- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou mijn moeder toch trots zijn als ik later bij jullie zou komen werken... Doe ik tenminste ook iets in de richting van werk in plaats van alleen maar de hele dag thuis te zitten te eten en te trainen![]()

Soo true.Je bent gehandicapt, jij mag dat
Kunnen mensen zeggen, na alles wat hij mee gemaakt heeft!
We krijgen er over een aantal weken ook nog een nieuwe variant naast.De Ice Coffee. Die vind ik als ik eerlijk ben vele malen lekkerder.
Maar dat is nog even wachten.

Body En Fitshop;5896980 Nog geen reacties over gehoord zei:
ziet er idd goed uit alleen zit er creatine in en ik heb er net 8weken creatine op zitten dus nu even 6weken zonder.
ziet er idd goed uit alleen zit er creatine in en ik heb er net 8weken creatine op zitten dus nu even 6weken zonder.
Wat zou mijn moeder toch trots zijn als ik later bij jullie zou komen werken... Doe ik tenminste ook iets in de richting van werk in plaats van alleen maar de hele dag thuis te zitten te eten en te trainen![]()

hoelang is een aantal weken bij jullie dan?
dan ga ik wellicht nog ff wachten, heb de whey redelijk op, maar heb nog een pot isolaat perfection staan van die prijsvraag dus ik kan nog wel een tijdje wachten...
Die isolaat lost trouwens wel alle joekels goed op zeg! vond de whey al goed oplossen, maar de isolaat is nog veel beter en sneller!

leon vind je de ice coffe lekkerder dan cookies&cream &berryblast.
en of de iforce vet burner .
ze werking is er nogsteeds hoofdpijn etc .
weet je iets om de werking te minderen ?

al die zuchten enzo zijn niet nodig hoor
het is mijn eigen keuze om creatine te cyclen en mijn lichaam even rust te gunnen van pré workouts enzo verder
uit eigen ervaring weet ik dat ik erna weer eens zo goed reageer op alles.
Vandaar MIJN keuze om het met periodes te gebruiken.
iedereen reageert anders op sups, ik doe wat voor mij het beste werkt.

Whey cream & cookies bevalt zeer goed, alleen moet ik wachten tot 1 juli tot ik een hele pot kan halen![]()
Misschien kan ik iets betekenen? 
mijn bestelling is er nog steeds niet k*t tnt staat nog steeds bij die eerste streepje op hun site sinds vrijdag
en @ die halve pil dat zou ik de volgende x doen in mijn sampling was me pil al gebroken.
dus ik giette het zakje gewoon in mijn mond met 0,5liter water der achter aan

(tenzij ik een pot thuisgestuurd kan krijgen en later betalen
)Beste klant, Uw bestelling met referentienummer: 223358 is verzonden.
Thanks

Haha nee kunnen jullie niks aan doen, rond die datum krijg ik m'n geld binnen(tenzij ik een pot thuisgestuurd kan krijgen en later betalen
)
Dat is 14 dagen later betalen.