glopje
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pfff als je voor 2200 besteld is het er toch de volgende dag? het is alweer niet gelukt net als vorige keer hoe kan dat nou toch? misschien moet je dat toch maar eens aanpassen vind het schijt irritant beloftes die niet waar gemaakt worden
He leon, is mijn beta-dinges al binnen? Kan best zijn dat hij vandaag is binnen gekomen, maar vroeg het me af![]()

pfff als je voor 2200 besteld is het er toch de volgende dag? het is alweer niet gelukt net als vorige keer hoe kan dat nou toch? misschien moet je dat toch maar eens aanpassen vind het schijt irritant beloftes die niet waar gemaakt worden

Hij komt vast en zeker snel!
Ja hoor, dat kan. Zijn alle twee NO boosters. Ik zou alleen wel een beetje spelen met de dosering.
-Leon
Heb je even gepm'd 
Ha Leon,
bestelling is binnen, klopt alleen weinig vanHeb je even gepm'd
![]()

Hoi Leon,
Ik gok dat Berry Blast protein perfection op is?
Ik had het samplepack besteld (224575) en miste mijn favoriete smaak, is er een mogelijkheid dat voortaan kenbaar te maken zodat ik dan even wacht met bestellen? Wel wederom bedankt voor de snelle service![]()

Nee ben je gek, bestel zo vaak, als ze er weer zijn dan bestel ik ze gewoon de volgende keer weer. Die samplepack is voor mij ideaal om te mixen met mijn kwark, elke dag een andere smaak maar die berry blast is zo walgelijk lekker in de kwark dat ik hem wel ff miste lol![]()

Gast waar bemoei jij je mee ik krijg de bevestigings mail gewoon een dag te laat dus daar ligt het probleemGa huilen, 99% kans dat het probleem bij de TNT ligt en niet bij BF

Van de PWOPP van B&F krijg ik veel energie en moe gevoel verdwijnt wanneer ik het neem na niet of weinig geslapen te hebben om te studeren. Daarbij neem ik ook nog N-carbamylglutamate, deze blaast bij mij mn spieren zichtbaar op en geeft goede pomp.Leon, ik zou graag een pre workout gaan gebruiken, maar ik reageer op heel veel dingen niet. Ik heb creatine geprobeert(mono) sloeg niet aan(weet dat dit geen prewo is maar toch), no370, crack(van vriend), en flashover(van vriend) en nog wat andere niet zo bekende producten. Ook die sample van dexatrine van jullie bijv. sloeg niet aan. Ik vind beetje frustrerend haha, wat zouden jullie me aanraden? en is het misschien niet handig om een soort sample pack van een paar verschillende soorten (bekende) preWO's te maken ofzo? want weet dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, en zo kun je toch een beetje bekend worden met de producten i.p.v. al de producten te kopen en er uiteindelijk niks mee op te schieten.
groeten![]()
Jammer dat jullie geen kleinere (Maat M/L) muscleshirts/trainingsmateriaal verkopen. Reclame maken voor Bodyenfitshop vind ik nl geen probleem!

!@ B&F
vyomax milk, egg en whey.
Vandaag binnen gekregen, waarom heeft deze eiwit shake zoveel KH?
Typical Nutritional Information (per 50g serving)
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g
Omdat het een weight gainer is.@ B&F
vyomax milk, egg en whey.
Vandaag binnen gekregen, waarom heeft deze eiwit shake zoveel KH?
Typical Nutritional Information (per 50g serving)
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g