XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik maak vaak milkshakes ermee klaar, wat roomijs of aardbeienijs (erg gezond :p) en daar melk en whey natural of met aardbeiensmaak erbij en eventueel ook wat verse aardbeien als ik die heb liggen. Zéééér lekker.

Weer een bestelling geplaatst met een vriend :).

Referentie nummer: 230423

Mijn shakebeker bij de vorige bestelling was kapot, kan je hier rekening mee houden?

thx :)

Hey Leon,

vlug nog kleine bestelling beta en cytomax (ref. 230466) geplaatst.
Zie ook opmerking.
Thanks Leon,

Daniell.

Ik ben nog aan het twijfelen tussen TMS en Jack3D. Welke zou ik nemen?

Dag Leon/Ilco,

heb enkele weken terug de N-Carbamylglutamate besteld. (uiteraard bij B&F)
Ik gebruikte tevens Arginine AKG doch heb het gevoel dat ik de Arginine niet meer nodig heb vanwege de sterke werking van de N-Carbamylglutamate.

Vervangt ik best de Arginine AKG door de N-Carbamylglutamate ?
Want anders ga ik volluit voor de N-Carbamyl...

Groet,

Daniell.

Hey Leon,

vlug nog kleine bestelling beta en cytomax (ref. 230466) geplaatst.
Zie ook opmerking.
Thanks Leon,

Daniell.

Bedankt voor je bestelling!

Ik ben nog aan het twijfelen tussen TMS en Jack3D. Welke zou ik nemen?

Ik zou zeggen dat Total Muscle Solution de betere keuze is door de stoffen, maar Jack3D geeft meer energie. Het is maar net waar je prioriteit ligt. :)

Dag Leon/Ilco,

heb enkele weken terug de N-Carbamylglutamate besteld. (uiteraard bij B&F)
Ik gebruikte tevens Arginine AKG doch heb het gevoel dat ik de Arginine niet meer nodig heb vanwege de sterke werking van de N-Carbamylglutamate.

Vervangt ik best de Arginine AKG door de N-Carbamylglutamate ?
Want anders ga ik volluit voor de N-Carbamyl...

Groet,

Daniell.

In dit geval kan je het beste voor de N-Carbamylglutamate gaan. :)

-Leon

Wat oh wat zal ik eens bestellen vandaag.

Ik zou zeggen dat Total Muscle Solution de betere keuze is door de stoffen, maar Jack3D geeft meer energie. Het is maar net waar je prioriteit ligt. :)

Ik wil sowieso er nog result bij nemen voor mijn dagelijkse creatine inname. Dus dan is Jack3D misschien beter? Jack3D of TMS wil ik gewoon voor de training nemen en result erna.

Ik wil sowieso er nog result bij nemen voor mijn dagelijkse creatine inname. Dus dan is Jack3D misschien beter? Jack3D of TMS wil ik gewoon voor de training nemen en result erna.

Combineren kan ook. :)

En anders Jack3D ervoor en TMS + Result erna. :D

-Leon

Leon, ik heb weer een bestelling geplaatst met order nummer 230388. Kan je er misschien iets lekkerst bij steken? Weet je ook al of de dexaprine met zekerheid binnen is overmorgen, aangezien de datum al een paar keer veranderd is?

Leon, ik heb weer een bestelling geplaatst met order nummer 230388. Kan je er misschien iets lekkerst bij steken? Weet je ook al of de dexaprine met zekerheid binnen is overmorgen, aangezien de datum al een paar keer veranderd is?

De datum hebben we veranderd, omdat we alle dexaprine welke is binnengekomen gelijk in de backorders hebben verwerkt. Dus het is eigenlijk voor de mensen welke als laatst hebben besteld, maar Ilco vertelde mij net dat morgen de rest binnenkomt. :)

-Leon

Dat is mooi om te horen, dan bestel ik morgen gelijk de dexaprine. Ben zeer benieuwd wat het gaat doen op het langer termijn. Je mag ook mijn pakketje tegen houden en het eventueel morgen alles in 1 keer versturen, scheelt weer wat verzendkosten voor jullie.

Dat is mooi om te horen, dan bestel ik morgen gelijk de dexaprine. Ben zeer benieuwd wat het gaat doen op het langer termijn. Je mag ook mijn pakketje tegen houden en het eventueel morgen alles in 1 keer versturen, scheelt weer wat verzendkosten voor jullie.

Komt goed! Bedankt alvast!

-Leon

Tot nu zijn de bevindingen aleen maar positief.. Je kan ook mijn logje erover checken en kan je zeggen zit nog altijd maar op halve pil na paar weken gebruik en blijf het gwn voelen haha dus is super productje ! Veel geluk ermee

Referentie: 230563

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven