Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus beter gezegd XXL is ons af aan het zetten en jullie niet:p

Dus beter gezegd XXL is ons af aan het zetten en jullie niet:p

Nee, dat is niet zo. Dit moet je echt zien als een promotionele aanbieding. bij ons gaat na volgende week de prijs ook weer omhoog. PeptoPro is en blijft een duur product. Het product met smaak is ook duurder als het pure product.

Laatst bewerkt:
Net peptopro en grow besteld om een keer te proberen, kijken of ik er iets van merk :)

Oh die 19,90 was al de prijs incl. korting deze week. Tot hoe lang geldt deze aanbieding? Ik denk dat ik zeker even wat PeptoPro ga inslaan nu.. :D

Result! creatine met gratis sample gister ochtend-middag binnen....indd niet heel lekker maar wel weg te krijgen! Thanks B&Fshop :)

Oh die 19,90 was al de prijs incl. korting deze week. Tot hoe lang geldt deze aanbieding? Ik denk dat ik zeker even wat PeptoPro ga inslaan nu.. :D

Tot en met volgende week donderdag! ;)

Result! creatine met gratis sample gister ochtend-middag binnen....indd niet heel lekker maar wel weg te krijgen! Thanks B&Fshop :)

Hij is inderdaad sterk van smaak! :D Met vruchtensap is het best! :)

-Leon

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 10:05 ----------

Weekaanbiedingen!

Grow!
Body & Fit Sportsnutrition, nu 16,00!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey-Shake
Revolutions, nu 32,00!

PeptoPro
Body & Fit Sportsnutrition, nu 19,90!

Vaporize
MAN Sports, nu 19,90!

België duurt meestal 2 dagen met overschrijven. Zodra de betaling binnen is wordt de verzending verstuurd. We hebben een overzicht over welke betalingen welke opties met zich meebrengen:

[Link niet meer beschikbaar]

Ok, heb dit echter niet betaald met overschrijving maar met Bancontact. Betekent dit dat ik vandaag deze bestelling al kan verwachten? En rond welke tijden leveren jullie dienst dit?
En nog een laatste vraag: hoe kan het dat jullie Whey Perfection zo goedkoop is? De prijs uitgerekend per kilo is zelfs goedkoper dan die van de Bulk Whey van XXL.

Mvg

Ok, heb dit echter niet betaald met overschrijving maar met Bancontact. Betekent dit dat ik vandaag deze bestelling al kan verwachten? En rond welke tijden leveren jullie dienst dit?
En nog een laatste vraag: hoe kan het dat jullie Whey Perfection zo goedkoop is? De prijs uitgerekend per kilo is zelfs goedkoper dan die van de Bulk Whey van XXL.

Mvg

Dan is de zending direct verzonden inderdaad.:) Een vaste tijd kunnen we niet aangeven.

Het prijsverschil zit hem voor een deel in schaalgrootte. We zijn op dit monent veruit de grootste leverancier in de Benelux dus ook voor producenten heel interessant. Daarnaast werken we vaak met zeer kleine marges voor de allerbeste kwaliteit. We streven ernaar om in elke productcategorie het beste product aan te bieden. In kwaliteit, prijs en als het om eiwitten gaat ook in smaak. Hierin werken we nauw samen met de topproducenten in Europa. En dat lukt aardig:D De Whey Perfection komt bij Volactive vandaan. Betere kwaliteit is er zelfs niet in Europa. :)

Whey Perfection

Ben er zelf ook mee begonnen en inderdaad is het even wennen maar lijkt na een kleine week goed te werken.
De Magic EEA is hetzelfde verhaal maar de prijs maakt veel goed voor mij.

Heb de Ultra Fine Oats ook sinds deze week in mijn schema, doen hun naam eer aan. Heb ze niet eerder zo klein en fijn geproefd/gezien......

Ben er zelf ook mee begonnen en inderdaad is het even wennen maar lijkt na een kleine week goed te werken.
De Magic EEA is hetzelfde verhaal maar de prijs maakt veel goed voor mij.

Heb de Ultra Fine Oats ook sinds deze week in mijn schema, doen hun naam eer aan. Heb ze niet eerder zo klein en fijn geproefd/gezien......

Dank je, voor het compliment!:) Lekkerder krijg je de EAA's trouwens niet of je moet er suiker aan toevoegen, eigenschap van het product. De Result! is vies door de Cordyceps maar werkt inderdaad als een raket:D Krijgen we veel reacties over.

Ben ik hier dan de enige die de Magic EAA echt heerlijk vind? :p.

PeptoPro is gepatenteerd, het product is dus overal 1000%:D hetzelfde.
Eiwitgehalte, hydrolisatiegraad..noem maar op. Er is maar 1 PeptoPro:)

XXL: Eiwit: 85% koolhydraten 0% vetten 2%
B&F: Eiwit 82% koolhydraten 1% vetten 2%

1000% hetzelfde zei je? ;)

Vervelend hé, die kritische mensen..

XXL: Eiwit: 85% koolhydraten 0% vetten 2%
B&F: Eiwit 82% koolhydraten 1% vetten 2%

1000% hetzelfde zei je? ;)

Vervelend hé, die kritische mensen..

Nee, is niet vervelend. Althans niet voor mij:)

Nogmaals er is maar 1 soort PeptoPro. Dus elk potje PURE PeptoPro ter wereld heeft dezelfde waardes. Iets anders is 100% onmogelijk. Wij geven op de pot de declaratie van DSM weer - niets meer en niets minder. Een andere of betere of mindere of lekkerdere of noem maar op...:D bestaat dus niet:) Bel anders DSM even. Vraag dan direct of er verschil kan zitten in PeptoPro dan heb je direct antwoord van DSM zelf:)

De code van de PeptoPro die we deze week binnen hebben gehad;
Code; 5007143201
Lot; SMOP431003

1000% hetzelfde dus:)

Laatst bewerkt:
Ik ben bijna door mijn Lean Gain heen, en zat zo te kijken op de site, en kwam Ultra Fine Oats tegen.. Stukken goedkoper dan de lean gain. Misschien niet zoveel eiwitten, maar als ik mi jn eiwit-level op een dag al hoog genoeg heb, heb ik hier dus niet veel aan.

Dus is mijn vraag; Wat is nou het grote verschil (om aan te komen) tussen lean gain en ultra fine oats?

Greetz;)

Hey BnF,

Mooie actie van de peptopro!

Ik heb gelijk 2x500 gram besteld voor de laatste 2 weekjes in de cut, voor spierbehoud.

Zou tof zijn als jullie een fatburner sample erbij zouden kunnen doen, heb nog geen ervaring met dat soort supps.

Referentie nummer: 232583

gr. Ezra

Ik ben bijna door mijn Lean Gain heen, en zat zo te kijken op de site, en kwam Ultra Fine Oats tegen.. Stukken goedkoper dan de lean gain. Misschien niet zoveel eiwitten, maar als ik mi jn eiwit-level op een dag al hoog genoeg heb, heb ik hier dus niet veel aan.

Dus is mijn vraag; Wat is nou het grote verschil (om aan te komen) tussen lean gain en ultra fine oats?

Greetz;)
???

Ultra fine oats = gemalen havermout.

Lean gain = koolhydraten (havermout, boekweit, maltodextrine) met eiwitten (whey, ei, caseine).

Dit is hetzelfde vragen als: wat is het verschil tussen rijst+kip+groeten of een pot met enkel rijst.

De uitleg staat toch ook op de site ... ;).

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: B&F
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven