bbmeal
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet ook wat geduld hebben, als die vrijdag/zaterdag verzonden is met maandag feestdag is het normaal dat je het vandaag maar ontvangt of morgen omdat TNT het vandaag extra druk zal hebben door de feestdag.lol B&F jullie vroegen om mij Ref nummer haha
krijgen jullie echt zoveeel bestellingen dat je dat standaart gaat zeggen haha Joking![]()

Chill, was eerder reactie op een eerdere post van jewat ik heb gepost heeft tog duidelijk niks te maken met haast etc?
ze vroegen om mijn ref nummer die post ik dus
snap jou reactie niet op je quote
D8 dat je mss feestdag van gisteren vergeten was 
Ik ook maar mijne zal pas voor morgen zijn
jaa haha sorry dat ik zo over komChill, was eerder reactie op een eerdere post van jeD8 dat je mss feestdag van gisteren vergeten was en de dag is nog maar halfweg dus kan nog toekomen vandaag
Je kijkt precies wel vol verwachting uit naar je pakketjeIk ook maar mijne zal pas voor morgen zijn
.

lol B&F jullie vroegen om mij Ref nummer haha
krijgen jullie echt zoveeel bestellingen dat je dat standaart gaat zeggen haha Joking![]()

)http://www.bodyenfitshop.nl/post-workout/body-fit-sportsnutrition/magnificent
wnn wordt deze verwacht? ziet er een heel complete pwo uit!
Stond op vorige pagina 
nee hoor, ideaal, heb er ook al een keer gebruikt van gemaakt.
had best wat nodig maar niet genoeg centjes meer, die kwamen een week later pas weer.
Zo kun je toch nog bestellen.
Normaliter betaal ik altijd direct, wil geen geouwehoer dat ik het evt vergeet ofzo... maar voor 'nood'
(en 20e een toeslag waarmee ik mij normaal een maand mee kan redden, en dat bedrag valt reuze mee)Sample van Dexaprine toegekomen, thx
Helaas al weest trainen deze ochtend na mn examen dus zal het vrijdag eens proberen.

nee hoor, ideaal, heb er ook al een keer gebruikt van gemaakt.
had best wat nodig maar niet genoeg centjes meer, die kwamen een week later pas weer.
Zo kun je toch nog bestellen.
Normaliter betaal ik altijd direct, wil geen geouwehoer dat ik het evt vergeet ofzo... maar voor 'nood'
http://www.bodyenfitshop.nl/post-workout/body-fit-sportsnutrition/magnificent
wnn wordt deze verwacht? ziet er een heel complete pwo uit!

Denk niet dat je vandaag nog antw zult krijgen. Bij mijn vorige pakket dacht ik dat de info ook maar iets voor middernacht was verschenen. Bij het pakket waar ik nu op wacht heb ik de zelfde status. En ja ze komen rond 22:00 de pakketjes ophalen bij B&F, of ze maar 1x per dag komen weet ik niet. Volgens mij moet je je geen zorgen maken en heb je morgen je pakket tenzij TNT nog wat vertraging heeft door de feestdagHee Leon-Ilco, bij mij volgstatus staat er nog steeds voorgemeld en niet al gesorteerd wat er normaal gesproken hoort te staan wil hij morgen aankomen. Komt dit dan doordat jullie pakketjes later opgehaald worden ofzo ivm de openingstijden tot 10 uur?![]()
.Denk niet dat je vandaag nog antw zult krijgen. Bij mijn vorige pakket dacht ik dat de info ook maar iets voor middernacht was verschenen. Bij het pakket waar ik nu op wacht heb ik de zelfde status. En ja ze komen rond 22:00 de pakketjes ophalen bij B&F, of ze maar 1x per dag komen weet ik niet. Volgens mij moet je je geen zorgen maken en heb je morgen je pakket tenzij TNT nog wat vertraging heeft door de feestdag.
Kan ik gaan knallen met mijn nieuwe spullekes