XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke oke, TMS is dus ook meer pre-workout begrijp ik?

in dat geval zou PWP / Magnificent ook heel goed kunnen toch?

tms kan zowel als pre-en post workout worden gebruikt.

Klopt het kan beide gebruikt worden. Magnificent heeft wel meer koolhydraatbronnen, waardoor het eerder post workout wordt gebruikt in combinatie met Total Muscle Solution. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 16:10 ----------

woohoo ice coffee!

gaan deze smaken er ook komen voor protein perfection en de casein perfection?

wanneer verwachten jullie trouwens de casein perfection? (lees er niks meer over de laatste tijd?)

Alle 3 de nieuwe smaken zijn heerlijk;
Ice Coffee (maandag a.s.)
Lemon Ice (woensdag)
Cool Cassis (woensdag)

De nieuwe smaken komen eerst alleen voor Whey Perfection maar kunnen later eventueel ook opgenomen worden voor de andere producten inderdaad:)

De Ice Coffee zal je heerlijk vinden:zuip:

Afslankeiwit (Dieeteiwit met nieuwe smaken) komt denk ik maandag a.s. ook. De nieuwe Micellar dan over 14 dagen. Het gaat een beetje lang duren maar het is het wachten waard:)

Ik had me vraag toennet ook gepost, maar denk dat je hem niet hebt gezien.

Wanneer raden jullie 1 pil of 2 pillen (3 maal daags) aan van Real!? Bij een bepaald lichaamsgewicht of iets anders?

Echt benieuwd naar de nieuwe smaken. :D. Zijn er dan ook al direct samples van? Of enkel de potten? Als er samples van zijn ga ik een sample pakket bestellen. :D

Ik had me vraag toennet ook gepost, maar denk dat je hem niet hebt gezien.

Wanneer raden jullie 1 pil of 2 pillen (3 maal daags) aan van Real!? Bij een bepaald lichaamsgewicht of iets anders?

3x 1 pil is echt voldoende:) (hoge kwaliteit)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 16:30 ----------

Echt benieuwd naar de nieuwe smaken. :D. Zijn er dan ook al direct samples van? Of enkel de potten? Als er samples van zijn ga ik een sample pakket bestellen. :D

Er komen samples van maar pas na de vakantie. Eerst enkel de potten. De smaken zijn echt geweldig, die kun je stuk voor stuk op mijn verantwoording bestellen.:)

Ik heb daarnet mijn bestelling binnen gehad & mijn gratis shakebeker zat er niet bij :(
Normaal zou het me niet zoveel geven maar aangezien mijn oude shakebeker ontzettend stinkt en zo goed als kapot is had ik er me wel op verheugd.

Woensdag. Cool Cassis, Ice Coffee en Lemon Lime. :)

-Leon

Lemon Lime zal mijn volgende worden !!! :D

ik had een vraagje over de whey isolaat,

ik zag het label carbery en ik heb wat research gedaan en ik ben onder de indruk van de producent. Ik veronderstel dat de whey en de smaak daar vandaan komt? Indien dat het geval is kan ik de lage prijs gewoonweg niet meer negeren en zal ik in de toekomst bij jullie de whey bestellen aangezien de prijs en de kwaliteit idd niet te evenaren is.

extra vraagje: is de prijs altijd zo laag of is dit een tijdelijke aanbieding, omdat in de beschrijving nog steeds 39.9 staat vermeld.

Laatst bewerkt:

Alles voor de klant! ;)

-Leon

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 16:59 ----------

ik had een vraagje over de whey isolaat,

ik zag het label carbery en ik heb wat research gedaan en ik ben onder de indruk van de producent. Ik veronderstel dat de whey en de smaak daar vandaan komt? Indien dat het geval is kan ik de lage prijs gewoonweg niet meer negeren en zal ik in de toekomst bij jullie de whey bestellen aangezien de prijs en de kwaliteit idd niet te evenaren is.

extra vraagje: is de prijs altijd zo laag of is dit een tijdelijke aanbieding, omdat in de beschrijving nog steeds 39.9 staat vermeld.

Ja correct, Isolaat Perfection = 100% Whery Isolaat van Carbery:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank je, voor het compliment!!!

De prijs was eigenlijk 39,90 inderdaad maar het liep zo enorm hard voor deze aanbiedingsprijs dat we hebben besloten de prijs nog maar even te laten staan.:) (tot wanneer precies weet ik niet, maar aankomende weken zeker nog!)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 17:00 ----------

Is de combinatie van Real1 met Natural Test aan te raden of is het overbodig?

Ja, dat is een goede combi. DAA+Tribulus:)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 17:01 ----------

Ik heb daarnet mijn bestelling binnen gehad & mijn gratis shakebeker zat er niet bij :(
Normaal zou het me niet zoveel geven maar aangezien mijn oude shakebeker ontzettend stinkt en zo goed als kapot is had ik er me wel op verheugd.

Lemon Lime zal mijn volgende worden !!! :D

Geef mij het referentienummer maar even dan regel ik het direct en stuur een shaker na:)

De Whey Perfection Lemon Ice is echt fris!:zuip:

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 17:02 ----------

Geeft niets;) maar het klopt inderdaad. De marges zijn momenteel flinterdun aan het worden.:rolleyes:

Ben benieuwd naar de nieuwe smaken :D

Komt er ook een stack met whey perfection en magnificent?

Hoi,

kun je Agmatine ook gewoon gebruiken tesamen met pre workout power of beter alleen staand........heb het al paar keer gecombineerd maar voel me er dan niet lekker bij en ook gelijk aan de race.

komen jullie ook nog met vitamines van eigen merk?

grt ro

ik heb net de isolaat, egcg, cal+mag en vitD besteld

Ik kon blijkbaar een cadeau aanvragen, maar ik vroeg me af of jullie nog meer samples hebben van de isolaat aangezien dat het enige eiwitpoeder is dat ik gebruik. Ik heb bv geen interesse in de andere eiwitvarianten. Indien er geen samples meer zijn van de isolaat is het ook goed hoor :)

referentie nummer: 236744

Ik heb betaald met overschrijving (België) en ik vroeg me af of jullie de bestelling na aankomst van de betaling verzenden?

3x 1 pil is echt voldoende:) (hoge kwaliteit)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 16:30 ----------

Er komen samples van maar pas na de vakantie. Eerst enkel de potten. De smaken zijn echt geweldig, die kun je stuk voor stuk op mijn verantwoording bestellen.:)

Daar heb ik ook geen seconde aan getwijfeld. :D. Voorlopig heb ik nog wel voldoende whey staan maar wissel graag eens van smaak. :p. Dus misschien dat ik binnen paar weekjes een potje bij bestel. :p.

Edit: 19.000 posts al. :D. Go go go :thumbs:

Laatst bewerkt:
Jammer genoeg ben ik niet zo'n fan van 'frisse' smaken, ik heb liever van die smaakjes waarmee je lekker kan bakken oid :o (alhoewel die coffee mij nog aanspreekt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven