XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
pfff als je voor 2200 besteld is het er toch de volgende dag? het is alweer niet gelukt net als vorige keer hoe kan dat nou toch? misschien moet je dat toch maar eens aanpassen vind het schijt irritant beloftes die niet waar gemaakt worden

pfff als je voor 2200 besteld is het er toch de volgende dag? het is alweer niet gelukt net als vorige keer hoe kan dat nou toch? misschien moet je dat toch maar eens aanpassen vind het schijt irritant beloftes die niet waar gemaakt worden

Ga huilen, 99% kans dat het probleem bij de TNT ligt en niet bij BF

• Like
Waarderingen: B&F
He leon, is mijn beta-dinges al binnen? Kan best zijn dat hij vandaag is binnen gekomen, maar vroeg het me af :)

Ja heb deze persoonlijk verstuurd. Misschien eerst checken voordat je vraagt? :D

Dat is inderdaad vervelend. Wat is je ref nummer? Dan ga ik het even uitzoeken voor je. Al onze bestellingen ( mits niet uitverkocht of verwacht ) gaan er gewoon voor 22.00 uit. :)

-Leon

Hoi Leon,

Ik gok dat Berry Blast protein perfection op is?
Ik had het samplepack besteld (224575) en miste mijn favoriete smaak, is er een mogelijkheid dat voortaan kenbaar te maken zodat ik dan even wacht met bestellen? Wel wederom bedankt voor de snelle service :)

Hoi Leon,

Ik gok dat Berry Blast protein perfection op is?
Ik had het samplepack besteld (224575) en miste mijn favoriete smaak, is er een mogelijkheid dat voortaan kenbaar te maken zodat ik dan even wacht met bestellen? Wel wederom bedankt voor de snelle service :)

Dit is inderdaad een foutje geweest. Excuus dat het niet gemeld is. Kan ik eventueel andere samples nasturen? :)

-Leon

Nee ben je gek, bestel zo vaak, als ze er weer zijn dan bestel ik ze gewoon de volgende keer weer. Die samplepack is voor mij ideaal om te mixen met mijn kwark, elke dag een andere smaak maar die berry blast is zo walgelijk lekker in de kwark dat ik hem wel ff miste lol :D

Nee ben je gek, bestel zo vaak, als ze er weer zijn dan bestel ik ze gewoon de volgende keer weer. Die samplepack is voor mij ideaal om te mixen met mijn kwark, elke dag een andere smaak maar die berry blast is zo walgelijk lekker in de kwark dat ik hem wel ff miste lol :D

P.M toch je adres maar even. Anders kan ik niet slapen :D

-Leon

Haha oke, wil natuurlijk niet je nachtrust verstoren! :P

Leon, ik zou graag een pre workout gaan gebruiken, maar ik reageer op heel veel dingen niet. Ik heb creatine geprobeert(mono) sloeg niet aan(weet dat dit geen prewo is maar toch), no370, crack(van vriend), en flashover(van vriend) en nog wat andere niet zo bekende producten. Ook die sample van dexatrine van jullie bijv. sloeg niet aan. Ik vind beetje frustrerend haha, wat zouden jullie me aanraden? en is het misschien niet handig om een soort sample pack van een paar verschillende soorten (bekende) preWO's te maken ofzo? want weet dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, en zo kun je toch een beetje bekend worden met de producten i.p.v. al de producten te kopen en er uiteindelijk niks mee op te schieten.

groeten ;)

Dat is inderdaad vervelend. Wat is je ref nummer? Dan ga ik het even uitzoeken voor je. Al onze bestellingen ( mits niet uitverkocht of verwacht ) gaan er gewoon voor 22.00 uit. :)

-Leon

ref nummer is: 227590

stuur maar antwoord via pb;)

Ga huilen, 99% kans dat het probleem bij de TNT ligt en niet bij BF
Gast waar bemoei jij je mee ik krijg de bevestigings mail gewoon een dag te laat dus daar ligt het probleem:windup:

Moet toch wel zeggen dat deze webwinkel super service verleend!
Meerdere malen besteld en nog nooit iets fout gelopen. s' Avonds een keer net voor 10 uur iets besteld en de volgende dag netjes in huis. Juist daarom besteld ik elke keer opnieuw, voorheen altijd bij XXL maar daar kan je slechts tot 16:00 bestellen.

De gratis shakebeker (bestelling boven x bedrag ) prijs ik overigens ook zeer aan, handig zo met die draai dop :)

Jammer dat jullie geen kleinere (Maat M/L) muscleshirts/trainingsmateriaal verkopen. Reclame maken voor Bodyenfitshop vind ik nl geen probleem!

Laatst bewerkt:
Leon, ik zou graag een pre workout gaan gebruiken, maar ik reageer op heel veel dingen niet. Ik heb creatine geprobeert(mono) sloeg niet aan(weet dat dit geen prewo is maar toch), no370, crack(van vriend), en flashover(van vriend) en nog wat andere niet zo bekende producten. Ook die sample van dexatrine van jullie bijv. sloeg niet aan. Ik vind beetje frustrerend haha, wat zouden jullie me aanraden? en is het misschien niet handig om een soort sample pack van een paar verschillende soorten (bekende) preWO's te maken ofzo? want weet dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, en zo kun je toch een beetje bekend worden met de producten i.p.v. al de producten te kopen en er uiteindelijk niks mee op te schieten.

groeten ;)
Van de PWOPP van B&F krijg ik veel energie en moe gevoel verdwijnt wanneer ik het neem na niet of weinig geslapen te hebben om te studeren. Daarbij neem ik ook nog N-carbamylglutamate, deze blaast bij mij mn spieren zichtbaar op en geeft goede pomp.
Ondanks enorm slaaptekort dat ik opgelopen heb stuiter ik nu nog rond dankzij de PWOPP en in combinatie met de N-carb ook hele goeie trainingen terwijl mn trainingen normaalgezien erg slecht zijn wanneer ik weinig slaap heb gehad. Ik neem er ook nog andere dingen bij maar het is pas sinds ik de genoemde 2 gebruik dat ik toch veel meer energie heb en spieren zo sterk opblazen. Van die PWOPP kun je wellicht sample aanvragen bij je volgende bestelling, van die N-carb helaas niet. Je kan eventueel ook sample van de PWP aanvragen bij je volgende bestelling.

Laatst bewerkt:
nou wil mijn vriendin aan zo'n eiwitdieet gaan volgen...
en dat dieet wil eigenlijk dat je vooral heel veel syntraxproducten gaat kopen,
maar dat zie ik niet zo zitten ivm de prijsstelling van dat spul...
welke huismerkeiwitten (mooie voor galgje) zou ik kunnen vergelijken met
- essence
- nectar
- matrix 5.0

ben benieuwd!

Leden en Leon,

Ik gebruik al een tijd de B&F Stack (Whey Perfection, TMS, Magic EAA's), aan alles komt zijn einde dus de potten zijn leeg.
Nu wilde ik voor de verandering iets anders nemen, niet omdat ik niet te vrede was maar ik sta graag open voor nieuwe supplementen.

Hopelijk heeft iemand nog suggesties van een andere combi, zo niet dan gaan we gewoon voor het vertrouwde :D!

Gegroet piraten!
Arrghhh!

@ B&F
vyomax milk, egg en whey.
Vandaag binnen gekregen, waarom heeft deze eiwit shake zoveel KH?
Typical Nutritional Information (per 50g serving)
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g

Laatst bewerkt:
@ B&F
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g

keb ergens ooit eens gelezen dat carbs ook calorieen bevatten.

@ B&F
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g
Omdat het een weight gainer is.
Eer je iets koop naar inhoud kijken en je zou best ook eens wat info opzoeken over eiwitten en voeding. Je kent blijkbaar zelfs de basis niet. Kennis leidt tot succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven