XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo, dat zijn nog wel wat eurootjes goedkoper zeg maar.

Hoeveel mag je pp maximaal bestellen :D nee grapje, maar wel even een voorraad animal pak inslaan, die neem ik toch elke dag...

Animal Pak staat erop voor de aanbiedingsprijs!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 09:12 ----------

Ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat uitpakken, tot nu toe was ik zeer te vrede over de B&F Stack.

Alleen heb je ook een bijpassend schema van inname dat zou top zijn, want bij de vorige sessie supplementen gebruikte ik het schema wat jullie adviseerde. :p

PM Leon maar even:)

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 09:14 ----------

Ik hoop dat er ook eiwitrepen in de aanbieding komen :)

Deze week niet, ik zal eens kijken voor volgende week:)

Deze repen zijn goed en heel scherp in prijs;
Protein FlapJacks
1x 12 Bars 12,90!

De nieuwe kant & klare shakes van Vyomax gaan trouwens ook als een raket:)

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 09:17 ----------

Thanks Whami. Maar de C&C is er nu niet zie ik dus ik twijfel tussen chocolate en banaan vooral. :p. Ofwel eens een keertje vanille.:p.

Moeilijke keuzes:D Een foute keus kun je eigenlijk niet maken elk van deze smaken is:zuip:

Super dat jullie agmatine al binnen is! Heb eergisternacht gelijk besteld, ik post vanavond mijn bevindingen wel :D

Had precies hetzelfde, is jammer inderdaad. Ben eventjes weer overgegaan op de noxipro grape, (ruikt/smaakt echt super lekker) kreeg van die hemo rage ultra altijd langdurige zij steken.

Noxipro blijft de absolute topper, dat merken wel elke dag weer aan de reacties van klanten:) De smaken zijn inderdaad ook goed!

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 09:21 ----------

Super dat jullie agmatine al binnen is! Heb eergisternacht gelijk besteld, ik post vanavond mijn bevindingen wel :D

Top! Thanks!:)

We hebben zeer veel vraag naar de nieuwe Agmatine, ben benieuwd naar je reactie:)

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 09:26 ----------

De weekaanbiedingen nog even op een rijtje:)

Animal Pak
44 Packs 27,00 euro!

Micellar Casein Superior
1x 1500 Gram (60 Shakes!) 24,90!

Stacker 4

1x 100 Capsules 18,50!

Tested Performance

1x 80 Capsules (16-24 Trainingen!) 16,00!

Mooie acties deze week.

Die nieuwe Vyomax producten blijven ook nog eventjes een stukkie goedkoper zie ik ?

Ga zo een bestelling plaatsen, kan ik bij de opmerkingen ook vragen om extra samples van 1M.R. ipv een shakebeker of t shirt ofzo? En hebben jullie ook samples of goodies van andere fabrikanten (zoals shakers van Dymatize, die zijn echt goed).

Ga zo een bestelling plaatsen, kan ik bij de opmerkingen ook vragen om extra samples van 1M.R. ipv een shakebeker of t shirt ofzo? En hebben jullie ook samples of goodies van andere fabrikanten (zoals shakers van Dymatize, die zijn echt goed).

Zet er maar bij, komt goed:) Shakebekers hebben we momenteel alleen van eigen merk.

Netjes dat de pannekoeken ook goedkoper zijn geworden :)

Prettig weekend allemaal :thumbs:

En voor de studenten geniet van de vakantie. :D

Ook weer lekkere weekaanbiedingen. :D Dinsdag mijn "einde van examens cadeau" kopen voor me :D

Eerste keer dat de week aanbiedingen mij verleiden tot extra aankoop.

De eiwitten uit de Lean Gain, voor hoeveel procent bestaan die uit snelle en hoeveel uit langzame eiwitten?

Alvast bedankt,
Lars

Als ik morgen mijn bestelling plaats, komt die dan maandag of dinsdag binnen? :)
(Ik woon in Belgïe, maar denk niet dat er dat toe doet)

Haha :) de nieuwe verpakkingen van de Whey zijn ook vernieuwd op de site, ik vind deze versie mooier dan de vorige, de scoop vind ik ook fijner, netjes gedaan :thumbup:

Prettig weekend allemaal :thumbs:

En voor de studenten geniet van de vakantie. :D

Ook weer lekkere weekaanbiedingen. :D Dinsdag mijn "einde van examens cadeau" kopen voor me :D

Jullie ook een prettig weekend!

Eerste keer dat de week aanbiedingen mij verleiden tot extra aankoop.

En dat is ook de bedoeling! :D Bedankt! :)

De eiwitten uit de Lean Gain, voor hoeveel procent bestaan die uit snelle en hoeveel uit langzame eiwitten?

Alvast bedankt,
Lars

Stukje van de site afgehaald:

''Lean Gain bevat wel 5 verschillende eiwitsoorten. Hierdoor is je lichaam tot wel 7 uur lang in een spieropbouwende toestand (positieve stikstof balans). Daarnaast zorgen de extra aminozuren voor een sneller herstel na een training en dus automatisch voor snellere spieropbouw.

Ultra gefilterd en Crossflow gefilterd Whey eiwit Concentraat - exclusieve Whey Proteine, zeer zuiver en perfect opneembaar voor de spieren. Topkwaliteit door Ultra filtratie. Maximaal werkzame eiwitten en het beste voor spieropbouw.

Whey Proteine Isolaat -
de Whey Proteine met het hoogste eiwitgehalte. Zeer hoogwaardige Whey Proteine en compleet vrij van vet, koolhydraten en lactose. Whey Isolaat is zeer snel opneembaar en wordt algemeen beschouwd als de meest hoogwaardige vorm van Whey Eiwitten. De volledig intacte samenstelling van Whey Proteine Isolate zorgt ervoor dat de eiwitsynthese in de spieren sterker en sneller wordt gestimuleerd. Micro Filtratie is het productieproces dat ervoor zorgt dat de eiwitten ook nog eens volledig ongedenatureerd, dwz volledig natuurlijk en onbeschadigd zijn (dit is zeer belangrijk!).

Egg Proteine -
staat bekend als zeer spieropbouwend en heeft een zeer hoge biologische waarde.
Bevat alle essentiele aminozuren die je lichaam nodig heeft om spieren aan te maken in de juiste verhouding!
Egg Proteine heeft een middenlange opnametijd, nadat alle aminozuren uit de Whey Proteine zijn opgenomen gaat Egg Protein door met spieropbouw.

Caseine -
heeft een nog meer time-release afgifte, tot ongeveer vier uur. Caseine is ook gemakkelijk afbreekbaar in essentiële aminozuren voor de synthese van andere eiwitten. Je lichaam kan door de toevoeging van Caseine aan Lean Gain over een nog langere tijd over bouwstoffen beschikken voor het opbouwen, herstellen en behouden van de spiermassa.

Micellar Caseine -
de beste en duurste vorm van langzaam opneembare/time release eiwitten. Micellar Caseine maakt Lean Gain helemaal perfect!
Micellar Casein zorgt voor afgifte van aminozuren aan de spieren tot wel zeven uur!
Hiermee wordt voor zeer lange tijd spieren opgebouwd en spierafbraak voorkomen.''

Als ik morgen mijn bestelling plaats, komt die dan maandag of dinsdag binnen? :)
(Ik woon in Belgïe, maar denk niet dat er dat toe doet)

Ga maar uit van maandag. Afhankelijk ook van welke betaaloptie je neemt. :)

Haha :) de nieuwe verpakkingen van de Whey zijn ook vernieuwd op de site, ik vind deze versie mooier dan de vorige, de scoop vind ik ook fijner, netjes gedaan :thumbup:

Dank je wel! We zijn er ook erg druk mee geweest en zijn erg blij met het resultaat! :)

-Leon

Top!

229267 Maak er iets moois van :D

Bedankt voor je bestelling!

Body&fit ...

Op de site hebben jullie 1 product van betancourt nutrition:
http://www.bodyenfitshop.nl/merk/betancourt-nutrition

Maar jullie bieden geen eiwitsups aan van dit merk. Op bb.com lees je heel veel goede dingen over hun product: big blend. http://www.bodybuilding.com/store/bcour/big-blend.html
Smaak: witte chocolade.

Is het mogelijk om dit bij jullie te bestellen?

Niet per direct, maar we zullen ons er eens in gaan verdiepen. Ziet er weer leuk uit! :D

-Leon

B&F wat vinden jullie nou zelf de beste eiwitrepen in prijs/kwaliteit's verhouding?

Damn, isolaat in de aanbieding.. waarom nou niet over 2-3 weekjes?
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven