MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag ik een gratis pot whey, plieeeese

Nee geintje, ik ga binnenkort een mooie 4kg (of 4.5, hoeveel perfection ook hebben mag) kopen, ik heb altijd al zo'n emmer willen hebben :D

Even de complimenten voor b&f, gisteren op het laatste moment een bestelling geplaatst (1min voor 10:00) en vandaag keurig in huis. Goede week aanbieding overigens die 2.5kg whey/melk/ei-eiwit combinatie.

Dank je, voor de bestelling en het compliment!

---------- Post added za 25 jun 2011 at 10:50 ----------

Hey Leon,
Ik zag net dat je had gebeld maar het is nu te laat om je terug te bellen?
De eiwitrepen die ik had besteld zijn helaas op en jullie belden voor een oplossing.
Ik hoor het wel van je.

Bel anders zo even, ze zijn er vandaag tot 5 uur.:)

Damn, isolaat in de aanbieding.. waarom nou niet over 2-3 weekjes?
:D

Misscien maken we er wel vaste lage prijs van:D De emmertjes Isolaat Perfection zijn niet aan te slepen voor deze prijs.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 25 jun 2011 at 10:53 ----------

Vandaag weer de zoveelste pot whey perfection besteld, weer een ander smaakje, maar zal vast weer lekker zijn!
Er zat alleen geen shakebeker bij en ook geen samples..
Verder ben ik hartstikke tevreden over de snelle levering!

Dank je, voor het compliment:) De shaker/samples kunnen we eventueel wel nasturen. Dan graag even het referentienummer doorgeven via PM dan regel ik het meteen.:)

Stommeriken daar bij b&f shop, ik had me voorgenomen een tijdje niets meer te bestellen :(:(:(

Referentie: 229705

Gisteravond besteld en net vanmiddag binnen gekregen, uitstekende service.
2 potten whey perfection en 1 dymatize xtreme pump.

Had als 3de kado de vet percentage meter gekozen en gelijk hier me stats geupdate. Wil eind van de zomer op 10% zitten dus kan nu mooi me progressie bijhouden.

---------- Post added vr 24 jun 2011 at 17:12 ----------

Oja, vind de nieuwe etiketten op de whey er goed uitzien, net zoals de nieuwe shake bekers! :D

Mooi complimenten, dank je!!:)

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:00 ----------

wanneer gaan de goeie eiwitrepen in de aanbieding :P ???

Welke wil je in de aanbieding zijn?:) Dan kijk ik of het kan..

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:02 ----------

Dit heb ik ook idd, maar lekt niet dus geen probleem! Ziet er leuk uit ook die beker :)

Btw die agmatine sulfaat is brute shit! Had al lang niet meer zon brutale pomp in m'n armen :D

Er is veel te doen over de Agmatine:) Een hele mooie aanvulling op ons assortiment!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:02 ----------

Stommeriken daar bij b&f shop, ik had me voorgenomen een tijdje niets meer te bestellen :(:(:(

Referentie: 229705

Dank je!!!:D

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:08 ----------

Goeie pump, kracht ging enorm voor uit (geen idee of het aan de agmatine ligt, maar vind het wel enorm verdacht :D), heel erg veel zweten.

Voor mij een blijvertje dus![/QUOTE]

Een nieuw topingredient!

Ik heb net een bestelling geplaatst met de referentie nummer: 229540
Ik heb bij opmerkingen gezet dat ik geen gratis shakebeker en whey samples hoef maar graag wat samples van pre-workout boosters. Ik zet het ff hier neer zodat jullie het zien omdat het de vorige twee keer fout is gegaan (wat jullie erna btw goed hebben gemaakt:D).

Bedankt alvast!

Ze pakken het 's avonds direct in. Laat het mij maar even weten:)

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:10 ----------

Ook weer wat besteld voorraad is dan klaar voor de cut :D

Thanks!:)

---------- Post added za 25 jun 2011 at 11:10 ----------

Leon,

ik heb net even een bestelling geplaatst ref nr: 229555
Denk je aan de shakebekers ;)
Thanks

Hopelijk komt er volgende week een goede eiwitreep voor een mooie prijs in de aanbieding :)

En jij voor de bestelling!:)

Ook weer een bestelling geplaatst, kan die animal pak in de aanbieding toch niet laten schieten dus heb er maar alvast 3 bestelt :D

Je pakt agmatine toch best op lege maag? Want bij gebruik staat bij het ontbijt en voor de training.

Iemand hier wat wijsheid over?

Producten zijn binnen hoor, nette snelle levering! Heb de Micellar Casein en de Lean Gain al uitgeprobeerd. Smaakt heerlijk en lost goed op, dus dat is prima! Jullie zijn echter wel een Shake Beker vergeten.. maar daar maak ik me niet zo druk om (ik had er één extra besteld en zou er nog één gratis krijgen, maar heb er maar één binnengekregen). Had er nog eentje staan van Powersupplements, dus die kan ik ook nog gebruiken. Alleen die Shake Beker blijft maar lekken als ik aan het shaken ben.. hoe strak ik 'm ook dichtdraai. Dat is het enige minpuntje wat ik te melden heb. Voor de rest, top!

Dat laatste neem ik terug. Je moet gewoon goed opletten dat je de dop er recht opdraait. Dus alles is helemaal top! Leon wilde zelfs de vergeten shakebeker opsturen, ook al zijn de verzendkosten meer dan de beker zelf. Zeer netjes.

De laatste twee keren dat ik bij jullie had besteld had ik gekozen voor 'Pakjegemak' maar werd het toch bij mij thuis bezorgd. Ik was die paar keer toevallig thuis, maar toch vond ik het een beetje ergerlijk.. Kunnen jullie mij verzekeren dat als ik straks weer een bestelling plaats het niét aan mij thuis bezorgd wordt, maar aan een postkantoor bij mij in de buurt?

Gister voor de eerste keer whey besteld, vandaag binnen.
Alles compleet en zeer snelle verwerking.
Mijn complimenten :)

Welke smaak raad je me aan van dextrose professional? Is om met mijn peptopro te mengen, je begrijpt wel waarom :D

Welke smaak raad je me aan van dextrose professional? Is om met mijn peptopro te mengen, je begrijpt wel waarom :D
Ja :p beste is 250ml of meer fruitsap (multi best anders sinaas) + water + dp orange, met fruit punch gaat het ook, berry is niet sterk genoeg. (mijn mening) En ja ik heb ze alle 3 staan :p. Hoe meer je toevoegt hoe beter de smaak maar ook hoe meer je moet op krijgen. Bij kleine hoeveelheden gaat de smaak iets tussen lekker en slecht zijn maar goed genoeg om te kunnen opdrinken zonder enige kotsneigingen ofzo :p

Whami, als jij alle rekeningen van bij b&f samen optelt, op hoeveel kom je dan? :D

Beste Body en Fitshop,

Ik wil eens nieuwe supplementen proberen. Ik zat te denken aan Agmatine en N-Carbamylglutamate en Total Muscle Solution wanwege al de positieve reviews en veel goede berichten. Is dit een aanbevolen combinate samen? Of is er een betere stack?

Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven