Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onder wat voor soort product hoort Agmatine?

idd ff bestelling doen dan maar

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 16:30 ----------

hebben jullie ook iets van dextro ofzo voor tijdens training door me water
ik merk dat als ik geen siroop door me drinken doe ik geen puf heb om te trainen

Als nog de vergeten cadeautjes opgestuurd gekregen, top service zeg!

Zal vanavond ff een reviewtje geven over extend lemonade smaak!

idd ff bestelling doen dan maar

---------- Post added wo 29 jun 2011 at 16:30 ----------

hebben jullie ook iets van dextro ofzo voor tijdens training door me water
ik merk dat als ik geen siroop door me drinken doe ik geen puf heb om te trainen

Dextrose Professional ;)

Als nog de vergeten cadeautjes opgestuurd gekregen, top service zeg!

Zal vanavond ff een reviewtje geven over extend lemonade smaak!

Graag gedaan!

-Leon

Gister bestelling geplaatst en vandaag alweer geleverd gekregen, ook nog een telefoontje met jullie gehad gister en daar werd ik ook super behandeld dus :thumbs: !

Enige jammere was dat me shakebaker niet in de doos zat :(

Ohja, ook nog een vraagje. De Dextrose Proffesional, die had ik gemend met met een halve scoop casseine en 250 ml melk, en het ging bruisen na het schudden. Hoor ik het uit te laten bruisen of?

De combinatie van casseine (banaan) en de Dextro (Fruit Punch) was trouwens nog goed te doen!

Laatst bewerkt:
Hmm gisteren besteld...maar nog niks ontvangen, zal dan morgen wel komen!

heb mijn 2x casseine netjes binnen gekregen, gister om 21:40 besteld ofzo :D omdat jullie geen stickers van de aardbei casseine meer hadden kreeg ik een ongestickerde emmer, hier was ik netjes van op de hoogte gesteld! ;)

oja en lekker 4 gratis extra samples erbij :D jammer dat ik 3x dezelfde kreeg maar achja :p gratis is gratis :D

Ik kijk al uit naar mijn training met Agmatine straks. :D. En dan voor het slapen gaan een shakie met de Berry Blast Casseine die trouwens enorm enorm fris ruikt :D. :zuip:

lekker, die banaan isolaat :D

Zit er in de Ultra Fine Oats geen maatschep ? Op de verpakking staat over eetlepels ?

yep,

of die uit whey perfection is vol ook ongeveer 35gram

heb een oude uit de whey in de oats zak gegooid.

231813
weer bestelling gedaan :P

Beste B&F shop,

Laatste tijd veel positieve reacties over Agmatine, dat vraagt eigenlijk om samples? :D Ik snap dat zo'n gratis sample actie niet bij ieder product mogelijk is, dat zou niet realistisch zijn. Maar misschien kunnen jullie bij een bestelling een sample meesturen?

Mvg, Ace

beste b&f shop,

laatste tijd veel positieve reacties over agmatine, dat vraagt eigenlijk om samples? :d ik snap dat zo'n gratis sample actie niet bij ieder product mogelijk is, dat zou niet realistisch zijn. Maar misschien kunnen jullie bij een bestelling een sample meesturen?

Mvg, ace

+19999999999999999

+1111111111111111111111111111111111111111111111

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven