MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het met de hoeveelheid lactose in jullie caseine shake?? En is er nog een verschil met de nieuwe?

Smaak en structuur. De hoeveelheden Lactose hebben we echt tot het minimale gebracht, maar het is niet lactose vrij.

Yeah net mijn bestelling binnengekregen. :D. Potje Agmatine en Casseine. (De berry blast ruikt al heerlijk). :D.

Had ipv de bidon een extra sample gevraagd. Kreeg 2 extra samples en toch een bidon. :D. Super service mannen :thumbs:

Bedankt voor je bestelling! :)

Ook ik heb deze morgen mijn bestelling ontvangen. De sample reeks van wheyperfection. Aangezien er van elke smaak 2 sachets zijn, ga ik ze zowel proberen als shake (met 200ml water) en door de warme havermout. En dan een review plaatsen :). Bedankt voor de shakebekers ;).

Graag gedaan! :)

-Leon

Leon, welke creatine zou je aanraden, heb maar voor een maand nodig daarna ga ik terug naar de States waar ik ze wss bij GNC store koop.

Maar voor hier ook nog ff een maandje creatine nodig, aanraders? Ik wil hem zometeen bestellen

Leon, welke creatine zou je aanraden, heb maar voor een maand nodig daarna ga ik terug naar de States waar ik ze wss bij GNC store koop.

Maar voor hier ook nog ff een maandje creatine nodig, aanraders? Ik wil hem zometeen bestellen

Dan zou ik lekker voor de Result gaan. Een mix van 4 creatinepreperaten voor snel resultaat. :thumbs:

Beetje rare reactie. Ik had een paar weken terug gevraagd of dat in het assortiment kon komen, waarop het antwoord was dat het rond 2 weken binnen zou zijn....:rolleyes:

Dan bedoel je de Vitamine B5 van Now Foods. Deze heb ik nog niet binnen, maar verwacht deze morgen/overmorgen. Zal Ilco even navragen over een update en zodra ik meer weet post ik het hier. :)

-Leon

Dan zou ik lekker voor de Result gaan. Een mix van 4 creatinepreperaten voor snel resultaat. :thumbs:
Leon

Hmmm hier zit volgens mij geen monohydraat in of wel? en ik lees nu juist dat dat het essentiele onderdeel is uit creatine, of zijn er vervangers?

Ops nvm ik ben een idioot...., niet goed uit me doppen gekeken, zie het al staan! besteld ;)

Laatst bewerkt:
Hmmm hier zit volgens mij geen monohydraat in of wel? en ik lees nu juist dat dat het essentiele onderdeel is uit creatine, of zijn er vervangers?

Ops nvm ik ben een idioot...., niet goed uit me doppen gekeken, zie het al staan! besteld ;)

Dank je! Gaan we weer direct versturen dus morgen al in huis!:)

Result! is niet heel lekker:D maar qua resultaat 1 van de allerbeste creatines die je kunt kopen! Een TopCreatine:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank je! Gaan we weer direct versturen dus morgen al in huis!:)

Result! is niet heel lekker:D maar qua resultaat 1 van de allerbeste creatines die je kunt kopen! Een TopCreatine:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach lekker, lekker....word je hard van, en alles went ;) extreme wheybolic 60 van GNC was ook niet weg te drinken maar na een maand was het op en ik werd gek omdat ik die nasty smaak niet had voor het trainen...haha thanks again en ik zie 't wel verschijnen!

Pakketje met supplementen weer netjes ontvangen.
Ben benieuwd naar de tropinol, de maximize v2 heb ik al uitgeprobeerd ging lekker.
Hou je op de hoogte over de tropinol.:D

Pakketje met supplementen weer netjes ontvangen.
Ben benieuwd naar de tropinol, de maximize v2 heb ik al uitgeprobeerd ging lekker.
Hou je op de hoogte over de tropinol.:D

Bedankt voor je bestelling! Ben benieuwd naar je Tropinol ervaring!

-Leon

ineens 80topics over agmatine

Dexaprine is binnen :D Oh nom nom nom, al zin in morgen ochtend!!
Zal ook me bevindingen gaan posten in het review topic;)!

hey ik wil nieuwe whey perfection bestellen maar zit te twijfelen tussen 2 smaken cappuchino en creamy coconut

welke zouden jullie nemen??

cappuchino is goed te doen! andere heb ik geen ervaring mee.

Cappucino is zeker lekker. Als je ijskoud vloeistof erbij doet is die op zijn lekkerst.

en is vanilla beetje te pruimen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven