Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leon, ik zou graag een pre workout gaan gebruiken, maar ik reageer op heel veel dingen niet. Ik heb creatine geprobeert(mono) sloeg niet aan(weet dat dit geen prewo is maar toch), no370, crack(van vriend), en flashover(van vriend) en nog wat andere niet zo bekende producten. Ook die sample van dexatrine van jullie bijv. sloeg niet aan. Ik vind beetje frustrerend haha, wat zouden jullie me aanraden? en is het misschien niet handig om een soort sample pack van een paar verschillende soorten (bekende) preWO's te maken ofzo? want weet dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, en zo kun je toch een beetje bekend worden met de producten i.p.v. al de producten te kopen en er uiteindelijk niks mee op te schieten.
groeten![]()

Dat is inderdaad vervelend. Wat is je ref nummer? Dan ga ik het even uitzoeken voor je. Al onze bestellingen ( mits niet uitverkocht of verwacht ) gaan er gewoon voor 22.00 uit.
-Leon
ref nummer is: 227590
stuur maar antwoord via pb
Gast waar bemoei jij je mee ik krijg de bevestigings mail gewoon een dag te laat dus daar ligt het probleem![]()

Moet toch wel zeggen dat deze webwinkel super service verleend!
Meerdere malen besteld en nog nooit iets fout gelopen. s' Avonds een keer net voor 10 uur iets besteld en de volgende dag netjes in huis. Juist daarom besteld ik elke keer opnieuw, voorheen altijd bij XXL maar daar kan je slechts tot 16:00 bestellen.
De gratis shakebeker (bestelling boven x bedrag ) prijs ik overigens ook zeer aan, handig zo met die draai dop
Jammer dat jullie geen kleinere (Maat M/L) muscleshirts/trainingsmateriaal verkopen. Reclame maken voor Bodyenfitshop vind ik nl geen probleem!

nou wil mijn vriendin aan zo'n eiwitdieet gaan volgen...
en dat dieet wil eigenlijk dat je vooral heel veel syntraxproducten gaat kopen,
maar dat zie ik niet zo zitten ivm de prijsstelling van dat spul...
welke huismerkeiwitten (mooie voor galgje) zou ik kunnen vergelijken met
- essence
- nectar
- matrix 5.0
ben benieuwd!
Leden en Leon,
Ik gebruik al een tijd de B&F Stack (Whey Perfection, TMS, Magic EAA's), aan alles komt zijn einde dus de potten zijn leeg.
Nu wilde ik voor de verandering iets anders nemen, niet omdat ik niet te vrede was maar ik sta graag open voor nieuwe supplementen.
Hopelijk heeft iemand nog suggesties van een andere combi, zo niet dan gaan we gewoon voor het vertrouwde!
Gegroet piraten!
Arrghhh!

@ B&F
vyomax milk, egg en whey.
Vandaag binnen gekregen, waarom heeft deze eiwit shake zoveel KH?
Typical Nutritional Information (per 50g serving)
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g

Hey B&F,
Net me bestelling van gister binnengekregen, heb alleen 2x Olive PAM binnengekregen terwijl op de bestellijst 2x Original PAM stond. Ik ga hier verder geen probleem van maken maar uit ervaring lijkt de olijven PAM sneller op te gaan als orginele. Kan dit kloppen?
Alvast bedankt.

Leon, kan je al een tipje van de sluier opzichten over de nieuwe weekaanbiedingen.Dan weet ik of ik nog een dagje moet wachten of dat ik nu al bestel.
Ilco is er nog meebezig. 
Omdat het een weight gainer is.
Eer je iets koop naar inhoud kijken en je zou best ook eens wat info opzoeken over eiwitten en voeding. Je kent blijkbaar zelfs de basis niet. Kennis leidt tot succes.

De volgende producten komen in de weekaanbieding;
Animal Pak
Micellar Casein Superior
Stacker 4
Tested Performance
Prijzen volgen morgenochtend rond 8:00 uur. Weer vroeg op![]()

De volgende producten komen in de weekaanbieding;
Animal Pak
Micellar Casein Superior
Stacker 4
Tested Performance
Prijzen volgen morgenochtend rond 8:00 uur. Weer vroeg op![]()
. Altijd leuk om het huismerk in aanbieding te zien 
Yo B&F,
Enig idee van de vitaminepillen SUPER MULTI POWER PAK van Nature's Best weer op voorraad is?
LEON.... zag dat je mij wel geciteerd had maar je hebt het zo druk dat je vergeten bent het antwoord erbij te zetten.
Dus heb je enig idee wanneer deze bovenstaande vitaminepillen weer op voorraad zijn, dank je voor de te nemen moeite.

er wordt geadverteerd met "de 3 beste eiwitten in 1 eiwitshake!"
Dan ga ik er niet van eit dat het een Weightgainer is derde beenhoofd.![]()
Zit er in die Anabolic WMS ook creatine want in de beschrijving staat: Pompt Creatine, Aminozuren en Proteine in de spieren.
of moet je dat er nog los bij bestellen?

.
.
.
.
dit bevalt veel beter en kost missch een paar euro meer.woot woot, laat mijn casein superiour nu net bijna leeg zijn
whey ook overigens, dus komt weer een dikke bestelling aan zodra de aanbiedingen ingaan![]()

) heb het trouwens ook bij de opmerking van de bestelling gezet maar dacht post het hier ook meteen ff