AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,

Ik was van plan oftewel Whey Perfection Banaan en Dextrose (smaak nog niet bekend) te bestellen ofwel de Lean Gain van jullie. Nu heb ik twee vragen. Ten eerste, wat is de samenstelling van de Lean Gain per 100 gr? De tweede vraag, aangezien jullie geen neutrale smaak hebben in de Dextrose, vloekt het niet met de Whey Banaan?

Alvast bedankt

Hey,

Ik was van plan oftewel Whey Perfection Banaan en Dextrose (smaak nog niet bekend) te bestellen ofwel de Lean Gain van jullie. Nu heb ik twee vragen. Ten eerste, wat is de samenstelling van de Lean Gain per 100 gr? De tweede vraag, aangezien jullie geen neutrale smaak hebben in de Dextrose, vloekt het niet met de Whey Banaan?

Alvast bedankt

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain_ingredienten

Je kan ook altijd de dextrose apart doen van je whey shake. Doe ik ook en werkt perfect. :D

Hey,
Ik heb mijn bestelling van vrijdag reeds ontvangen, dank daarvoor.
Nu denk ik dat er een foutje in is geslopen. Ik had de de whey en Tms combi besteld. Hierbij krijg je 1 shakebeker. En als 2de cadeau had ik weer voor een shakebeker gekozen. 2 shakebekers dus. In de doos zat er slechts 1. Vergissing mss? Voor de rest top!

Hey,
Nu denk ik dat er een foutje in is geslopen. Ik had de de whey en Tms combi besteld. Hierbij krijg je 1 shakebeker. En als 2de cadeau had ik weer voor een shakebeker gekozen. 2 shakebekers dus. In de doos zat er slechts 1. Vergissing mss? Voor de rest top!
je kan maar 1x een shakebeker kiezen ;)

Is de combinatie van Real1 met Natural Test aan te raden of is het overbodig?

Jazeker, deze kunt u prima combineren. :) Hiermee combineer je Tribulus en D-Aspartic Acid met elkaar. :)

ik had een vraagje over de whey isolaat,

ik zag het label carbery en ik heb wat research gedaan en ik ben onder de indruk van de producent. Ik veronderstel dat de whey en de smaak daar vandaan komt? Indien dat het geval is kan ik de lage prijs gewoonweg niet meer negeren en zal ik in de toekomst bij jullie de whey bestellen aangezien de prijs en de kwaliteit idd niet te evenaren is.

extra vraagje: is de prijs altijd zo laag of is dit een tijdelijke aanbieding, omdat in de beschrijving nog steeds 39.9 staat vermeld.

Hij blijft zo laag, maar in welke beschrijving zie jij 39,90 staan? Dan verander ik dat gelijk even. :)

Hoi,

kun je Agmatine ook gewoon gebruiken tesamen met pre workout power of beter alleen staand........heb het al paar keer gecombineerd maar voel me er dan niet lekker bij en ook gelijk aan de race.

komen jullie ook nog met vitamines van eigen merk?

grt ro

Als je er niet fijn bij voelt kan je het inderdaad beter eerst los nemen. Je kan het echter wel combineren verder. :)

Een combinatie welke voor knallen geblazen staat! :D

ik heb net de isolaat, egcg, cal+mag en vitD besteld

Ik kon blijkbaar een cadeau aanvragen, maar ik vroeg me af of jullie nog meer samples hebben van de isolaat aangezien dat het enige eiwitpoeder is dat ik gebruik. Ik heb bv geen interesse in de andere eiwitvarianten. Indien er geen samples meer zijn van de isolaat is het ook goed hoor :)

referentie nummer: 236744

Ik heb betaald met overschrijving (België) en ik vroeg me af of jullie de bestelling na aankomst van de betaling verzenden?

Zodra het binnen is wordt het verzonden. Helaas hebben we geen samples van de Isolaat Perfection. Laat mij even weten hoe je bestelling verloopt en stuur mij even een p.m als je nog vragen hebt. :)

Hey,

Alvast bedankt

http://www.bodyenfitshop.nl/weight-gainers/body-fit-sportsnutrition/lean-gain_ingredienten

Je kan ook altijd de dextrose apart doen van je whey shake. Doe ik ook en werkt perfect. :D

Ik zie dat Heljen ze al had gevonden. :D

Ik zelf vind het niet vloeken, maar ik mix dan ook Vitargo, Whey en BCAA's door elkaar dus ik vind het geen probleem. :D

Hey,

je kan maar 1x een shakebeker kiezen ;)

Klopt, maar voorheen was dit wel het geval. Als het goed is is het inderdaad al een tijd terug veranderd, maar mocht het nog in de tekst staan ergens, Delars. Dan hoor ik het graag. :) Daarom is nu ook het goodie-systeem van toepassing.

-Leon

ow.... het is ook zo lastig met zoveel producten :o

idd :roflol: zie door de bomen het bos niet meer

We worden overspoeld met producten en weet het langzamerhand ook niet meer (in positieve zin :)). Ooit hoop ik nog eens de loterij te winnen en koop dan alle producten van B&F! :D

PS ik kan niet anders zeggen dan dat ik lovend ben over Agmatine. Bij mij heeft het zeer goed uitgepakt, een aanhoudende pomp en een snellere herstel. Als je een dame was, kreeg je een dikke zoen van me haha. Maar misschien werken er nog vrouwelijke medewerkers in B&F? :p

Laatst bewerkt:
We worden overspoeld met producten en weet het langzamerhand ook niet meer (in positieve zin :)). Ooit hoop ik nog eens de loterij te winnen en koop dan alle producten van B&F! :D

PS ik kan niet anders zeggen dan dat ik lovend ben over Agmatine. Bij mij heeft het zeer goed uitgepakt, een aanhoudende pomp en een snellere herstel. Als je een dame was, kreeg je een dikke zoen van me haha. Maar misschien werken er nog vrouwelijke medewerkers in B&F? :p

Haha we hebben 1 vrouwelijke parttimer. Dus ik zal het haar laten weten. ;)

-Leon

Ja we willen foto's!! Alleen het beste van het beste, zoals we altijd van jullie krijgen :D:D

Daarjuist bestelling ontvangen Lean gain + shaker en een protein perfection sample.
Had nog om strawberry smaak gevraagd maar er is banana aangekomen, maar is geen probleem. Lean gain is prima !

Magnificent komt ook nog deze week binnen!!!!:rocknana:

Het product waar echt enorm veel mensen op zitten te wachten.:)
We gaan uit van Woensdag al!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 14:16 ----------

Ice Coffee komt trouwens iets later. Maandag pas. Ice Coffee is echt een hele lekkere smaak. Coffee en toch fris.:) Lastig uit te leggen:D

Pistache is inderdaad een beetje lastig denk ik. We hebben er al meermalen aanvraag voor gedaan...

---------- Post toegevoegd Mon 11 Jul 2011 om 14:17 ----------

Dat klinkt goed!:) PM bij de volgende bestelling maar even dan maken we het van de samples direct goed met je;) Excuses!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:cool: magnificent ziet er goed uit... ben erg benieuwd hoe die is in vergelijking met TMS.. (gebruik nu TMS, Peptopro & wat vitargo als postworkout)

.

:cool: magnificent ziet er goed uit... ben erg benieuwd hoe die is in vergelijking met TMS.. (gebruik nu TMS, Peptopro & wat vitargo als postworkout)

.

Is magnificent eigenlijk wel zo'n goed product?
Normaal time ik de producten die er inzitten, geeft het wel de zelfde (of betere) opnamen dan wanneer je de producten los van elkaar inneemt

Is magnificent eigenlijk wel zo'n goed product?
Normaal time ik de producten die er inzitten, geeft het wel de zelfde (of betere) opnamen dan wanneer je de producten los van elkaar inneemt

De producten die er in zitten en ik al gebruik (de meeste) time ik ook: allemaal intra-workout. KH spreekt naar mijn mening voor zich dat je er intra het meest aan hebt. Wat betreft creatine en BCAA's ben ik ervan overtuigd dat het intra het best wordt opgenomen.

Aminozuren deel ik dat het het beste tijdens genomen kan worden, dextrose en crea alleen niet, dat dan liever 10 min voor en direct na.

Maar vraag me af of zo'n alles in 1 product wel even goed word opgenomen dan bv het verdelen in pre, tijdens en after

Daarjuist bestelling ontvangen Lean gain + shaker en een protein perfection sample.
Had nog om strawberry smaak gevraagd maar er is banana aangekomen, maar is geen probleem. Lean gain is prima !

P.m je adres maar. Stuur ik even de sample na. :)

Ja, nu willen we al helemaaaal pics. Pics or it didn't happen..:D

Hahah ik zal haar eens een voorstel doen. ;)

Aminozuren deel ik dat het het beste tijdens genomen kan worden, dextrose en crea alleen niet, dat dan liever 10 min voor en direct na.

Maar vraag me af of zo'n alles in 1 product wel even goed word opgenomen dan bv het verdelen in pre, tijdens en after

Aminozuren raad ik altijd aan om voor-tijdens en na de training te nemen. Je kan deze laatste dosering dus vervangen voor bv. Magnificent. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven