- Waardering
- 14.157
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie net op jullie site ''Whey Hydrolisaat ISO-100Dymatize''
geen vet, geen lactose en een eiwit percentage van ruim 89%
Geld deze ongekende samenstelling voor elke smaak?
Groet.
maar uit m'n hoofd wel. Choco zou misschien een minimaal verschil kunnen geven.Zit nu niet op kantoormaar uit m'n hoofd wel. Choco zou misschien een minimaal verschil kunnen geven.

Thnx, ben onder de indruk van die hydro niet normaal
Hydro zonder vet en kh/s met een eiwit gehalte van 85% of hoger ben ik niet vaak (lees nooit) tegen gekomen.
Zodra ik door mijn iso heen ben ga ik hem meteen bestellen![]()

Krijgen jullie ook de extreme versie vn nox pump? Zoja wanneer is deze te verkrijgen?
En tot wanneer loopt de actie op de 'Cold Fusion Complex' ?

Ik zie net op jullie site ''Whey Hydrolisaat ISO-100Dymatize''
geen vet, geen lactose en een eiwit percentage van ruim 89%
Geld deze ongekende samenstelling voor elke smaak?
Groet.
We krijgen de nieuwe nox pump direct zodra deze beschikbaar is.
De actie met de Cold Fusion Complex loopt in ieder geval de hele -aankomende week![]()
whey hydro zonder vet of carbs bestaat niet. moet dus iets mee mis zijn. waarschijnlijk is het zo ver gefilterd dat de amino's niet meer in tact zijn.
Als dat zo was ging het eiwitpercentage toch ook omlaag of ben ik nu in de war.
Het eiwitpercentage gaat omhoog, alleen je hebt niet meer veel aan de amino's. Waarschijnlijk is het gewoon een hydrolisaat van een isolaat.

Ik heb producten besteld op bodyenfitshop.nl, maar ondanks de korte leveringstijd die ze vooropstellen, wacht ik bijna 3 weken op mijn bestelling! Ik kan begrijpen dat zoiets gebeurt, geen enkel probleem. Maar als je dan een mail stuurt waarin je vraagt of er misschien iets is misgelopen, krijg je opnieuw de standaardmail 'dat je bestelling verzonden werd'. Daarop heb ik wederom een mail gestuurd om te vragen waarom het nu zo lang duurt, maar een antwoord heb ik nog altijd niet gekregen. Van klantvriendelijkheid hebben ze daar blijkbaar nog nooit gehoord..
Ik begrijp je frustratie maar het verstandigste is om in dat geval te bellen.Ik heb producten besteld op bodyenfitshop.nl, maar ondanks de korte leveringstijd die ze vooropstellen, wacht ik bijna 3 weken op mijn bestelling! Ik kan begrijpen dat zoiets gebeurt, geen enkel probleem. Maar als je dan een mail stuurt waarin je vraagt of er misschien iets is misgelopen, krijg je opnieuw de standaardmail 'dat je bestelling verzonden werd'. Daarop heb ik wederom een mail gestuurd om te vragen waarom het nu zo lang duurt, maar een antwoord heb ik nog altijd niet gekregen. Van klantvriendelijkheid hebben ze daar blijkbaar nog nooit gehoord..
Pas 2 weken na bestelling was het product volgens die link bij tnt aangekomen. En ondertussen ligt het nog altijd bij tnt en werd het dus nog steeds niet verzonden. We zijn inmiddels bijna drie weken verder. In al die tijd kreeg ik van bodyenfitshop niets te horen over de oorzaak van deze lange wachttijd, zelfs niet nadat ik er tweemaal om heb gevraagd..

Ik heb het al eens eerder gezegd in deze topic maar het zijn soms echte klojo's bij tnt.Verzendingen naar Belgie lopen voor de moment niet echt vlot, daar zijn de laatste tijd veel problemen mee, zelfs nu nog steeds heb ik de indruk
En wat is dan de huidige status volgens de link als ik mag weten?