XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
PostNL geen zin om te bezorgen vandaag?

Gister 20:46 besteld, 20:50 verzonden maar staat nog steeds op;
" De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar "

Hopelijk morgen ...

Uw bestelling met referentienummer: 230737

Laatst bewerkt:
Had ik ook, maar nu staat er dat ie wel bij de post is, dus zal morgen worden:D

Ff een vraag, heb dexaprine besteld. Onlanks van jullie de sample getest en vond het toch wel een erg lekker product so far!
Alleen staat overal dat het de bedoeling is dat je het s'ochtends neemt.
Stel nou dat je pas om 16:00 traint en je neemt hem om 08:00, is het dan niet slimmer om hem dichter tegen je training aan te nemen, of moet ik het niet zo zien als een pwo pil?
Bij de sample had ik hem gewoon 30mins voor me training genomen en ik ging loei hard xD!!

Leon,

Hoe kan ik het beste de volgende supplementen gebruiken? ik heb Preworkoutpower, TMS, anabolic WMS, en een eiwit-shake.

Alvast bedankt

Ff een vraag, heb dexaprine besteld. Onlanks van jullie de sample getest en vond het toch wel een erg lekker product so far!
Stel nou dat je pas om 16:00 traint en je neemt hem om 08:00, is het dan niet slimmer om hem dichter tegen je training aan te nemen, of moet ik het niet zo zien als een pwo pil?
Bij de sample had ik hem gewoon 30mins voor me training genomen en ik ging loei hard xD!!
Kan je ook voor je training nemen d8 ik. Ik had het gisterenook voor mn training genomen om 19:00 en merkte er niet heel veel van (1ste keer en volledige). Was mss door het warme weer dat ik te sloom was. En kon 's nachts makkelijk slapen terwijl er ook mensen zijn die erna moeilijk in slaap raken. Volgende keer neem ik het in combi met mn normale PWO :p.(wat ze normaal aanraden niet te doen, toch eens testen :p)

Laatst bewerkt:
Weet natuurlijk niet hoe en wat, maar had je toevallig gegeten net voordat je em nam?
Op lege maag/volle maag is het verschil heel groot:)
En alle supplementen zijn natuurlijk ook puur persoonlijk!

Kan je ook voor je training nemen d8 ik. Ik had het gisterenook voor mn training genomen om 19:00 en merkte er niet heel veel van (1ste keer en volledige). Was mss door het warme weer dat ik te sloom was. En kon 's nachts makkelijk slapen terwijl er ook mensen zijn die erna moeilijk in slaap raken. Volgende keer neem ik het in combi met mn normale PWO :p.(wat ze normaal aanraden niet te doen, toch eens testen :p)

By mij was men 'Dexaprine' nog niet helemaal uitgewerkt en had pre workout genomen en werd futloos en eenmaal thuis kreeg ik zware buikkrampen en misselijkheid dus eerlijk gezegd zou ik dit niet doen als ik van jou was.. Maarja als je de stoere jongen wilt uithangen go ahead :D
Staat niet voor niets bij dat je dit NIET moet doen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
By mij was men 'Dexaprine' nog niet helemaal uitgewerkt en had pre workout genomen en werd futloos en eenmaal thuis kreeg ik zware buikkrampen en misselijkheid dus eerlijk gezegd zou ik dit niet doen als ik van jou was.. Maarja als je de stoere jongen wilt uithangen go ahead :D
Staat niet voor niets bij dat je dit NIET moet doen ;)
Denk dat jouw symptomen persoonsgebonden zijn, denk dat het normaalgezien enkel wat hartkloppingen en dergelijke teweeg kan brengen:D. Zal mss eens op nuchtere maag proberen zoals de persoon voor jou zei. Niet per se om stoere jongen uit te hangen maar om eens te proberen bereiken wat zovelen zeggen te voelen :p, ga sowieso niet elke training overdosis stimulanten gaan nemen hoor, neem sowieso al niet voor elke training stimulanten, max 2 of soms eens 3 keer per week :). Oh je kent dat als ze zeggen van iets niet te doen wat iedereen dan juist wel gaat doen... Maar ok zal mn 2de sample proberen op nuchtere maag zonder extra's;).

Laatst bewerkt:
Juist pakje binnen gekregen :)
Weer top service hoor!

Maar even een vraagje: vorige keer kreeg ik een felrode pillendoos, vandaag en gele.
Welke kleuren hebben jullie allemaal eigenlijk, en kan ik bij een volgende bestelling erbij zetten welke kleur ik zou willen. Is namelijk handig die verschillende kleuren om de boel uit elkaar te kunnen houden :)

Haha, spaar ze allemaal! Nee heeft gewoon te maken met de leverancier. :)

Is een extreem mooi pakketje geworden, hulde! :D

Dank je wel. ;)

Leon,

ik heb vrijdag voor 22.00 uur mijn bestelling geplaatst en heb nu net mijn bestelling binnen (ivm dat de smaak op was).
Ik heb alleen mijn shakers niet gekregen en mijn sample... wel heb ik een ander product van jullie gekregen...per ongeluk? (Choline&inositol)
Erg leuk dat jullie mij die pot hebben gegeven, alleen baal ik ervan dat ik mijn shakers niet heb gekregen.
Ook baal ik er van dat mijn repen helemaal onderaan lagen en helemaal geplet zijn (nu helemaal met dit weer).

Stuur maar even via de p.m je ref nummer. Ga ik het in orde maken voor je. Excuus voor het ongemak.

2 vraagjes weeral. :p. Is tnt van naam veranderd of zijn jullie overgeschakeld naar postnl?

En de agmatine capsules zijn +-30 min voor training. Moet je ze ook nemen op een nuchtere maag zoals een PWO of maakt het niet zozeer uit als je gegeten hebt?

Ik neem het gewoon met mijn PreWorkout Power, dus een half uur na mijn avondmaaltijd. :)

Zo me 1e grote bestelling bij B&F gedaan! Zal wel weer gezeur krijgen dat het onzin is thuis hehe..

Body & Fit Sportsnutrition Muscle Perfection Combi
Body & Fit Sportsnutrition PeptoPro * 2x 250 Gram/50 doseringen Naturel

Order 231172 alleen vergeten wat bij op en aanmerkingen te zitten :p

Ben benieuwd!

Bedankt voor je bestelling! Hoop dat je niet al teveel gezeur krijgt thuis anders praat ik wel met je ouders! :D

Helaas niet meer de pure versie, maar wel als complex.

Sport B50 - Complex

-Leon

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 08:49 ----------

Ach zo, dan is het duidelijk, ik dacht dat ze zaterdags ook nog werkten....:o

Anyway, vandaag het pakketje binnen gekregen, helaas zat er geen bidon bij die ik eigenlijk wel kon gebruiken (oude is een beetje op/lek) en hij stond wel afgevinkt op de bon?
Maar verder wel mijn gewenste cappucino whey sample en de orbi tape.

Alles dus verder in goede orde ontvangen :thumbs:

Stuur je ref. nummer maar even via de p.m :)

PostNL geen zin om te bezorgen vandaag?

Gister 20:46 besteld, 20:50 verzonden maar staat nog steeds op;
" De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar "

Hopelijk morgen ...

Uw bestelling met referentienummer: 230737

Is onderweg! :)

Het is een fatburner das vandaar dat het wordt aangeraden om deze op 1 tijdstip te nemen en niet te gebruiken als preworkout booster. :)

Leon,

Hoe kan ik het beste de volgende supplementen gebruiken? ik heb Preworkoutpower, TMS, anabolic WMS, en een eiwit-shake.

Alvast bedankt

PreWorkout Power - 30 a 45 minuten voor de training
TMS - 1 doseringen direct na de training, 1 dosering in de ochtend

Na de training
75 gram WMS + 50 gram Whey.

-Leon

Heb nauwelijks nog plaats over haha Body en Fit shop heeft men keuken overgenomen :p
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gaan we allemaal foto's maken van onze B&F-voorraad? :p

mijn voorraad is helaas niet zo groot :(
Wat zit er in die dozen van ON?

Optimum whey sachets :)

Met een beetje van Powersupplements wat nog niet op is gegaan.. :p

IMAG0092.jpg

Laatst bewerkt:
Zo te zien kan je de eerste Body En Fitshop België beginnen. ;) :D

-Leon
Haha kan idd een eerste Body En Fitshop van Belgie beginnen :D
Maar dan moet ik wel een muur gaan uitslagen om men keuken groter te maken haha :D

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 11:49 ----------

mijn voorraad is helaas niet zo groot :(
Wat zit er in die dozen van ON?

Zitten idd zoals net gezegd is Optimum whey sachets in..
En ik heb in het begin ook nooit zo'n grote voorraad gehad hoor maar met de tijd komt dit wel

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 11:50 ----------

Hoor ik daar een prijsvraag ? :D

-Leon

Doen ! haha :D
Die zwarte pot helemaal links is btw men 5kg bulk oats, gisteren heel de dag bezig gewees deze in een geschikte pot te steken haha :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Prijsvragen zijn inderdaad altijd erg leuk. :D. De vorige wedstrijden waren ook populair en echt leuk. :D

Hoe zit het met de hoeveelheid lactose in jullie caseine shake?? En is er nog een verschil met de nieuwe?

Yeah net mijn bestelling binnengekregen. :D. Potje Agmatine en Casseine. (De berry blast ruikt al heerlijk). :D.

Had ipv de bidon een extra sample gevraagd. Kreeg 2 extra samples en toch een bidon. :D. Super service mannen :thumbs:

Ook ik heb deze morgen mijn bestelling ontvangen. De sample reeks van wheyperfection. Aangezien er van elke smaak 2 sachets zijn, ga ik ze zowel proberen als shake (met 200ml water) en door de warme havermout. En dan een review plaatsen :). Bedankt voor de shakebekers ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven