MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoppaa net besteld.
Referentienummer; 90682

pakketje binnen!!! Bedankt voor al het lekkers :p Dat wordt vele trainingen hard knallen!!!

me pakketje werd vandaag bezorgd maar was niet thuis en weet niet of ik morgen thuis ben als ze het weer komen brengen. Wat gaat er nu gebeuren?

me pakketje werd vandaag bezorgd maar was niet thuis en weet niet of ik morgen thuis ben als ze het weer komen brengen. Wat gaat er nu gebeuren?

Ze komen in ieder geval morgen weer. Misschien kun je een briefje op de deur plakken met de vraag of ze het bij de buren willen afgeven. Zou een oplossing kunnen zijn..

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------

Grrrrr, zal morgenochtend direct bellen voor je. Ik laat het je direct weten.

Ik kom nog effe terug op mijn pakje , is er een kans dat ik het morgen nog krijg ?

hey bnf,
kunnen jullie echt niet meer aan smart gainer komen?
ik vind hem erg goed
smaakt goed,
naar mijn mening beter dan mammoth,
met 2 shakes heb je even veel als 4shakes mammoth..
groetjes

Ai, excuses (even over het hoofd gezien!):o

De Smart Gainer is zeker een goed product, zowel in kwaliteit als in smaak. We komen ook zeker terug met dit product. Dit gaat wel nog even duren, naar verwachting eind Januari.

We hebben voor 2010 heel wat in petto:D:D

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

Ik kom nog effe terug op mijn pakje , is er een kans dat ik het morgen nog krijg ?

Het zal moeten en ik ga er ook echt van uit.

De Smart Gainer is zeker een goed product, zowel in kwaliteit als in smaak. We komen ook zeker terug met dit product. Dit gaat wel nog even duren, naar verwachting eind Januari.

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:46 ----------

En hoe zit het met het gratis Gaspari T-shirt en de 10 plasmajet caps die bij mijn Myofusion hoorden te zitten? ( ref nr 89694)
???

pakketje vandaag ontvangen

barcode die erop stond was 3SZRHH9132320

:thumbs: Mooi zo..

Prettige jaarwisseling!

Moest ik het hetzelfde pakketje nog eens krijgen , verwittig ik je en betaal ik het pakket dan .

Zinloos om dan terug te sturen naar jullie als ik het toch kan gebruiken wat erin zit .

Ben alvast blij dat het eindelijk toegekomen was .

ben benieuwd naar die lucidrol van advanced muscle science, product voor focus als ik me niet vergis.
ik wacht wat reacties af maar het lijkt me wel wat icm caffeine!

Net een pot ON Gold Standard besteld, en daarna nog een pot creatine van jullie huismerk (als je dan toch bezig bent... Plus, 't is echt geen dure)

Eerste keer dat'k echt supplementen ga proberen, en heb ze dan maar direct bij jullie besteld. 'k Zou niet boos zijn als er wat samples of zo bijzaten :D (Ref 90468 of 90769)
Die mogen trouwens in één pakket verstuurd worden als dat handiger is voor jullie.

Cheers!

dat is goed nieuws,
want eind januari is mn emmer leeg :P
en trouwens,
was er niet elke week een nieuwe aanbieding?
nu is het al een aantal weken dezelfde

groetjes

Laatst bewerkt:
Net klaar met m'n pot TMS... is goed bevallen! Wat raad je me aan om mee verder te gaan als post/pre-workout?

Laatst bewerkt:
Moest ik het hetzelfde pakketje nog eens krijgen , verwittig ik je en betaal ik het pakket dan .

Zinloos om dan terug te sturen naar jullie als ik het toch kan gebruiken wat erin zit .

Ben alvast blij dat het eindelijk toegekomen was .

:thumb: Dank je!

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Net een pot ON Gold Standard besteld, en daarna nog een pot creatine van jullie huismerk (als je dan toch bezig bent... Plus, 't is echt geen dure)

Eerste keer dat'k echt supplementen ga proberen, en heb ze dan maar direct bij jullie besteld. 'k Zou niet boos zijn als er wat samples of zo bijzaten :D (Ref 90468 of 90769)
Die mogen trouwens in één pakket verstuurd worden als dat handiger is voor jullie.

Cheers!

Dank je voor de bestelling en het vertrouwen. We versturen je bestelling morgenochtend direct. We maken er een mooi pakket van..

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

ben benieuwd naar die lucidrol van advanced muscle science, product voor focus als ik me niet vergis.
ik wacht wat reacties af maar het lijkt me wel wat icm caffeine!

Als het goed is krijgen we de Lucidrol deze week binnen.

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

Net klaar met m'n pot TMS... is goed bevallen! Wat raad je me aan om mee verder te gaan als post/pre-workout?

Er zijn natuurlijk vele goede keuzes mogelijk.
Misschien een keertje een combinatie van Magic EAA en Anabolic WMS zowel voor als na de training. Met daarnaast Pure Whey Blend. (een zeer sterke basis) Je zou hier eventueel nog Pure Pump of pure Beta-Alanine aan toe kunnen voegen.

60 min voor de training:
-1 shake Pure Whey Blend

vlak voor de training:
-10 gram Magic EAA
-30 gram Anabolic WMS
in 250 ml water

direct na de training:
-10 gram Magic EAA
-60 gram Anabolic WMS

15 min daarna
-1 shake Pure Whey Blend

Verder 's ochtends vroeg nog een shake Pure Whey Blend, voor slapen nog een bak magere kwark.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven