XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindelijk is het zover, de Agamatine is binnen!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gebruikers van Agmatine rapporteren, verbeterde spieruithouding, sneller herstel, sterkere prestaties, massieve en aanhoudende spierpomps (onvergelijkbaar met andere producten!), snellere toename in spiermassa en verlies aan lichaamsvet.

Agmatine wordt gebruikt voor:
-Fantastische en aanhoudende spierpomps!
-Spierherstel
-Uithoudingsvermogen
-Sterkere prestaties
-vetverlies
-Massieve droge spiermassa

De prijzen zijn super;
1x 140 capsules (maandverpakking) voor 19,90!
2x 140 capsules voor 34,90!

prima prijs ook! netjes.

De Isolaat Perfection is op veeeeeeler:D verzoek vanaf vandaag ook leverbaar in een grote 4KG verpakking (162 shakes!)

De prijs voor de beste en lekkerste:zuip: Whey Isolaat in Nederland is heel erg scherp;:)

1x 2000 Gram 34,90!
1x 4000 Gram 64,90!

We hadden door de enorme vraag in Nederland en Belgie even wat problemen met leveren. Ook dat is opgelost:) Alle smaken zijn 100% direct leverbaar. Voor 22:00 uu besteld is morgen in huis:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Weer een nieuwe topper en een superactie met de isolaat. :thumbs:

Keep it up guys :D

Ilco, nu je handtekening nog ff aanpassen.. het is nu 32,45 per 2 kg :~)

Yo B&F,

Enig idee van de vitaminepillen SUPER MULTI POWER PAK van Nature's Best weer op voorraad is?

Laatst bewerkt:
Wat ik doe om het schepje te pakken te krijgen is wat schudden of kantelen met de pot zodat het boven komt 'drijven'

De vraag over het schepje is of deze er standaard inzat, omdat hij geen schepje heeft gevonden in zijn isolaat pot.
Ja, er hoort normaal standaard een schepje in iedere whey pot te zitten.
En ja, als deze niet zichtbaar is, even de pot schudden of graven met een vorkje.

Mogen u de shake lekker smaken!

Allebeide natuurlijk ;) want het is allemaal opperdepop :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]:D:p

---------- Post added ----------

Citaat van een maat van me nadat ik hem een sample van Protein Perfection Banaan heb gegeven:
"Tis wel ****ing lekker da poeder":thumbs::)

Berichtjes van andere maat (int kort):
Hij: Ga gij binnenkort nog es wa supplementen bestellen?
Ik: Ja, wa moede hebbe?
Hij: Kweet nie.
Ik: :eyes: :roflol:
Ik: Kijk eens op bodyenfitshop.nl en zeg me wa ge wilt.
Hij: Eiwitten?
Ik: Whey of whey isolaat of mix van proteïne?
Hij: Wa is da?
Ik: Da zijn soorten proteïne, whey is snelle, mix is snelle en trage en isolaat is hoogste kwaliteit whey.
Hij: Wa doe da proteïne?
Ik: :eek::hahaha:

En nog andere maat wil ook nog iets hebben denk ik, hij vroeg me alleszins naar enkele prijzen.

...en natuurlijk willen ze ineens allemaal dingen een week nadat ik een bestelling gedaan heb en waarbij ik hen nog zo gevraagd heb wat ze moesten omdat het mn bedoeling was om voor 2 maanden te bestellen:rolleyes:

Nu tijd voor siesta, 2 uur geslapen deze nacht :p

Ilco, nu je handtekening nog ff aanpassen.. het is nu 32,45 per 2 kg :~)

Oeps! :D

Yo B&F,

Enig idee van de vitaminepillen SUPER MULTI POWER PAK van Nature's Best weer op voorraad is?

Citaat van een maat van me nadat ik hem een sample van Protein Perfection Banaan heb gegeven:

Ik: Da zijn soorten proteïne, whey is snelle, mix is snelle en trage en isolaat is hoogste kwaliteit whey.

En nog andere maat wil ook nog iets hebben denk ik, hij vroeg me alleszins naar enkele prijzen.

...en natuurlijk willen ze ineens allemaal dingen een week nadat ik een bestelling gedaan heb en waarbij ik hen nog zo gevraagd heb wat ze moesten omdat het mn bedoeling was om voor 2 maanden te bestellen:rolleyes:

Hij is leuk! :D

-Leon

Ga je nu elke opmerking van mij een plaatje bij zoeken? Haha ..

Vandaag om 12 uur mijn pot whey perfection binnengekregen, wat gaat dat toch snel he.

Nog om een sampletje gevraagd, maar die hadden ze niet meer. Inplaats daarvoor wat andere samples gehad. Top service!

Laatst bewerkt:
Nee sorry, gewoon 2 dingetjes die ik leuk vond die je poste ;).
Natuurlijk als je vaak van dat soort dingen zegt kan het nog wel eens gebeuren als je het niet erg vind hé?:)

Haha, kijk je karma ;) Vond 't wel grappig :yarly:

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 14:30 ----------

Vandaag om 12 uur mijn pot whey perfection binnengekregen, wat gaat dat toch snel he.

Nog om een sampletje gevraagd, maar die hadden ze niet meer. I nplaats daarvoor wat andere samples gehad. Top service!

En ik zit nog te wachten :( K*t postbode .. schiet eens op :P

Dinsdag mijn bestelling plaatsen. :D. Tot vrijdag nu examens en woensdag dan dpd laten komen met het pakje. :p.

Denk de Agmatine en N-Carbamylglutamate. Hoe gaat die combo Leon?

Of hebben ze een soortgelijke werking en best appart gebruiken?

Haha, kijk je karma ;) Vond 't wel grappig :yarly:

---------- Post added wo 22 jun 2011 at 14:30 ----------

En ik zit nog te wachten :( K*t postbode .. schiet eens op :P

Hij komt vast en zeker snel! :D

Dinsdag mijn bestelling plaatsen. :D. Tot vrijdag nu examens en woensdag dan dpd laten komen met het pakje. :p.

Denk de Agmatine en N-Carbamylglutamate. Hoe gaat die combo Leon?

Of hebben ze een soortgelijke werking en best appart gebruiken?

Ja hoor, dat kan. Zijn alle twee NO boosters. Ik zou alleen wel een beetje spelen met de dosering. :)

-Leon

He leon, is mijn beta-dinges al binnen? Kan best zijn dat hij vandaag is binnen gekomen, maar vroeg het me af :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven