MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
lol B&F jullie vroegen om mij Ref nummer haha :D
krijgen jullie echt zoveeel bestellingen dat je dat standaart gaat zeggen haha Joking :p

lol B&F jullie vroegen om mij Ref nummer haha :D
krijgen jullie echt zoveeel bestellingen dat je dat standaart gaat zeggen haha Joking :p
Je moet ook wat geduld hebben, als die vrijdag/zaterdag verzonden is met maandag feestdag is het normaal dat je het vandaag maar ontvangt of morgen omdat TNT het vandaag extra druk zal hebben door de feestdag. ;)

Laatst bewerkt:
wat ik heb gepost heeft tog duidelijk niks te maken met haast etc?
ze vroegen om mijn ref nummer die post ik dus
snap jou reactie niet op je quote

wat ik heb gepost heeft tog duidelijk niks te maken met haast etc?
ze vroegen om mijn ref nummer die post ik dus
snap jou reactie niet op je quote
Chill, was eerder reactie op een eerdere post van je;) D8 dat je mss feestdag van gisteren vergeten was :)
Je kijkt precies wel vol verwachting uit naar je pakketje :D Ik ook maar mijne zal pas voor morgen zijn:p

Laatst bewerkt:
Chill, was eerder reactie op een eerdere post van je;) D8 dat je mss feestdag van gisteren vergeten was en de dag is nog maar halfweg dus kan nog toekomen vandaag :)
Je kijkt precies wel vol verwachting uit naar je pakketje :D Ik ook maar mijne zal pas voor morgen zijn:p.
jaa haha sorry dat ik zo over kom :D

Sample van Dexaprine toegekomen, thx :)
Helaas al weest trainen deze ochtend na mn examen dus zal het vrijdag eens proberen :p.

nee hoor, ideaal, heb er ook al een keer gebruikt van gemaakt.
had best wat nodig maar niet genoeg centjes meer, die kwamen een week later pas weer.
Zo kun je toch nog bestellen.

Normaliter betaal ik altijd direct, wil geen geouwehoer dat ik het evt vergeet ofzo... maar voor 'nood'

had best wat nodig maar niet genoeg centjes meer, die kwamen een week later pas weer.

Normaliter betaal ik altijd direct, wil geen geouwehoer dat ik het evt vergeet ofzo... maar voor 'nood'

Na wat informatie heb ik besteld, ook omdat ik op dit moment krap zit qua consumptie omdat er eerder een rekening binnenkwam ( al wel betaald of zo hoor) en vanaf 1 Juli krijg ik ook nog eens een bedrag :D (en 20e een toeslag waarmee ik mij normaal een maand mee kan redden, en dat bedrag valt reuze mee)

Sample van Dexaprine toegekomen, thx :)
Helaas al weest trainen deze ochtend na mn examen dus zal het vrijdag eens proberen :p.

Succes! :)

Het is inderdaad ideaal voor mensen welke iets later willen betalen. :)

Een kleine 3 weken. Dat wordt inderdaad een toppertje! :)

-Leon

Hee Leon-Ilco, bij mij volgstatus staat er nog steeds voorgemeld en niet al gesorteerd wat er normaal gesproken hoort te staan wil hij morgen aankomen. Komt dit dan doordat jullie pakketjes later opgehaald worden ofzo ivm de openingstijden tot 10 uur?:o

Hee Leon-Ilco, bij mij volgstatus staat er nog steeds voorgemeld en niet al gesorteerd wat er normaal gesproken hoort te staan wil hij morgen aankomen. Komt dit dan doordat jullie pakketjes later opgehaald worden ofzo ivm de openingstijden tot 10 uur?:o
Denk niet dat je vandaag nog antw zult krijgen. Bij mijn vorige pakket dacht ik dat de info ook maar iets voor middernacht was verschenen. Bij het pakket waar ik nu op wacht heb ik de zelfde status. En ja ze komen rond 22:00 de pakketjes ophalen bij B&F, of ze maar 1x per dag komen weet ik niet. Volgens mij moet je je geen zorgen maken en heb je morgen je pakket tenzij TNT nog wat vertraging heeft door de feestdag:).

Ilco/Leon,

ken m'n refertenummer niet van buiten maar ik heb vandaag de bestelling ontvangen.
Bedankt voor al dat extra's !!!
Bedankt voor je antwoord.
Ik zal dan eerstdaags de Beta Alanine bestellen.

Thanks voor de topservice,

Daniell.

Denk niet dat je vandaag nog antw zult krijgen. Bij mijn vorige pakket dacht ik dat de info ook maar iets voor middernacht was verschenen. Bij het pakket waar ik nu op wacht heb ik de zelfde status. En ja ze komen rond 22:00 de pakketjes ophalen bij B&F, of ze maar 1x per dag komen weet ik niet. Volgens mij moet je je geen zorgen maken en heb je morgen je pakket tenzij TNT nog wat vertraging heeft door de feestdag:).

Ik dacht zelf ook al zoiets, maarja t zal weer goed komen zoals altijd:D Kan ik gaan knallen met mijn nieuwe spullekes

net een bestelling geplaatst, kreeg dezelfde minuut al dat ie was verzonden :P

nog steeds niet ontvangen beetje jammer :(
denk niet echt dat ze hem nog gaan bezorgen k*t tnt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven