is de voorraad (kan ik volgende week bestellen of verwachten jullie dat deze hard gaat)

Isolaat Perfection -

We handhaven voorlopig de prijzen van de weekaanbieding. Het is zo druk dat we er maar vaste lage prijzen van maken!
De beste, lekkerste en binnen enkele weken al meest verkochte Whey Isolaat in Nederland is nu ook direct de goedkoopste!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vaste lage prijzen voor de best gewaarde Whey Isolaat in Nederland;:)
1x 2000 Gram (71 Shakes) 34,90
2x 2000 Gram 68,00
3x 2000 Gram 99,00
4x 2000 Gram 128,00

Wow, netjes!

Ik denk wel dat der nu minder whey perfection verkocht gaat worden ten voordele van isolaat!
Is toch wat ik volgende keer van plan ben :D

Waarom krijg ik zo'n zieke back pump van natadrol eigenlijk? Het is toch niet stiekem iets van d-bol/winstrol/etc. he? :roflol: Nee all joking aside dit is een serieuze vraag; waarom?

Dat wordt taurine bestellen als het aanhoudt I guess?

Waarom krijg ik zo'n zieke back pump van natadrol eigenlijk? Het is toch niet stiekem iets van d-bol/winstrol/etc. he? :roflol: Nee all joking aside dit is een serieuze vraag; waarom?

Dat wordt taurine bestellen als het aanhoudt I guess?

Waarom? Omdat het een goed product is? :D

-Leon

Leuk van die isolaat perfection :D Gebeurt precies nog vaak dat jullie de weekaanbiedingprijs zo houden

Jammer dat ik nog een voorraad whey heb, kan denk ik nog tot nieuwjaar voort :D

Ah dan hoef ik niet snel vandaag nog isolaat te bestellen, nog ff w8e dan tot casseïne C&C terug is, weten jullie wanneer de C&C terug zal zijn?

B&F!

Ik heb gister (of eergister) iets besteld, en heb een melding dat ik niet aanwezig was, what do? :D

Het wordt altijd 2x aangeboden. Daarna afhalen bij het postkantoor. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven