AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand die mij misschien kan uitleggen wat Agmatine precies inhoudt? :D Ben er helemaal niet bekend mee.

Producten zijn binnen hoor, nette snelle levering! Heb de Micellar Casein en de Lean Gain al uitgeprobeerd. Smaakt heerlijk en lost goed op, dus dat is prima! Jullie zijn echter wel een Shake Beker vergeten.. maar daar maak ik me niet zo druk om (ik had er één extra besteld en zou er nog één gratis krijgen, maar heb er maar één binnengekregen). Had er nog eentje staan van Powersupplements, dus die kan ik ook nog gebruiken. Alleen die Shake Beker blijft maar lekken als ik aan het shaken ben.. hoe strak ik 'm ook dichtdraai. Dat is het enige minpuntje wat ik te melden heb. Voor de rest, top!

Producten zijn binnen hoor, nette snelle levering! Heb de Micellar Casein en de Lean Gain al uitgeprobeerd. Smaakt heerlijk en lost goed op, dus dat is prima! Jullie zijn echter wel een Shake Beker vergeten.. maar daar maak ik me niet zo druk om (ik had er één extra besteld en zou er nog één gratis krijgen, maar heb er maar één binnengekregen). Had er nog eentje staan van Powersupplements, dus die kan ik ook nog gebruiken. Alleen die Shake Beker blijft maar lekken als ik aan het shaken ben.. hoe strak ik 'm ook dichtdraai. Dat is het enige minpuntje wat ik te melden heb. Voor de rest, top!

Stuur je ref nummer maar even. Stuur ik je de shakebeker even na. :)

-Leon

Vandaag weer de zoveelste pot whey perfection besteld, weer een ander smaakje, maar zal vast weer lekker zijn!
Er zat alleen geen shakebeker bij en ook geen samples..
Verder ben ik hartstikke tevreden over de snelle levering!

Gisteravond besteld en net vanmiddag binnen gekregen, uitstekende service.
2 potten whey perfection en 1 dymatize xtreme pump.

Had als 3de kado de vet percentage meter gekozen en gelijk hier me stats geupdate. Wil eind van de zomer op 10% zitten dus kan nu mooi me progressie bijhouden.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 17:12 ----------

Oja, vind de nieuwe etiketten op de whey er goed uitzien, net zoals de nieuwe shake bekers! :D

Laatst bewerkt:
wanneer gaan de goeie eiwitrepen in de aanbieding :P ???

Heeft iedereen trouwens bij die shakebeker dat de dop niet helemaal dicht kan? Ik heb een klein kiertje over bij mijn 2 shakebekers, niet dat 't veel uit maakt hopelijk maar 't viel me op :P

Heeft iedereen trouwens bij die shakebeker dat de dop niet helemaal dicht kan? Ik heb een klein kiertje over bij mijn 2 shakebekers, niet dat 't veel uit maakt hopelijk maar 't viel me op :P

Dit heb ik ook idd, maar lekt niet dus geen probleem! Ziet er leuk uit ook die beker :)

Btw die agmatine sulfaat is brute shit! Had al lang niet meer zon brutale pomp in m'n armen :D

weer een bestelling geplaatst van 113 euro

Referentie nummer: 229500

zou ik aub zoveel mogelijk samples als jullie kunnen missen erbij kunnen krijgen ?

groeten
een groot fan van bodyenfitshop

Sluit op zich allemaal goed,

heb wel regelmatig dat ik de dop er scheef op doe, terwijl ik er toch altijd op probeer te letten.... je ziet t er haast niet vanaf dat ie er scheef op zit.

En je raad dus al wat er dan gebeurd als je gaat schudden..... gelukkig is de vloer van me keuken betegeld :D

Super dat jullie agmatine al binnen is! Heb eergisternacht gelijk besteld, ik post vanavond mijn bevindingen wel :D

Goeie pump, kracht ging enorm voor uit (geen idee of het aan de agmatine ligt, maar vind het wel enorm verdacht :D), heel erg veel zweten.

Voor mij een blijvertje dus!

Ik heb net een bestelling geplaatst met de referentie nummer: 229540
Ik heb bij opmerkingen gezet dat ik geen gratis shakebeker en whey samples hoef maar graag wat samples van pre-workout boosters. Ik zet het ff hier neer zodat jullie het zien omdat het de vorige twee keer fout is gegaan (wat jullie erna btw goed hebben gemaakt:D).

Bedankt alvast!

Ook weer wat besteld voorraad is dan klaar voor de cut :D

Leon,

ik heb net even een bestelling geplaatst ref nr: 229555
Denk je aan de shakebekers ;)
Thanks

Hopelijk komt er volgende week een goede eiwitreep voor een mooie prijs in de aanbieding :)

Hey Leon,
Ik zag net dat je had gebeld maar het is nu te laat om je terug te bellen?
De eiwitrepen die ik had besteld zijn helaas op en jullie belden voor een oplossing.
Ik hoor het wel van je.

Even de complimenten voor b&f, gisteren op het laatste moment een bestelling geplaatst (1min voor 10:00) en vandaag keurig in huis. Goede week aanbieding overigens die 2.5kg whey/melk/ei-eiwit combinatie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven