- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die mij misschien kan uitleggen wat Agmatine precies inhoudt?Ben er helemaal niet bekend mee.
. Is best interessant.Lees de losse onderzoeken/bronnen wel die in verband staan met agmatine, mijn ervaring met dit soort artikels is dat ze toch wat te vaak hun eigen mening laten doorschermeren, bedankt igg!http://www.bodybuilding.com/fun/jrod17.htm
Als je tijd hebt kan je dat artikel eens lezen.. Is best interessant.

Damn, isolaat in de aanbieding.. waarom nou niet over 2-3 weekjes?
![]()
Iemand die mij misschien kan uitleggen wat Agmatine precies inhoudt?Ben er helemaal niet bekend mee.
Producten zijn binnen hoor, nette snelle levering! Heb de Micellar Casein en de Lean Gain al uitgeprobeerd. Smaakt heerlijk en lost goed op, dus dat is prima! Jullie zijn echter wel een Shake Beker vergeten.. maar daar maak ik me niet zo druk om (ik had er één extra besteld en zou er nog één gratis krijgen, maar heb er maar één binnengekregen). Had er nog eentje staan van Powersupplements, dus die kan ik ook nog gebruiken. Alleen die Shake Beker blijft maar lekken als ik aan het shaken ben.. hoe strak ik 'm ook dichtdraai. Dat is het enige minpuntje wat ik te melden heb. Voor de rest, top!

Bij mijne ook zo, lekt niet, dus geen enkel probleemHeeft iedereen trouwens bij die shakebeker dat de dop niet helemaal dicht kan? Ik heb een klein kiertje over bij mijn 2 shakebekers, niet dat 't veel uit maakt hopelijk maar 't viel me op![]()
Heeft iedereen trouwens bij die shakebeker dat de dop niet helemaal dicht kan? Ik heb een klein kiertje over bij mijn 2 shakebekers, niet dat 't veel uit maakt hopelijk maar 't viel me op![]()

Heeft iedereen trouwens bij die shakebeker dat de dop niet helemaal dicht kan? Ik heb een klein kiertje over bij mijn 2 shakebekers, niet dat 't veel uit maakt hopelijk maar 't viel me op![]()

Super dat jullie agmatine al binnen is! Heb eergisternacht gelijk besteld, ik post vanavond mijn bevindingen wel![]()
), heel erg veel zweten.
).