AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
en laat ik nu net nieuwe casseine en animal pak nodig hebben :D

ben benieuwd naar de prijzen, direct een voorraadje inslaan :P

De Animal Pak komt morgen op 27,00 euro. De Micellar Casein Perfection op 24,90. :)

---------- Post added do 23 jun 2011 at 16:55 ----------

Even een vraagje aan Leon of andere kenners hier. :D.

Aangezien ik zonder protein perfection mix zit om voor het slapen te nemen en de casseïne morgen in aanbieding komt dacht ik eraan die te bestellen. Maar hoe zit het met de smaken? :D.

Zijn ze vergelijkbaar met de smaken van de Isolaat Perfection of de Protein Perfection mix? Of hebben ze een andere smaak?

Heb de aardbei van Isolaat Perfection en ik had de banaan van protein perfection mix. En die smaken zijn super. :D.

Ik heb ook gehoord dat de structuur dikker is maar dat lijkt me zelfs leuk. :p.

en laat ik nu net nieuwe casseine en animal pak nodig hebben :D

ben benieuwd naar de prijzen, direct een voorraadje inslaan :P

de smaken van casein zijn een stuk minder dan whey, isolaat kan ik niks over zeggen, want die heb ik nog niet gehad. mijn ervaring is dat het niet zo lekker is met water, maar je het wel lekker kan maken door er wat vloeibare zoetstof doorheen te gooien, dan smaken ze al een stuk beter!

ik neem nu al 3-4 maanden micellar voor het slapen en denk dat ik voorlopig niet terug ga naar kwark :D dit bevalt veel beter en kost missch een paar euro meer.

Klopt inderdaad dat de smaak anders is. Dat komt doordat het een casseine is.

Berry Blast en Cookies and Cream zijn de populairste smaken. :)

-Leon

De Animal Pak komt morgen op 27,00 euro. De Micellar Casein Perfection op 24,90. :)

-Leon

zo, dat zijn nog wel wat eurootjes goedkoper zeg maar.

Hoeveel mag je pp maximaal bestellen :D nee grapje, maar wel even een voorraad animal pak inslaan, die neem ik toch elke dag...

Is animal pak de moeite waard om eens te proberen?
Ik lees steeds tegenstrijdige berichten, dat het een
over-rated product is met een aantal doseringen van ingredienten
wat geen enkel nut heeft.

Berry Blast en Cookies and Cream zijn de populairste smaken. :)
-Leon
Fijne avond Leon. :D

Hmm dan ga ik nog een moeilijke keuze hebben qua smaak. :p.
+1 voor C&C :p
Die berry blast vind ik ietsje kunstmatig, vind hem nog lekker maar C&C blijft mn favoriet. Als je graag dikkere shakes hebt C&C, bij de casseine wordt dat dan plattekaasachtig goedje, ben je best met C&C (100ml melk per schepje casseïne). Met water raad ik niet zo aan, maar moet je zelf maar eens proberen :). En de eerste keer dat je casseïne gaat proberen ga je het niet zo lekker vinden, velen zeggen dat en zelf ook ondervonden :p. 2de keer dat je het eet geraakt het vlot binnen en 3de keer vind je het lekker :p. Heb je wat tips gegeven, kan je zelf mss ook wat experimenteren wat jij het beste vind :).
Edit: Banaan is ook nog goed btw, had banaan slechter verwacht maar vind hem uiteindelijk toch ook nog lekker, de andere smaken heb ik niet geprobeerd.

Laatst bewerkt:
+1 voor C&C :p
Die berry blast vind ik ietsje kunstmatig, vind hem nog lekker maar C&C blijft mn favoriet. Als je graag dikkere shakes hebt C&C, bij de casseine wordt dat dan plattekaasachtig goedje, ben je best met C&C (100ml melk per schepje casseïne). Met water raad ik niet zo aan, maar moet je zelf maar eens proberen :). En de eerste keer dat je casseïne gaat proberen ga je het niet zo lekker vinden, velen zeggen dat en zelf ook ondervonden :p. 2de keer dat je het eet geraakt het vlot binnen en 3de keer vind je het lekker :p. Heb je wat tips gegeven, kan je zelf mss ook wat experimenteren wat jij het beste vind :).

Thanks Whami. Maar de C&C is er nu niet zie ik dus ik twijfel tussen chocolate en banaan vooral. :p. Ofwel eens een keertje vanille.:p.

Referentie: 228887

Sampletje altijd welkom.

Had vorige keer Hemo Rage suckerpunch smaak besteld , maar er werd Watermelon geleverd. Niet erg maar toch :D

Hemo Rage 1x
bcaa 1x
eaa 1x
straweberry whey 4.54 kg 1x

dat was hm weer

1. Body En Fitshop heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.

:( :D

Hemo Rage ultra blijft voor mij nog altijd de sickste PWO :p. Deze week genomen (17u) om half 2 pas in slaap kunnen vallen. :p

Micellar casein !!!!!!

zit in de cut dus dit komt goed uit ^^

Ik ga ook met mijn dieet beginnen dus morgen weer ff bestellen :D

Mijn ultra fine oats en leucine zijn op, straks maar even nieuwe bestellen :)

Hebben jullie samples van jullie isolaat perfection btw?

Referentie: 228887

Sampletje altijd welkom.

Had vorige keer Hemo Rage suckerpunch smaak besteld , maar er werd Watermelon geleverd. Niet erg maar toch :D

Hemo Rage 1x
bcaa 1x
eaa 1x
straweberry whey 4.54 kg 1x

dat was hm weer

Had precies hetzelfde, is jammer inderdaad. Ben eventjes weer overgegaan op de noxipro grape, (ruikt/smaakt echt super lekker) kreeg van die hemo rage ultra altijd langdurige zij steken.

Is animal pak de moeite waard om eens te proberen?
Ik lees steeds tegenstrijdige berichten, dat het een
over-rated product is met een aantal doseringen van ingredienten
wat geen enkel nut heeft.

je moet er niks van verwachten, het zijn gewoon enkel vitamines en mineralen en beetje aminozuren en wat spul voor je stoelgang e.d

dus geen massa bouwend product.

Ik vind het voor mij een goed vitamine supplement, niks meer en niks minder.

Ik hoop dat er ook eiwitrepen in de aanbieding komen :)

zijn dr al geloof ik,kan jebeter zelf makenimo

Oh ik zie ze zelf niet, ja eigenlijk wel maar vind kant en klare ook wel lekker makkelijk.

Dan zou ik eventueel het volgende proberen:

1.Whey Perfection
2.PreWorkout Power
3.WMS
4.Micronized BCAA's

Dat is knallen geblazen! :)

-Leon

Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat uitpakken, tot nu toe was ik zeer te vrede over de B&F Stack.

Alleen heb je ook een bijpassend schema van inname dat zou top zijn, want bij de vorige sessie supplementen gebruikte ik het schema wat jullie adviseerde. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven