Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F shop,
heb wat producten van jullie maar twijfel nog een beetje over de inname ervan. het gaat om peptopro, purple wraath en TMS.

Ik doe nu: 10 gr pepto pro + 1 scoop purple wraath (18 gr ) als preworkout.
en als post workout doe ik 10 gr pepto pro + 30 gr TMS .
Is dit goed zo ?
of zal ik preworkout 2scoops pruple wraath doen, tijdens trainen 10gr pepto en na trainen 10 gr peptopro+ 30 gr TMS?

echt goede aanbieding trouwens die peptopro, van de week nog kilo'tje halen!
en nieuwe logo's op shakebeker en t-shirt zien er goed uit.

mvg

Beste B&F shop,
heb wat producten van jullie maar twijfel nog een beetje over de inname ervan. het gaat om peptopro, purple wraath en TMS.

Ik doe nu: 10 gr pepto pro + 1 scoop purple wraath (18 gr ) als preworkout.
en als post workout doe ik 10 gr pepto pro + 30 gr TMS .
Is dit goed zo ?
of zal ik preworkout 2scoops pruple wraath doen, tijdens trainen 10gr pepto en na trainen 10 gr peptopro+ 30 gr TMS?

echt goede aanbieding trouwens die peptopro, van de week nog kilo'tje halen!
en nieuwe logo's op shakebeker en t-shirt zien er goed uit.

mvg

Je eerste keuze is prima. Ik zou alleen nog wel Vitargo/WMS en Whey Perfection toevoegen. :) De Purple Wraath kan omhoog als je deze niet meer voelt.

-Leon

Vandaag bestelling bij jullie geplaatst, o.a. EGCg en caffeinetabs dit ga ik icm elkaar nemen omdat ik vandaag mijn cut start en heb gelezen dat dit een (geringe) ondersteuning geeft bij vetverbranding. Ik gebruik creapure creatine van jullie. Kan ik dit icm elkaar blijven gebruiken? Heb namelijk ook gelezen dat de combinatie van creatine en caffeine niet effectief zou zijn.

Wat is jullie visie hierop? Alvast bedankt!

Vandaag bestelling bij jullie geplaatst, o.a. EGCg en caffeinetabs dit ga ik icm elkaar nemen omdat ik vandaag mijn cut start en heb gelezen dat dit een (geringe) ondersteuning geeft bij vetverbranding. Ik gebruik creapure creatine van jullie. Kan ik dit icm elkaar blijven gebruiken? Heb namelijk ook gelezen dat de combinatie van creatine en caffeine niet effectief zou zijn.

Wat is jullie visie hierop? Alvast bedankt!

Ja hoor, dat kan maar houd er wel rekening mee dat creatine op basis van vocht en calcium werkt. :)

-Leon

bedankt voor de reactie,
heb nog wms staan dus gooi ik nog wel 30-50 gr wms bij me pre-workout shake.

Referentie: Weer uber lekkere whey perfection strawberry besteld :heart:
Betaalmethode: iDeal

Ongeveer kilo nummer 20 wat deze kant op gaat :D

Al een idee wat de NOS ether en die low carb vital drink gaan kosten?

B&F wat is nou precies het verschil tussen PAM en frey's?
ik heb nu namenlik frey thuis staan maar is pam beter of?

kan je bcaa poeder oplossen in water, bewaren en vervolgens pas te nuttigen na 50 min ?
of is oplossen en direct nuttigen beter?

als het goed is gaan de voedingstoffen echt niet verloren hoor dus kun je het gewoon van te voren maken. die voedingstoffen kunnen niet verdampen ofzo als je dat dacht.

wat je wel vaak hoort is dat het wat dikker wordt, of toch iets weer gaat klonteren als je het te lang laat staan, vandaar dat meeste zeggen, mixen en meteen opdrinken.

als het goed is gaan de voedingstoffen echt niet verloren hoor dus kun je het gewoon van te voren maken. die voedingstoffen kunnen niet verdampen ofzo als je dat dacht.

wat je wel vaak hoort is dat het wat dikker wordt, of toch iets weer gaat klonteren als je het te lang laat staan, vandaar dat meeste zeggen, mixen en meteen opdrinken.

ok oke, naja vind het niks om in de gym te staan mixen. mix het gewoon van tevoren.
Bedankt

Magnificent = Midden juli, prijs tussen de 24,90 - 26,50 ongeveer.

Whey Perfection en de nieuwe smaken verwachten wij ook midden juli en de Casein Perfection eind juli. :)

-Leon

---------- Post added vr 1 jul 2011 at 08:54 ----------

Wow das helemaal niet veel voor zo'n product.
Toppie :1e:
Komen er nog andere smaken?

welke dosering raden jullie aan voor de dextrose post workout? Aantal gram/kilo lichaamsgewicht?

Kun je je oude bestelling niet terug vinden op je account? Is namelijk erg handig en bij XXL kan dat ook:p

Zijn jullie zeker dat agmatine legaal is :D? FUAAAARK WAT GA IK DAAR HARD OP !

Ff nog een vraagje.

Ik neem BCAA's in de ochtend en voor de training, nu ben ik aan het twijfelen om ook na het trainen BCAA's te pakken maar is dat wel nodig aangezien ik dan ook al whey hydrolisaat pak. Dit word namelijk ook heel snel opgenomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven