MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze nacht ook een bestelling geplaatst :

2x Super quad protein vanille/c&c (erg benieuwd naar)
powerstraps M Double You
vetpercentagemeter

hey B&F weten jullie ook nog een goede workoutbooster zonder caffeine?

Ik ben al trillerig van een kop koffie!!!

Maar zoek toch iets wat m'n workout een boost kan geven :D

ik heb even een vraagje over de elite protein chocolade die heb ik zondag besteld en heb vandaag netjes een pakje binnen gekregen.
alleen zat hier banaan in met uitleg chocolade uitverkocht.
betekend dit dat deze smaak ook niet meer komt want ik was er erg gek op??
trouwens wel heel erg bedankt voor de mixbeker en de samples.als dat bedoeld is als goedmaker omdat het is uitverkocht dan is het zeker goed gemaakt dus nogmaals bedank.

vriendelijke groet Mark

ik heb even een vraagje over de elite protein chocolade die heb ik zondag besteld en heb vandaag netjes een pakje binnen gekregen.
alleen zat hier banaan in met uitleg chocolade uitverkocht.
betekend dit dat deze smaak ook niet meer komt want ik was er erg gek op??
trouwens wel heel erg bedankt voor de mixbeker en de samples.als dat bedoeld is als goedmaker omdat het is uitverkocht dan is het zeker goed gemaakt dus nogmaals bedank.

vriendelijke groet Mark

Geen zorgen, de smaak komt zeker weer terug!

---------- Toegevoegd om 14:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:00 ----------

Deze nacht ook een bestelling geplaatst :

2x Super quad protein vanille/c&c (erg benieuwd naar)
powerstraps M Double You
vetpercentagemeter

De smaak van de Quad Protein is wel goed:D

ik bestel altijd bij bodyenfit eigen merken zijn top!!!

Hebben jullie ook zoiets als EAS van XXL? En zou ik een keertje een bidon bij mijn bestelling kunnen krijgen in plaats van shake beker? :D

Klopt:D Magic EAA Voor iedereen met Gratis Bidon!!! :eek::eek:(staat erbij)

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

thnx!!!

Ga 1 van de 2 ff bestellen!

:)

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Hebben jullie ook zoiets als EAS van XXL? En zou ik een keertje een bidon bij mijn bestelling kunnen krijgen in plaats van shake beker? :D

Bij de Magic EAA zit de bidon er dus gratis bij.

Als je een product bestelt waar geen bidon bij zit dan mag je bij "opmerkingen" aangeven dat je een gratis bidon erbij wilt.
Die doen ze er dan voor je bij:).

Ben erg blij met jullie uitgebreide NOW assortiment. Gelijk maar even mn voorraadje aangevult met een nieuwe bestelling.

Jammer genoeg staat er ook nog heel wat op uitverkocht. Maar wat houdt dat nu in? Komt het nog terug ? Of niet.

Ben erg blij met jullie uitgebreide NOW assortiment. Gelijk maar even mn voorraadje aangevult met een nieuwe bestelling.

Jammer genoeg staat er ook nog heel wat op uitverkocht. Maar wat houdt dat nu in? Komt het nog terug ? Of niet.

alles/bijna alles wat op uitverkocht staat komt weer terug.
wil je het weten voor een specifiek product, dan kun je dit altijd aangegeven..

Klopt:D Magic EAA Voor iedereen met Gratis Bidon!!! :eek::eek:(staat erbij)

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

:)

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Bij de Magic EAA zit de bidon er dus gratis bij.

Als je een product bestelt waar geen bidon bij zit dan mag je bij "opmerkingen" aangeven dat je een gratis bidon erbij wilt.
Die doen ze er dan voor je bij:).

thanks voor het snelle antwoorden :) Ik zal het vermelden als ik de volgende keer weer bij jullie bestel.

Ik geloof dat ze bij TNT zijn vastgevroren!Status blijft staan op "voorgesorteerd voor land van bestemming"!Sjeezes wat een klojo's!

Zie wat nieuwe producten die ik ga proberen... procomplex:cool: en een dorian yates tempro..

eindelijk iemand in nl die procomplex heeft!:cool:
enig idee hoe die DY tempro is? vergelijkbaar ? prijs al bekend?

Zie wat nieuwe producten die ik ga proberen... procomplex:cool: en een dorian yates tempro..

eindelijk iemand in nl die procomplex heeft!:cool:
enig idee hoe die DY tempro is? vergelijkbaar ? prijs al bekend?

Pro complex inderdaad op verzoek van meerdere mensen:D
De Tempro zal nog wel even duren, denk ik. Ik gok op eind van de maand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven