- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze is mijn favoEuhmm het liefst zou ik willen dat die wholly oats bars in de aanbieding gingen , of gewoon een andere reep die 20gr+ eiwitten en niet te veel kh bevat thanx
slechts 2,5g vet en 18g suikeralcoholHey Bodyenfitshop,
Ik ga dinsdag een grote bestelling doen en ook voor mensen uit mijn klas eiwitten bestellen. Aangezien die mensen uit me klas nog nooit eiwitten hebben gekocht hebben ze geen shakebeker. Er staat nu alleen niet meer op de site dat je een gratis shakebeker erbij krijgt.
Mijn vraag: krijg je die nog erbij?
hey B&F shop, er is zo'n amerikaanse website die gepasteuriseerde eiwitten verkoopt. Is dat iets dat jullie ooit zouden kunnen verkopen? wss niet maar het leek me wel een cool product![]()

Kan je bij de makro krijgen en misschien nog wel bij wat andere winkels![]()
dat had ik nooit geweten
kweet we dat ze in de makro een emmer van 100 gekookte eieren hebben
sweeetHeb nog een leuke proteïnbar gevonden, zou leuk zijn in jullie gamma
[Link niet meer beschikbaar]
Champ High Protein Bar 45%
Zijn precies ook vrij goedkoop, tot slechts ongeveer 1€ / stuk heb ik gevonden! Met die voedingswaarden en die prijs is dit toch een extreem goed product, niet? (voor een protbar)
Bevat mss wel laagwaardige proteïne![]()
Oh k*t. Denk dat ik een 'beetje' te kieskeurig ben op vlak van proteïnerepenYep, collageenhydrolysaat. Donotwant.
Zou trouwens idd wel leuk zijn als jullie met een betaalbaar eigen merk ei-ewit product uit zouden komen.
. Is vooral omdat repen 5x zo duur zijn als de whey perfection per kg eiwit. Ga ik nog allemaal eens goed moeten over nadenken
.Ook weer een bestelling geplaatst, kan die animal pak in de aanbieding toch niet laten schieten dus heb er maar alvast 3 bestelt![]()

Je pakt agmatine toch best op lege maag? Want bij gebruik staat bij het ontbijt en voor de training.
Iemand hier wat wijsheid over?
Dat laatste neem ik terug. Je moet gewoon goed opletten dat je de dop er recht opdraait. Dus alles is helemaal top! Leon wilde zelfs de vergeten shakebeker opsturen, ook al zijn de verzendkosten meer dan de beker zelf. Zeer netjes.

De laatste twee keren dat ik bij jullie had besteld had ik gekozen voor 'Pakjegemak' maar werd het toch bij mij thuis bezorgd. Ik was die paar keer toevallig thuis, maar toch vond ik het een beetje ergerlijk.. Kunnen jullie mij verzekeren dat als ik straks weer een bestelling plaats het niét aan mij thuis bezorgd wordt, maar aan een postkantoor bij mij in de buurt?

Gister voor de eerste keer whey besteld, vandaag binnen.
Alles compleet en zeer snelle verwerking.
Mijn complimenten![]()

Welke smaak raad je me aan van dextrose professional? Is om met mijn peptopro te mengen, je begrijpt wel waarom![]()
Whey Perfection etc. ook. 
Beste Body en Fitshop,
Ik wil eens nieuwe supplementen proberen. Ik zat te denken aan Agmatine en N-Carbamylglutamate en Total Muscle Solution wanwege al de positieve reviews en veel goede berichten. Is dit een aanbevolen combinate samen? Of is er een betere stack?
Mvg

Welke inname momenten worden er geadviseerd van de Natural Test?

NOW Foods Erythritol, zou dat niet iets leuks zijn voor bij jullie gamma?
Erythritol: 70% zoetheid van suiker, GI=0, calorieën per gram: 0.2.
Nadelen: mogelijk dat het wat spijsverteringsproblemen veroorzaakt indien men er te veel van neemt of wanneer het lichaam er niet aan gewend is.
Zoetstof voor in de cut? Mij lijkt het alleszins iets leuks.
Zover ik weet nergens te koop in Benelux dus kan klanten aantrekken die er naar op zoek zijn.
Van een ander merk van die van NOW Foods mag ook zolang er geen (ongezonde) additieven in zitten.

Hey Bodyenfitshop,
Ik ga dinsdag een grote bestelling doen en ook voor mensen uit mijn klas eiwitten bestellen. Aangezien die mensen uit me klas nog nooit eiwitten hebben gekocht hebben ze geen shakebeker. Er staat nu alleen niet meer op de site dat je een gratis shakebeker erbij krijgt.
Mijn vraag: krijg je die nog erbij?

hey B&F shop, er is zo'n amerikaanse website die gepasteuriseerde eiwitten verkoopt. Is dat iets dat jullie ooit zouden kunnen verkopen? wss niet maar het leek me wel een cool product![]()
Kan je bij de makro krijgen en misschien nog wel bij wat andere winkels![]()

Hi B&F,
wanneer komt die magnificent binnen? En al enig idee hoeveel € per 2 kg?
Thanks !

Leon, ga toch naar het strand joh! Gooi de tent dicht en geniet van 30+ vandaag![]()
We gaan gewoon door!
Is er iets dat je kan invriezen aan eiwitten als soort waterijsje?
Deed vroeger altijd siroop invriezen, gaat dit ook werken met een whey shake?
Weer een nieuw product erbij zou ik zeggen, whey/creatine ijsjes.