Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een bestelling geplaatst met een vriend.
Referentie nummer: 230423
Mijn shakebeker bij de vorige bestelling was kapot, kan je hier rekening mee houden?
thx![]()

Te laat is al verstuurdZet het even bij de op- en aanmerkingen dan komt het helemaal in orde.
-Leon
.Dat wordt conditietraining voor Leon
Tussen de pakketjes gaan zoeken bij 30°C
Tegen het einde van de vakantie zal Leon wel enkele procentpunten vet kwijt zijn, wie weet staat hij dan zelfs shredded 
Dat wordt conditietraining voor LeonTussen de pakketjes gaan zoeken bij 30°C
Tegen het einde van de vakantie zal Leon wel enkele procentpunten vet kwijt zijn, wie weet staat hij dan zelfs shredded
![]()
... 

Hey Leon,
vlug nog kleine bestelling beta en cytomax (ref. 230466) geplaatst.
Zie ook opmerking.
Thanks Leon,
Daniell.
Ik ben nog aan het twijfelen tussen TMS en Jack3D. Welke zou ik nemen?

Dag Leon/Ilco,
heb enkele weken terug de N-Carbamylglutamate besteld. (uiteraard bij B&F)
Ik gebruikte tevens Arginine AKG doch heb het gevoel dat ik de Arginine niet meer nodig heb vanwege de sterke werking van de N-Carbamylglutamate.
Vervangt ik best de Arginine AKG door de N-Carbamylglutamate ?
Want anders ga ik volluit voor de N-Carbamyl...
Groet,
Daniell.

Ik zou zeggen dat Total Muscle Solution de betere keuze is door de stoffen, maar Jack3D geeft meer energie. Het is maar net waar je prioriteit ligt.![]()
Ik wil sowieso er nog result bij nemen voor mijn dagelijkse creatine inname. Dus dan is Jack3D misschien beter? Jack3D of TMS wil ik gewoon voor de training nemen en result erna.

Leon, ik heb weer een bestelling geplaatst met order nummer 230388. Kan je er misschien iets lekkerst bij steken? Weet je ook al of de dexaprine met zekerheid binnen is overmorgen, aangezien de datum al een paar keer veranderd is?

Dat is mooi om te horen, dan bestel ik morgen gelijk de dexaprine. Ben zeer benieuwd wat het gaat doen op het langer termijn. Je mag ook mijn pakketje tegen houden en het eventueel morgen alles in 1 keer versturen, scheelt weer wat verzendkosten voor jullie.
Dat is mooi om te horen, dan bestel ik morgen gelijk de dexaprine. Ben zeer benieuwd wat het gaat doen op het langer termijn. Je mag ook mijn pakketje tegen houden en het eventueel morgen alles in 1 keer versturen, scheelt weer wat verzendkosten voor jullie.