Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aangezien de weekaanbiedingen me op het eerste zicht niet zo aanspreken heb ik alvast mijn bestelling geplaatst : 222625
Leon/Ilco, maken jullie er een leuk pakket van ? Heb de opmerkingen aangevuld, kijk maar even of het haalbaar is
Hopelijk morgen binnen ditmaal !

De smaak komt wel terug, maar wel in de nieuwe verbeterde Caseine Perfection lijn. Deze is al over een paar weken binnen en zal nog beter smaken!![]()
Als je het bij de op- en aanmerkingen hebt gezet dat komt het helemaal in orde.
Voor 10 uur besteld, morgen in huis. Ik verwacht dus dat het helemaal in orde komt!
-Leon

de green tea slank is toch wel degelijk binnen he ? normaal krijg ik bevestiging binnen 5min dat bestelling verzonden is, en deze keer is het al 20min ! Druk ?![]()

Normaal gesproken heb je de bevestiging e-mail na 30 minuten binnen. Druk is het inderdaad altijd, want elke week halen wij weer nieuwe records.
Houd mij maar op de hoogte, mocht je vanavond nog niks hebben.
-Leon

Hoeveel capsules zitten er nou in de green tea? Bij de bestel knop staat 200 maar op de ingredienten pagina staat 100?
Hoeveel capsules zitten er nou in de green tea? Bij de bestel knop staat 200 maar op de ingredienten pagina staat 100?
He ja dat zie ik ook nu pas. Ik dacht 200 ... :/ Als ik dat eerder had gezien, had ik die van Tested besteld, die zijn 2 euro goedkoper.
Hee Leon, hebben jullie mijn pm over dexaprine gehad gister of eergister? Kan t namelijk niet checken haha

Whaha, strak, nu net kwam m'n pakketje binnen (op track'trace staat ''niet aanwezig''), alleen heb ik Whey frambozen, alleen wil ik cream & cookies, kan dit worden opgelost? Ik vind frambozen dus niet lekker
(aardbei ook niet nee, ''echte'' aardbeien dan wel weer integendeel). Beetje jammer
![]()

Whaha, strak, nu net kwam m'n pakketje binnen (op track'trace staat ''niet aanwezig''), alleen heb ik Whey frambozen, alleen wil ik cream & cookies, kan dit worden opgelost? Ik vind frambozen dus niet lekker
(aardbei ook niet nee, ''echte'' aardbeien dan wel weer integendeel). Beetje jammer
![]()

hoe moet je hemavol gebruiken sta nie op de side dank u
Ik zou graag eens een andere creatine proberen (normaal de mono). Maar er zijn er zoveel op jullie site. Welke zijn de echte toppers?

Oei soz had WMS gelezenHoelang kom je toe met die TMS? Want dat staat er toch niet duidelijk bij tenzij ik er over lees.