Prettig weekend allemaal
En voor de studenten geniet van de vakantie.
Ook weer lekkere weekaanbiedingen.

Dinsdag mijn "einde van examens cadeau" kopen voor me
Jullie ook een prettig weekend!
Eerste keer dat de week aanbiedingen mij verleiden tot extra aankoop.
En dat is ook de bedoeling!

Bedankt!
De eiwitten uit de Lean Gain, voor hoeveel procent bestaan die uit snelle en hoeveel uit langzame eiwitten?
Alvast bedankt,
Lars
Stukje van de site afgehaald:
''Lean Gain bevat wel 5 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor snellere spieropbouw.
Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat - exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie. Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw.
Whey Proteine Isolaat - de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).
Egg Proteine - staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!
Egg Proteine heeft een middenlange opnametijd, nadat alle aminozuren uit de Whey Proteine zijn opgenomen gaat Egg Protein door met spieropbouw.
Caseine - heeft een nog meer time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Lean Gain over een nog langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van de spiermassa.
Micellar Caseine - de beste en duurste vorm van langzaam opneembare/time release eiwitten. Micellar Caseine maakt Lean Gain helemaal perfect!
Micellar Casein zorgt voor afgifte van aminozuren aan de spieren tot wel zeven uur!
Hiermee wordt voor zeer lange tijd spieren opgebouwd en spierafbraak voorkomen.''
Als ik morgen mijn bestelling plaats, komt die dan maandag of dinsdag binnen?

(Ik woon in Belgïe, maar denk niet dat er dat toe doet)
Ga maar uit van maandag. Afhankelijk ook van welke betaaloptie je neemt.
Haha

de nieuwe verpakkingen van de Whey zijn ook vernieuwd op de site, ik vind deze versie mooier dan de vorige, de scoop vind ik ook fijner, netjes gedaan
Dank je wel! We zijn er ook erg druk mee geweest en zijn erg blij met het resultaat!
-Leon