AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien een idee om andere samples te geven dan whey? Heb nu echt vet veel van die samples van whey, die ik zelf gewoon heb staan. Denk dat preworkout samples beter zijn, zoals bijv pre workout power wat ik eerder wel eens kreeg.

Had ook bij comments erbij gezet, maar alsnog whey perfection en die andere :P

Heb ook dexaprine voor me chick gehaald, even kijken of dat wat is. ;)

Maarja, top winkel voor de rest hoor, haal altijd bij jullie.

Misschien kunnen jullie de categorie 'sample ander merk' en 'pre workout sample' toevoegen? Zo kiezen jullie de sample en blijft het nog haalbaar.

Als je geregeld eens kijkt bij de pagina van kies je kado. http://bodyenfitshop.nl/uitleg-kies-uw-kados

Dan zie je geregeld dat er een nieuwe sample aan de lijst is toegevoegd. Zo zag ik laatst dat er samples waren van 1.M.R en heb zo al een sample gehad van tested performance. Dus ze vullen het geregeld aan. Maar de samples zullen dan op zijn denk ik. PWO samples zijn altijd populair. En met het aantal bestellingen dat ze krijgen denk ik dat die samples echt de deur uitvliegen. :D

Yeah :D. De whey perfection berry blast is ook heerlijk. :D.
Mijn vriendin vind die ook veruit het lekkerste. :D.

[Link niet meer beschikbaar]

De fangroup telt ondertussen al 138 leden. :D

Als je geregeld eens kijkt bij de pagina van kies je kado. http://bodyenfitshop.nl/uitleg-kies-uw-kados

Dan zie je geregeld dat er een nieuwe sample aan de lijst is toegevoegd. Zo zag ik laatst dat er samples waren van 1.M.R en heb zo al een sample gehad van tested performance. Dus ze vullen het geregeld aan. Maar de samples zullen dan op zijn denk ik. PWO samples zijn altijd populair. En met het aantal bestellingen dat ze krijgen denk ik dat die samples echt de deur uitvliegen. :D

PreWorkout samples gaan inderdaad altijd veel harder. Whey Perfection houden we er natuurlijk in, omdat hier supertrots op zijn! :D

Nieuwe samples staan aangegeven bij: ttp://bodyenfitshop.nl/uitleg-kies-uw-kados

-Leon

Vandaag mijn pot xtend binnen gehad, gisteren om 21.59 verstuurd en vandaag gewoon netjes binnen! Smaak is niet verkeerd, en zeker niet voor een aminoproduct.

Had wel als tweede cadeau om wat samples gevraagd inplaats van een shakebeker, maar dit zat er helaas niet bij.

Vandaag mijn pot xtend binnen gehad, gisteren om 21.59 verstuurd en vandaag gewoon netjes binnen! Smaak is niet verkeerd, en zeker niet voor een aminoproduct.

Had wel als tweede cadeau om wat samples gevraagd inplaats van een shakebeker, maar dit zat er helaas niet bij.

Stuur je adres maar even via de p.m . Maak ik het in orde. :)

-Leon

Juist pakje binnen gekregen :)
Weer top service hoor!

Maar even een vraagje: vorige keer kreeg ik een felrode pillendoos, vandaag en gele.
Welke kleuren hebben jullie allemaal eigenlijk, en kan ik bij een volgende bestelling erbij zetten welke kleur ik zou willen. Is namelijk handig die verschillende kleuren om de boel uit elkaar te kunnen houden :)

Leon,

ik heb vrijdag voor 22.00 uur mijn bestelling geplaatst en heb nu net mijn bestelling binnen (ivm dat de smaak op was).
Ik heb alleen mijn shakers niet gekregen en mijn sample... wel heb ik een ander product van jullie gekregen...per ongeluk? (Choline&inositol)
Erg leuk dat jullie mij die pot hebben gegeven, alleen baal ik ervan dat ik mijn shakers niet heb gekregen.
Ook baal ik er van dat mijn repen helemaal onderaan lagen en helemaal geplet zijn (nu helemaal met dit weer).

Juist pakje binnen gekregen :)
Weer top service hoor!

Maar even een vraagje: vorige keer kreeg ik een felrode pillendoos, vandaag en gele.
Welke kleuren hebben jullie allemaal eigenlijk, en kan ik bij een volgende bestelling erbij zetten welke kleur ik zou willen. Is namelijk handig die verschillende kleuren om de boel uit elkaar te kunnen houden :)

Ik heb een zwarte. :p. Dus je kan gaan voor onze vlag? :D.

2 vraagjes weeral. :p. Is tnt van naam veranderd of zijn jullie overgeschakeld naar postnl?

En de agmatine capsules zijn +-30 min voor training. Moet je ze ook nemen op een nuchtere maag zoals een PWO of maakt het niet zozeer uit als je gegeten hebt?

3 zwarte waarvan 1 zonder sluitklemmetje
1 rode
1 gele

Ben benieuwd welke kleuren ze nog hebben

Zo me 1e grote bestelling bij B&F gedaan! Zal wel weer gezeur krijgen dat het onzin is thuis hehe..

Body & Fit Sportsnutrition Muscle Perfection Combi
Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 2x 250 Gram/50 doseringen Naturel

Order 231172 alleen vergeten wat bij op en aanmerkingen te zitten :p

Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Waar is de vitamine b5? ;)

Zaterdag en zondag halen de TNT ook niet op. Dan werken ze simpelweg niet. :) Deze worden dus pas maandag verstuurd, mits je geen uitverkocht of verwacht product hebt gekozen. :)

-Leon

Ach zo, dan is het duidelijk, ik dacht dat ze zaterdags ook nog werkten....:o

Anyway, vandaag het pakketje binnen gekregen, helaas zat er geen bidon bij die ik eigenlijk wel kon gebruiken (oude is een beetje op/lek) en hij stond wel afgevinkt op de bon?
Maar verder wel mijn gewenste cappucino whey sample en de orbi tape.

Alles dus verder in goede orde ontvangen :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven