XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oké ik ben overtuigd. :):)

Misschien meteen maar die agmatine proberen.. :D

Dank je!!:) Agmatine is voor veel mensen echt de moeite waard. Een aanrader.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added za 2 jul 2011 at 13:19 ----------

Ik ben benieuwd naar dit product:
http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/result

Ik zie geen info over de samenstelling. Aangezien jullie aangeraden dosis 5gr is neem ik aan dat het percentage creatine dicht bij de 100% zit?
Ik ben ook benieuwd hoe de verdeling malaat/ethyl ester/fosfaat/mono is.
\

De samenstelling; klik hier Alle ingredienten tot op de mg precies.:)

Result! is niet heel erg lekker maar knalt enorm qua resultaat!:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oh, dat is jammer.
Nu ben ik even aan het twijfelen, maar de samenstelling ziet er goed uit.
Ik veronderstel wel dat omdat het maar 5gr/dag is dat het niet zo heel veel problemen zou opleveren?

Zonet om nieuwe sportschoenen gegaan en ze hadden in die winkel ook supplementen, veel duurder dan bij B&F, als ik de prijzen vergelijk is het echt schandalig hoe veel ze durven vragen. 2-3 maal de prijzen van B&F!

is inderdaad schandalig soms. Bij de fitness waar ik pas nog eens ben geweest hebben ze het sup-aanbod beetje uitgebreid.
----> 60 euro voor 2kg whey :o

Daar heb je bij b&f bijna 4kg isolaat voor :cool:

is inderdaad schandalig soms. Bij de fitness waar ik pas nog eens ben geweest hebben ze het sup-aanbod beetje uitgebreid.
----> 60 euro voor 2kg whey :o

Daar heb je bij b&f bijna 4kg isolaat voor :cool:
Idd, en dan zijn er nog steeds van die idioten die toch van dat dure spul gaan kopen en dan nog eens geloven dat het veel betere kwaliteit is terwijl het vaak lager percentage eiwit heeft en veel meer kh en vet. Slimme mensen kopen bij B&F!:p:D + bij B&F krijg je dan nog wat extra's ook zoals samples, handschoentjes, t-shirts enzo. Top! :)

mja, mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is of 'huiverig zijn voor 'het internet', want dat is o zo verdacht he!' betalen dan maar meer voor (zelfde/)mindere kwaliteit.

Gelukkig weten wij beter he :D

@iedereen die agmatine wil bestellen: agmatine geeft echt een superzieke pomp, kan ik zeker aanraden idd, heb er ook een log van in de supplog sectie.

Moet ergens deze week of volgende week weer nieuwe whey isolaat bestellen trouwens, is de aardbei lekker? Smaak interesseert me niet superveel maar als ik toch kan kiezen :D vond de micellar casein superior aardbei erg lekker, is het daarmee te vergelijken?

@iedereen die agmatine wil bestellen: agmatine geeft echt een superzieke pomp, kan ik zeker aanraden idd, heb er ook een log van in de supplog sectie.

Moet ergens deze week of volgende week weer nieuwe whey isolaat bestellen trouwens, is de aardbei lekker? Smaak interesseert me niet superveel maar als ik toch kan kiezen :D vond de micellar casein superior aardbei erg lekker, is het daarmee te vergelijken?

+ 1..
Zal er snel terug één moeten aankopen aangezien nou ook al al men vrienden het willen testen :D
En wat is er nou leuker dan je spieren zien oppompen :D

Idd, en dan zijn er nog steeds van die idioten die toch van dat dure spul gaan kopen en dan nog eens geloven dat het veel betere kwaliteit is terwijl het vaak lager percentage eiwit heeft en veel meer kh en vet. Slimme mensen kopen bij B&F!:p:D + bij B&F krijg je dan nog wat extra's ook zoals samples, handschoentjes, t-shirts enzo. Top! :)

Hej slijmbal, nu weten we het wel :D

B&F kan je 'Agmatine' en 'Fast Diet' zonder problemen dezelfde periode gebruiken?

+ 1..
Zal er snel terug één moeten aankopen aangezien nou ook al al men vrienden het willen testen :D
En wat is er nou leuker dan je spieren zien oppompen :D

ik heb amatine ook gebruikt al 4dagen maar van die 'superpomp' merk ik niets
no-explode is het enige dat voor mij een pomp kan geven tot op heden
voor mezelf zal het dus bij deze eenmalige testpot blijven.
het is dus niet dat het voor iedereen zo geweldig werkt

ik heb amatine ook gebruikt al 4dagen maar van die 'superpomp' merk ik niets
no-explode is het enige dat voor mij een pomp kan geven tot op heden
voor mezelf zal het dus bij deze eenmalige testpot blijven.
het is dus niet dat het voor iedereen zo geweldig werkt

Dat beweer ik ook niet dat het voor iedereen werkt..
Maar heb tot nu nog aleen maar positieve reacties over gekregen dus, en het spijtige met bepaalde producten is dat het idd bij sommige mensen niet aanslaagt, het is beetje voor jezelf zoeken wat voor jou werkt en wat niet..
Iedereen is niet hetzelfde (gelukkig :D)

ik zeg ook niet dat je dat beweerd :)
ik wil gewoon even zeggen voor de mensen die nu mischien denken dat het 'de heilige graal' is dat het toch ook kan tegenvallen.
net zoals bij alle pré workouts die voor de ene wel en de ander niet werken

Oh, dat is jammer.
Nu ben ik even aan het twijfelen, maar de samenstelling ziet er goed uit.
Ik veronderstel wel dat omdat het maar 5gr/dag is dat het niet zo heel veel problemen zou opleveren?

Nee hoor, anders kan je het altijd mengen met een vruchtensap. :)

Zonet om nieuwe sportschoenen gegaan en ze hadden in die winkel ook supplementen, veel duurder dan bij B&F, als ik de prijzen vergelijk is het echt schandalig hoe veel ze durven vragen. 2-3 maal de prijzen van B&F!

Bedankt voor de complimenten, mannen! Wij proberen natuurlijk altijd de scherpste prijzen aan te bieden! :thumbs:

En anders even melden, want dan passen wij dat natuurlijk gelijk aan. :)

Top smaken! Bij de isolaat kan je ook bijna niet verkeerd gaan. :thumbs:

Maar wacht graag af op de reacties van de andere leden. :)

-Leon

B&F kan je 'Agmatine' en 'Fast Diet' zonder problemen dezelfde periode gebruiken?

Jazeker, dat is geen probleem. :)

-Leon

Gisteren als ontbijt de eiwitpannekoeken gemaakt, smaakte prima met een dikke klont pindakaas er op :) Heb wel gemerkt, ze zijn wat dik en moeten daarom op een niet al te hoog vuur. Nog tips voor het bakken ervan?

Gisteren als ontbijt de eiwitpannekoeken gemaakt, smaakte prima met een dikke klont pindakaas er op :) Heb wel gemerkt, ze zijn wat dik en moeten daarom op een niet al te hoog vuur. Nog tips voor het bakken ervan?

Niet voor het bakken, maar wel voor de smaak. Kaneel erop! :D

-Leon

Peptopro binnen en grow, hoop stiekem dat grow niet werkt, een hoger libido word gevaarlijk bij mij.......

ik zeg ook niet dat je dat beweerd :)
ik wil gewoon even zeggen voor de mensen die nu mischien denken dat het 'de heilige graal' is dat het toch ook kan tegenvallen.
net zoals bij alle pré workouts die voor de ene wel en de ander niet werken
Haha 'de heilige graal' :D Neen maar idd zoals ik net zei het is persoonsgebonden en het is gewoon voor je zelf uitzoeken wat werkt en wat niet, voor mij werkt het super en hier in de buurt zijn er aleen maar positieve reactie's op dus ik zou zeggen test het eens of als er samples van gaan komen vraag je sample aan en dan kun je voor jezelf zien of dit werkt of niet :)

Wat meer water?

Zo toch maar de Pre-workout Power Pill bestellen. Hoop dat ie aanslaat anders kan er weer een potje de prullenbak in :eek: :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven