** Eindelijk is het zover! Whey Perfection in 16 smaken! **
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection - Nieuwe smaken!
Inderdaad, beste mensen! Het is eindelijk zover, want de nieuwe smaken van Whey Perfection zijn binnen

:
** Cool Cassis **
** Ice Coffee **
** Lemon Ice **
Heerlijke frisse zomerse smaken voor in de warme avonduurtjes. Natuurlijk zijn alle smaken weer van topkwaliteit met Volactive als leverancier.
Beter kan gewoon niet!
Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.
----------------------------------------------------------
Hier zijn geen woorden voor..
Dit is top..
Dit is gaaf..
Dit is...
** Magnificent **
Eindelijk is hij binnen! De nieuwe knaller van Body En Fitshop! Magnificent zal je trainingen naar nieuwe hoogten brengen! Een topsupplement met een mix van verschillende koolhydraten, aminozuren, peptopro en creatines etc.!
Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent! Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!
Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding
Hehe... Oh yeah!
- Leon
P.S Ik zit nu aan mijn eerste shakey Whey Perfection Lemon Ice ....

-Leon
---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 12:21 ----------
Referentie nummer: 237320
Ik zie inderdaad dat deze er vandaag is uit gegaan. Ik zal even nacontroleren met de avondploeg waarom deze er niet op tijd uit is gegaan. Excuus voor het ongemak. Ik stuur je even een p.m.
-Leon