MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F,

Net me bestelling van gister binnengekregen, heb alleen 2x Olive PAM binnengekregen terwijl op de bestellijst 2x Original PAM stond. Ik ga hier verder geen probleem van maken maar uit ervaring lijkt de olijven PAM sneller op te gaan als orginele. Kan dit kloppen?
Alvast bedankt.

Leon, ik zou graag een pre workout gaan gebruiken, maar ik reageer op heel veel dingen niet. Ik heb creatine geprobeert(mono) sloeg niet aan(weet dat dit geen prewo is maar toch), no370, crack(van vriend), en flashover(van vriend) en nog wat andere niet zo bekende producten. Ook die sample van dexatrine van jullie bijv. sloeg niet aan. Ik vind beetje frustrerend haha, wat zouden jullie me aanraden? en is het misschien niet handig om een soort sample pack van een paar verschillende soorten (bekende) preWO's te maken ofzo? want weet dat ik niet de enige ben die dit probleem heeft, en zo kun je toch een beetje bekend worden met de producten i.p.v. al de producten te kopen en er uiteindelijk niks mee op te schieten.

groeten ;)

NoxiPro of PreWorkout Power zal je zeker bevallen. :thumbs: Dit zijn op dit moment de sterkste en meest verkochte PreWorkout Power producten. :)

Dat is inderdaad vervelend. Wat is je ref nummer? Dan ga ik het even uitzoeken voor je. Al onze bestellingen ( mits niet uitverkocht of verwacht ) gaan er gewoon voor 22.00 uit. :)

-Leon

ref nummer is: 227590

stuur maar antwoord via pb;)

Gast waar bemoei jij je mee ik krijg de bevestigings mail gewoon een dag te laat dus daar ligt het probleem:windup:

P.M gestuurd! :)

Moet toch wel zeggen dat deze webwinkel super service verleend!
Meerdere malen besteld en nog nooit iets fout gelopen. s' Avonds een keer net voor 10 uur iets besteld en de volgende dag netjes in huis. Juist daarom besteld ik elke keer opnieuw, voorheen altijd bij XXL maar daar kan je slechts tot 16:00 bestellen.

De gratis shakebeker (bestelling boven x bedrag ) prijs ik overigens ook zeer aan, handig zo met die draai dop :)

Jammer dat jullie geen kleinere (Maat M/L) muscleshirts/trainingsmateriaal verkopen. Reclame maken voor Bodyenfitshop vind ik nl geen probleem!

Bedankt voor de complimenten en bestelling! We doen express groot, want dat geeft extra motivatie om te groeien! :D

nou wil mijn vriendin aan zo'n eiwitdieet gaan volgen...
en dat dieet wil eigenlijk dat je vooral heel veel syntraxproducten gaat kopen,
maar dat zie ik niet zo zitten ivm de prijsstelling van dat spul...
welke huismerkeiwitten (mooie voor galgje) zou ik kunnen vergelijken met
- essence
- nectar
- matrix 5.0

ben benieuwd!

Alles van onze eigen lijn eigenlijk. Whey Perfection of Micellar Casein Superior zouden prima vervangende producten zijn. Dan heb je een combinatie van langzame en snel opneembare eiwitten en beide laag in de koolhydraten en vetten.

Leden en Leon,

Ik gebruik al een tijd de B&F Stack (Whey Perfection, TMS, Magic EAA's), aan alles komt zijn einde dus de potten zijn leeg.
Nu wilde ik voor de verandering iets anders nemen, niet omdat ik niet te vrede was maar ik sta graag open voor nieuwe supplementen.

Hopelijk heeft iemand nog suggesties van een andere combi, zo niet dan gaan we gewoon voor het vertrouwde :D!

Gegroet piraten!
Arrghhh!

Dan zou ik eventueel het volgende proberen:

1.Whey Perfection
2.PreWorkout Power
3.WMS
4.Micronized BCAA's

Dat is knallen geblazen! :)

@ B&F
vyomax milk, egg en whey.
Vandaag binnen gekregen, waarom heeft deze eiwit shake zoveel KH?
Typical Nutritional Information (per 50g serving)
Energy 186.5kcal
Protein 18.25g
Carbohydrate 23.5g
Fat 2.95g

Dit is de samenstelling welke VyoMax hanteert. De samenstelling is inderdaad anders dan een Isolaat Perfection of Protein Perfection Mix. Je kan samenstellingen van producten altijd controleren op de productpagina zelf zien. :)

Hey B&F,

Net me bestelling van gister binnengekregen, heb alleen 2x Olive PAM binnengekregen terwijl op de bestellijst 2x Original PAM stond. Ik ga hier verder geen probleem van maken maar uit ervaring lijkt de olijven PAM sneller op te gaan als orginele. Kan dit kloppen?
Alvast bedankt.

Nee dat zou niet een verschil moeten maken. Ik stuur je even een P.M :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Leon, kan je al een tipje van de sluier opzichten over de nieuwe weekaanbiedingen.Dan weet ik of ik nog een dagje moet wachten of dat ik nu al bestel.

De volgende producten komen in de weekaanbieding:);

Animal Pak
Micellar Casein Superior
Stacker 4
Tested Performance

Prijzen volgen morgenochtend rond 8:00 uur. Weer vroeg op:D

Omdat het een weight gainer is.
Eer je iets koop naar inhoud kijken en je zou best ook eens wat info opzoeken over eiwitten en voeding. Je kent blijkbaar zelfs de basis niet. Kennis leidt tot succes.

er wordt geadverteerd met "de 3 beste eiwitten in 1 eiwitshake!"
Dan ga ik er niet van eit dat het een Weightgainer is derde beenhoofd.;)

Animal Pak
Micellar Casein Superior
Stacker 4
Tested Performance

woot woot, laat mijn casein superiour nu net bijna leeg zijn :p
whey ook overigens, dus komt weer een dikke bestelling aan zodra de aanbiedingen ingaan :D

Animal Pak
Micellar Casein Superior
Stacker 4
Tested Performance

Zeer nette producten weer in de aanbieding. :D. Altijd leuk om het huismerk in aanbieding te zien :D

Komt goed! :D

-Leon

Yo B&F,

Enig idee van de vitaminepillen SUPER MULTI POWER PAK van Nature's Best weer op voorraad is?

LEON.... zag dat je mij wel geciteerd had maar je hebt het zo druk dat je vergeten bent het antwoord erbij te zetten.
Dus heb je enig idee wanneer deze bovenstaande vitaminepillen weer op voorraad zijn, dank je voor de te nemen moeite.

LEON.... zag dat je mij wel geciteerd had maar je hebt het zo druk dat je vergeten bent het antwoord erbij te zetten.
Dus heb je enig idee wanneer deze bovenstaande vitaminepillen weer op voorraad zijn, dank je voor de te nemen moeite.

Helaas voorlopig niet. We zijn er wel druk mee in de weer met de leveranciers. :)

Sorry voor het ongemak.

-Leon

Referentie nummer: 228735
Faktuur datum: 23-06-2011
Betaalmethode: iDeal

De betaling is reeds voldaan via iDeal.

1 Body & Fit Sportsnutrition Total Muscle Solution * 1x 1200 gram Mega Size verpakking Fresh Fruit € 29,90 € 29,90
1 Body & Fit Sportsnutrition Isolaat Perfection * 1x 2000 Gram (71 Shakes) Banana Sensation € 34,90 € 34,90
1 Optimum Nutrition Complete Protein Diet Bars * 1x Per doos (15 repen) Fudge Truffle € 24,00 € 24,00

ben vooral benieuwd naar de TMS!! en na bekendmaking van de weekaanbiedingen nog een emmertje Micellar Casien bestellen... zijn we voorlopig weer onder de pannen ":)

Super! Mooie combinatie! Bedankt! :)

-Leon

er wordt geadverteerd met "de 3 beste eiwitten in 1 eiwitshake!"
Dan ga ik er niet van eit dat het een Weightgainer is derde beenhoofd.;)

Gedraag je normaal, je kan toch lezen, je springt toch ook niet voor een trein en denkt daarna pas of het veilig is of niet

Zit er in die Anabolic WMS ook creatine want in de beschrijving staat: Pompt Creatine, Aminozuren en Proteine in de spieren.

of moet je dat er nog los bij bestellen?

Even een vraagje aan Leon of andere kenners hier. :D.

Aangezien ik zonder protein perfection mix zit om voor het slapen te nemen en de casseïne morgen in aanbieding komt dacht ik eraan die te bestellen. Maar hoe zit het met de smaken? :D.

Zijn ze vergelijkbaar met de smaken van de Isolaat Perfection of de Protein Perfection mix? Of hebben ze een andere smaak?

Heb de aardbei van Isolaat Perfection en ik had de banaan van protein perfection mix. En die smaken zijn super. :D.

Ik heb ook gehoord dat de structuur dikker is maar dat lijkt me zelfs leuk. :p.

de smaken van casein zijn een stuk minder dan whey, isolaat kan ik niks over zeggen, want die heb ik nog niet gehad. mijn ervaring is dat het niet zo lekker is met water, maar je het wel lekker kan maken door er wat vloeibare zoetstof doorheen te gooien, dan smaken ze al een stuk beter!

ik neem nu al 3-4 maanden micellar voor het slapen en denk dat ik voorlopig niet terug ga naar kwark :D dit bevalt veel beter en kost missch een paar euro meer.

woot woot, laat mijn casein superiour nu net bijna leeg zijn :p
whey ook overigens, dus komt weer een dikke bestelling aan zodra de aanbiedingen ingaan :D

en laat ik nu net nieuwe casseine en animal pak nodig hebben :D

ben benieuwd naar de prijzen, direct een voorraadje inslaan :P

zojuist bestelling geplaatst.

Referentie nummer: 228820

aangezien ik morgen nog een bestelling ga plaatsen ( 2x micellar cassein superiour ) zouden jullie mij bij deze dan zo'n orbitape measure tape kunnen doen? onlangs dat deze bestelling 75 euro is ( samen zijn ze 100+ euro ;) ) heb het trouwens ook bij de opmerking van de bestelling gezet maar dacht post het hier ook meteen ff ;)

alvast bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven