MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien de weekaanbiedingen me op het eerste zicht niet zo aanspreken heb ik alvast mijn bestelling geplaatst : 222625

Leon/Ilco, maken jullie er een leuk pakket van ? Heb de opmerkingen aangevuld, kijk maar even of het haalbaar is ;)

Hopelijk morgen binnen ditmaal !

De smaak komt wel terug, maar wel in de nieuwe verbeterde Caseine Perfection lijn. Deze is al over een paar weken binnen en zal nog beter smaken! :D

Aangezien de weekaanbiedingen me op het eerste zicht niet zo aanspreken heb ik alvast mijn bestelling geplaatst : 222625

Leon/Ilco, maken jullie er een leuk pakket van ? Heb de opmerkingen aangevuld, kijk maar even of het haalbaar is ;)

Hopelijk morgen binnen ditmaal !

Als je het bij de op- en aanmerkingen hebt gezet dat komt het helemaal in orde.

Voor 10 uur besteld, morgen in huis. Ik verwacht dus dat het helemaal in orde komt! :)

-Leon

De smaak komt wel terug, maar wel in de nieuwe verbeterde Caseine Perfection lijn. Deze is al over een paar weken binnen en zal nog beter smaken! :D

Als je het bij de op- en aanmerkingen hebt gezet dat komt het helemaal in orde.

Voor 10 uur besteld, morgen in huis. Ik verwacht dus dat het helemaal in orde komt! :)

-Leon

de green tea slank is toch wel degelijk binnen he ? normaal krijg ik bevestiging binnen 5min dat bestelling verzonden is, en deze keer is het al 20min ! Druk ? :D

Whaha, strak:D, nu net kwam m'n pakketje binnen (op track'trace staat ''niet aanwezig''), alleen heb ik Whey frambozen, alleen wil ik cream & cookies, kan dit worden opgelost? Ik vind frambozen dus niet lekker :( (aardbei ook niet nee, ''echte'' aardbeien dan wel weer integendeel). Beetje jammer :(

de green tea slank is toch wel degelijk binnen he ? normaal krijg ik bevestiging binnen 5min dat bestelling verzonden is, en deze keer is het al 20min ! Druk ? :D

Normaal gesproken heb je de bevestiging e-mail na 30 minuten binnen. Druk is het inderdaad altijd, want elke week halen wij weer nieuwe records. :)

Houd mij maar op de hoogte, mocht je vanavond nog niks hebben.

-Leon

Hoeveel capsules zitten er nou in de green tea? Bij de bestel knop staat 200 maar op de ingredienten pagina staat 100?

Hoeveel capsules zitten er nou in de green tea? Bij de bestel knop staat 200 maar op de ingredienten pagina staat 100?

He ja dat zie ik ook nu pas. Ik dacht 200 ... :/ Als ik dat eerder had gezien, had ik die van Tested besteld, die zijn 2 euro goedkoper.

Hee Leon, hebben jullie mijn pm over dexaprine gehad gister of eergister? Kan t namelijk niet checken haha

He ja dat zie ik ook nu pas. Ik dacht 200 ... :/ Als ik dat eerder had gezien, had ik die van Tested besteld, die zijn 2 euro goedkoper.

200 caps per pot. Foutje op de website. Excuus.

Hee Leon, hebben jullie mijn pm over dexaprine gehad gister of eergister? Kan t namelijk niet checken haha

Yes! Samples verstuurd! Nu weer een lading liggen. Deze gaan er morgen uit. :)

-Leon

Whaha, strak:D, nu net kwam m'n pakketje binnen (op track'trace staat ''niet aanwezig''), alleen heb ik Whey frambozen, alleen wil ik cream & cookies, kan dit worden opgelost? Ik vind frambozen dus niet lekker :( (aardbei ook niet nee, ''echte'' aardbeien dan wel weer integendeel). Beetje jammer :(

:study:

hoe moet je hemavol gebruiken sta nie op de side dank u

hoe moet je hemavol gebruiken sta nie op de side dank u

http://bodyenfitshop.nl/bodybuilding-toppers/iforce-nutrition/hemavol_gebruik-dosering

Hemavol aanbevolen gebruik:
Gebruik Hemavol alleen op trainingsdagen en niet meer als 4 maal per week.
Neem 30-45 minuten voor de training 10 capsules Hemavol met 300 ml water.

Volg deze gebruiksaanwijzing precies, de aanbevolen dosering niet overschrijden.
Wanneer gewenst dan is Hemavol is uitstekend te combineren met je favoriete pre-workout.

Ik zou graag eens een andere creatine proberen (normaal de mono). Maar er zijn er zoveel op jullie site. Welke zijn de echte toppers?

Ik zou graag eens een andere creatine proberen (normaal de mono). Maar er zijn er zoveel op jullie site. Welke zijn de echte toppers?

Ik ga goed op Result! (mengeling van 6 creatines). Staat deze week in aanbieding, nog tot morgen, dus haasten. Verder als je budget het toelaat, kan je voor een vollediger product gaan zoals Total Muscle solution, daar ben ik ook goed opgegaan. Maar dit laatste past meer in de categorie van post-workout. Zijn alvast twee toppertjes, er zijn er nog maar daar heb ik weinig ervaring mee

Hee B&F,

Ik ben door mijn huidige Post-workout heen (Total Muscle Solution), en wil graag een 'pauze' inlassen voor mijn creatine gebruik.
Is het handig om nu Anabolic WMS te nemen, en over ongeveer 5á6 weken 'Magnificent' te nemen als Post-Workout? (En uiteraard een kwartiertje/20 minuten later whey?)

Greetz ;)

Hoelang kom je toe met die TMS? Want dat staat er toch niet duidelijk bij tenzij ik er over lees.

TMS is 30 gram per serving. Dus 40 doseringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven