XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke inname momenten worden er geadviseerd van de Natural Test?

Euhmm het liefst zou ik willen dat die wholly oats bars in de aanbieding gingen :P , of gewoon een andere reep die 20gr+ eiwitten en niet te veel kh bevat :P thanx

NOW Foods Erythritol, zou dat niet iets leuks zijn voor bij jullie gamma?
Erythritol: 70% zoetheid van suiker, GI=0, calorieën per gram: 0.2.
Nadelen: mogelijk dat het wat spijsverteringsproblemen veroorzaakt indien men er te veel van neemt of wanneer het lichaam er niet aan gewend is.
Zoetstof voor in de cut? Mij lijkt het alleszins iets leuks.
Zover ik weet nergens te koop in Benelux dus kan klanten aantrekken die er naar op zoek zijn.
Van een ander merk van die van NOW Foods mag ook zolang er geen (ongezonde) additieven in zitten.

Laatst bewerkt:
Hey Bodyenfitshop,

Ik ga dinsdag een grote bestelling doen en ook voor mensen uit mijn klas eiwitten bestellen. Aangezien die mensen uit me klas nog nooit eiwitten hebben gekocht hebben ze geen shakebeker. Er staat nu alleen niet meer op de site dat je een gratis shakebeker erbij krijgt.
Mijn vraag: krijg je die nog erbij?

hey B&F shop, er is zo'n amerikaanse website die gepasteuriseerde eiwitten verkoopt. Is dat iets dat jullie ooit zouden kunnen verkopen? wss niet maar het leek me wel een cool product ;)

hey B&F shop, er is zo'n amerikaanse website die gepasteuriseerde eiwitten verkoopt. Is dat iets dat jullie ooit zouden kunnen verkopen? wss niet maar het leek me wel een cool product ;)

Kan je bij de makro krijgen en misschien nog wel bij wat andere winkels;)

• Like
Waarderingen: Guts
Heb nog een leuke proteïnbar gevonden, zou leuk zijn in jullie gamma
[Link niet meer beschikbaar]
Champ High Protein Bar 45%
Zijn precies ook vrij goedkoop, tot slechts ongeveer 1€ / stuk heb ik gevonden! Met die voedingswaarden en die prijs is dit toch een extreem goed product, niet? (voor een protbar)
Bevat mss wel laagwaardige proteïne???

PM gestuurd, bestemd voor Leon!

Hi B&F,

wanneer komt die magnificent binnen? En al enig idee hoeveel € per 2 kg?

Thanks !

Heb nog een leuke proteïnbar gevonden, zou leuk zijn in jullie gamma
[Link niet meer beschikbaar]
Champ High Protein Bar 45%
Zijn precies ook vrij goedkoop, tot slechts ongeveer 1€ / stuk heb ik gevonden! Met die voedingswaarden en die prijs is dit toch een extreem goed product, niet? (voor een protbar)
Bevat mss wel laagwaardige proteïne???

Yep, collageenhydrolysaat. Donotwant.

Zou trouwens idd wel leuk zijn als jullie met een betaalbaar eigen merk ei-ewit product uit zouden komen.

Yep, collageenhydrolysaat. Donotwant.

Zou trouwens idd wel leuk zijn als jullie met een betaalbaar eigen merk ei-ewit product uit zouden komen.
Oh k*t. Denk dat ik een 'beetje' te kieskeurig ben op vlak van proteïnerepen :p. Is vooral omdat repen 5x zo duur zijn als de whey perfection per kg eiwit. Ga ik nog allemaal eens goed moeten over nadenken :p.

Laatst bewerkt:
Ook weer een bestelling geplaatst, kan die animal pak in de aanbieding toch niet laten schieten dus heb er maar alvast 3 bestelt :D

Bedankt voor je bestelling! :)

Je pakt agmatine toch best op lege maag? Want bij gebruik staat bij het ontbijt en voor de training.

Iemand hier wat wijsheid over?

Trainingsdagen:
-2 capsules 's ochtends bij het ontbijt
-2 capsules voor de training

Rustdagen:
-2 capsules 's ochtends
-2 capsules 6-8 uur later

Dat laatste neem ik terug. Je moet gewoon goed opletten dat je de dop er recht opdraait. Dus alles is helemaal top! Leon wilde zelfs de vergeten shakebeker opsturen, ook al zijn de verzendkosten meer dan de beker zelf. Zeer netjes.

Graag gedaan, Larssonn. Blij dat het probleem opgelost is. :)

De laatste twee keren dat ik bij jullie had besteld had ik gekozen voor 'Pakjegemak' maar werd het toch bij mij thuis bezorgd. Ik was die paar keer toevallig thuis, maar toch vond ik het een beetje ergerlijk.. Kunnen jullie mij verzekeren dat als ik straks weer een bestelling plaats het niét aan mij thuis bezorgd wordt, maar aan een postkantoor bij mij in de buurt?

Dat is inderdaad vreemd. Deze kwestie kan ik wel oplossen met TNT voor je. Dan moet je even je ref. nummer p.men. :)

Gister voor de eerste keer whey besteld, vandaag binnen.
Alles compleet en zeer snelle verwerking.
Mijn complimenten :)

Dank je wel! Hoop dat de Whey je bevalt! :)

Welke smaak raad je me aan van dextrose professional? Is om met mijn peptopro te mengen, je begrijpt wel waarom :D

Ik persoonlijk ben fan van alles waar ''Berry'' instaat. :D Whey Perfection etc. ook. :D

Beste Body en Fitshop,

Ik wil eens nieuwe supplementen proberen. Ik zat te denken aan Agmatine en N-Carbamylglutamate en Total Muscle Solution wanwege al de positieve reviews en veel goede berichten. Is dit een aanbevolen combinate samen? Of is er een betere stack?

Mvg

Jazeker, dit is een uitstekende combinatie! Knallen geblazen! :)

Welke inname momenten worden er geadviseerd van de Natural Test?

4 capsules in de ochtend. :)

NOW Foods Erythritol, zou dat niet iets leuks zijn voor bij jullie gamma?
Erythritol: 70% zoetheid van suiker, GI=0, calorieën per gram: 0.2.
Nadelen: mogelijk dat het wat spijsverteringsproblemen veroorzaakt indien men er te veel van neemt of wanneer het lichaam er niet aan gewend is.
Zoetstof voor in de cut? Mij lijkt het alleszins iets leuks.
Zover ik weet nergens te koop in Benelux dus kan klanten aantrekken die er naar op zoek zijn.
Van een ander merk van die van NOW Foods mag ook zolang er geen (ongezonde) additieven in zitten.

Interessant! We gaan er eens naar kijken. Al leden welke dit hebben gebruikt? Ik hoor graag jullie reacties. :)

Hey Bodyenfitshop,

Ik ga dinsdag een grote bestelling doen en ook voor mensen uit mijn klas eiwitten bestellen. Aangezien die mensen uit me klas nog nooit eiwitten hebben gekocht hebben ze geen shakebeker. Er staat nu alleen niet meer op de site dat je een gratis shakebeker erbij krijgt.
Mijn vraag: krijg je die nog erbij?

Deze optie is inderdaad mogelijk. Als het echt een bulk-order wordt kan je mij even mailen. Maak ik er iets leuks van. :)

Kan je bij de makro krijgen en misschien nog wel bij wat andere winkels;)

Klopt, maar zeker interessant om eens in te kijken met Ilco. :)

PM gestuurd, bestemd voor Leon!

P.M terug!

Hi B&F,

wanneer komt die magnificent binnen? En al enig idee hoeveel € per 2 kg?

Thanks !

Helaas kan ik nog geen tijd geven. We zijn er druk meebezig. :)

-Leon

Leon, ga toch naar het strand joh! Gooi de tent dicht en geniet van 30+ vandaag :D

Is er iets dat je kan invriezen aan eiwitten als soort waterijsje?

Deed vroeger altijd siroop invriezen, gaat dit ook werken met een whey shake?
Weer een nieuw product erbij zou ik zeggen, whey/creatine ijsjes.

Is er iets dat je kan invriezen aan eiwitten als soort waterijsje?

Deed vroeger altijd siroop invriezen, gaat dit ook werken met een whey shake?
Weer een nieuw product erbij zou ik zeggen, whey/creatine ijsjes.

Ik dacht dat er inderdaad al een paar DBBers waren welke whey perfection ijs hadden gemaakt. :)

-Leon

Kan inderdaad, heb het zelf met whey perfection aarbei gedaan, samen met kwark.

Ik vondt het erg lekker iig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven