AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BnF,

Mooie actie van de peptopro!

Ik heb gelijk 2x500 gram besteld voor de laatste 2 weekjes in de cut, voor spierbehoud.

Zou tof zijn als jullie een fatburner sample erbij zouden kunnen doen, heb nog geen ervaring met dat soort supps.

Referentie nummer: 232583

gr. Ezra

Dank je!:) De PeptoPro actie loopt werkelijk als een RAKET:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sampling zit erbij en morgen in huis:)

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 13:59 ----------

Ik ben bijna door mijn Lean Gain heen, en zat zo te kijken op de site, en kwam Ultra Fine Oats tegen.. Stukken goedkoper dan de lean gain. Misschien niet zoveel eiwitten, maar als ik mi jn eiwit-level op een dag al hoog genoeg heb, heb ik hier dus niet veel aan.

Dus is mijn vraag; Wat is nou het grote verschil (om aan te komen) tussen lean gain en ultra fine oats?

Greetz;)

Oats = 100% koolhydraten inderdaad.

Lean Gain = een mix van verschillende eiwitten en koolhydraten.
een maaltijdvervanger eigenlijk.

Nee, is niet vervelend. Althans niet voor mij:)

Nogmaals er is maar 1 soort PeptoPro. Dus elk potje PURE PeptoPro ter wereld heeft dezelfde waardes. Iets anders is 100% onmogelijk. Wij geven op de pot de declaratie van DSM weer - niets meer en niets minder. Een andere of betere of mindere of lekkerdere of noem maar op...:D bestaat dus niet:) Bel anders DSM even. Vraag dan direct of er verschil kan zitten in PeptoPro dan heb je direct antwoord van DSM zelf:)

De code van de PeptoPro die we deze week binnen hebben gehad;
Code; 5007143201
Lot; SMOP431003

1000% hetzelfde dus:)

Is het ook niet zo dat producten altijd met een bepaald percentage mogen afwijken van de voedingswaarde? Ik dacht ook gelezen te hebben dat dat bepaald wordt op basis van drooggewicht en dit ook een verschil geeft.

Kan zijn dat ik er compleet naast zit, maarja :p

Shakebeker is binnen hoor, bedankt voor de nalevering! Topservice.

Is het ook niet zo dat producten altijd met een bepaald percentage mogen afwijken van de voedingswaarde? Ik dacht ook gelezen te hebben dat dat bepaald wordt op basis van drooggewicht en dit ook een verschil geeft.

Kan zijn dat ik er compleet naast zit, maarja :p

Het kan ook zelf per batch misschien wel iets verschillen inderdaad. Klopt ook wat je aangeeft. Wij hebben in ieder geval exact de declaratie als DSM die aangeeft overgenomen.:)

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 14:55 ----------

Shakebeker is binnen hoor, bedankt voor de nalevering! Topservice.

Graag gedaan:)

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 14:56 ----------

En een extra schep oats (3á4 scheppen oats) is niet genoeg dan voor een vervangende maaltijd?

Als je een maaltijd wilt vervangen heb je eiwitten en koolhydraten nodig. Oats bevat alleen koolhydraten. Lean Gain beide en is kant & klaar dus. Je kunt ook Whey aan je Oats toevoegen dan ben je ook weer klaar.

Euhm B&F-shop. Ik heb een fout gemaakt inzake het leveradres. Ik zal je even een PM sturen ter verduidelijking.

Als je een maaltijd wilt vervangen heb je eiwitten en koolhydraten nodig. Oats bevat alleen koolhydraten. Lean Gain beide en is kant & klaar dus. Je kunt ook Whey aan je Oats toevoegen dan ben je ook weer klaar.

Ahaa, dat kan dus ook ! Da's misschien wel een betere oplossing, vind (helaas) de prijs zo hoog dat ik op zoek ben naar wat goedkopers :)..

Heb de shakebeker net ontvangen, nogmaals bedankt voor de nalevering! Hij ziet er een stuk mooier uit dan de oude variant, veel opvallender!

Laatst bewerkt:
Ook even pepto pro besteld, goed weekend :)

Hm, ik heb een uurtje geleden whey besteld maar nog geen bevestigingsmail gekregen..:(

Goed weekend allemaal :thumbs:

Nee, is niet vervelend. Althans niet voor mij:)

Nogmaals er is maar 1 soort PeptoPro. Dus elk potje PURE PeptoPro ter wereld heeft dezelfde waardes. Iets anders is 100% onmogelijk. Wij geven op de pot de declaratie van DSM weer - niets meer en niets minder. Een andere of betere of mindere of lekkerdere of noem maar op...:D bestaat dus niet:) Bel anders DSM even. Vraag dan direct of er verschil kan zitten in PeptoPro dan heb je direct antwoord van DSM zelf:)

De code van de PeptoPro die we deze week binnen hebben gehad;
Code; 5007143201
Lot; SMOP431003

1000% hetzelfde dus:)

Oké ik ben overtuigd. :):)

Misschien meteen maar die agmatine proberen.. :D

jeuj,

de grow in de aanbieding, en peptopro

toevallig 2 dingen die ik eens wou gaan uitproberen.

van t weekend maar eens een bestelling de deur uit doen dan maar :D

Ik heb een nieuwe nummer 1 van smaak in de whey. :D. Vandaag sample van de whey perfection framboos genomen. En die is gewoon waanzinnig lekker. :zuip: Wordt mijn volgende smaak. :D. Tenzij de aankomende lemon lime mij ook van mijn sokken kan blazen :D

Ik heb een nieuwe nummer 1 van smaak in de whey. :D. Vandaag sample van de whey perfection framboos genomen. En die is gewoon waanzinnig lekker. :zuip: Wordt mijn volgende smaak. :D. Tenzij de aankomende lemon lime mij ook van mijn sokken kan blazen :D
It is possible to literally knock someone’s socks off. (Revisited from Knock Your Socks Off)

partly confirmed
The Build Team tested various types of socks on both hairy and hairless legs to see which sock could be pulled off the easiest. The Build Team then concluded that a non-elastic woven wool sock on a hairless leg would be the best possible combination.

...
Eerst nog even je benen scheren en de juiste kousen aan doen :)
(Knock off of blow off maakt niet zo'n verschil:p)

Laatst bewerkt:

Jij ook!!:D

---------- Post added za 2 jul 2011 at 13:11 ----------

Dank je, de Whey Perfection Framboos is inderdaad van de buitencategorie!!:) We waren eigenlijk niet op zoek naar nog een fruitsmaak omdat we er al veel hadden maar deze konden we niet weigeren. Elke shake weer genieten:zuip:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 2 jul 2011 at 13:13 ----------

jeuj,

de grow in de aanbieding, en peptopro

toevallig 2 dingen die ik eens wou gaan uitproberen.

van t weekend maar eens een bestelling de deur uit doen dan maar :D

Dank je, alvast!!:) Mooi aanbiedingen inderdaad weer deze week. Het loopt weer aardig storm:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven