Wordt een mooi pakketje
Morgen in huis!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Morgen in huis!Tot nu zijn de bevindingen aleen maar positief.. Je kan ook mijn logje erover checken en kan je zeggen zit nog altijd maar op halve pil na paar weken gebruik en blijf het gwn voelen haha dus is super productje ! Veel geluk ermee

Weet iemand of whey met vruchtensap lekker is? Ik heb echt geen zin in melk;p
Pak dan water, sommige smaken kan je mengen met fruitsap, andere niet (slechte smaak)Weet iemand of whey met vruchtensap lekker is? Ik heb echt geen zin in melk;p
zaterdag ( de 25e dus) rond de middag besteld: (ref: 229705)
26.06.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar
Nog altijd deze status, dus ik denk dat hij vandaag niet meer komt.
Maar als hij er morgen nog niet is dan heb ik een probleem, want vanaf woensdag ben ik zelf weg.
Normaal heb ik mijn pakketje altijd binnen 24u. Is het normaal na een weekend dat hij dan ook pas op dinsdag komt?
alvast bedankt
heb ik ook vsral...
normaal zaterdag besteld, maandag in huis...
ik heb ook zaterdag rond half 12 besteld en status staat nog steeds op aangemeld en wordt volgbaar.
sloom TNT![]()
![]()
Deze worden dus pas maandag verstuurd, mits je geen uitverkocht of verwacht product hebt gekozen. 
Nieuwe bestelling geplaatst!
Referentie nummer: 230737
Ik zie het prachtige pakket morgen wel verschijnen!
Opmerking ingevult

Uiteindelijk dan toch maar gekozen voor Jack3D. (Referentie nummer 230777)
Als die op is is hopelijk Magnificent er
Komen er ook handdoeken van jullie?

Vruchtensappie met bananenwhey moet toch niet heel beroerd smaken lijkt mij, banaan zit ook vaak in dat multivruchten spul enzo...

Net potje Agmatine en potje Casseïne bestelt.. Heb de smaak berry blast genomen op aanraden van Leon.
.
Heb in op en aanmerkingen ook gevraagd voor een sample ipv de 2de goodie..
Ref: 230935