XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
P.m je adres maar. Stuur ik even de sample na. :)

Hahah ik zal haar eens een voorstel doen. ;)

Aminozuren raad ik altijd aan om voor-tijdens en na de training te nemen. Je kan deze laatste dosering dus vervangen voor bv. Magnificent. :)

-Leon

Ja maar de vraag was of magnificent wel zo goed opgenomen word, omdat het een echte inhouds bom is.

Ja maar de vraag was of magnificent wel zo goed opgenomen word, omdat het een echte inhouds bom is.

De verschillende koolhydraten zorgen voor optimaal transport van alle stoffen. Ik heb geen onderzoek of bron gezien welke weergeeft dat er een max inhoud is voor gemengde stoffen (zoals in de Magnificent) binnen het lichaam. :)

Maar als jij die wel weet dan hoor ik het graag. Ben benieuwd. :)

-Leon

hoe beoordelen jullie zelf de smaak van Magnificent?

Net nog een leuke kleine bestelling gedaan ref nr 237152
Alive men's multi
Body en fit Agmatine
Controlled labs White flood

Kunnen jullie er wat sampletjes bijdoen aub , liefst pre workout of zoiets. Dank je wel ;)

Ik heb nu de oude versie van White flood besteld of hebben jullie versie 2 al in voorraad?

Net bestelling geplaatst en volgens mail is hij al verzonden ??
Top jongens,maar ik moet morgen wel nog gaan betalen bij de bank:)

referentie 237146

grote emmer whey perfection (smaakloos)
2 x bcaa caps B&F
2 x Noxipro
1 x PWPpill B&F
1 x Performaxx multivit
1 x Glucosamine B&F

Gooi er gerust wa samples bij indien nog mogelijk:D

Ik ben net op tijd met bestellen... voor 22.00 en heb NoxiPro gekocht. 't was haastwerk. :eek:
Krijg ik het morgen al binnen? Mijn referentie nummer: 237307

Ben benieuwd wat het met me gaat doen (of niet doen). ;)

Laatst bewerkt:
hoe beoordelen jullie zelf de smaak van Magnificent?

De Magnificent smaken waaardeer ik met een 10 en dat is niet omdat we hier werken.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Net als de nieuwe smaken Whey Perfection trouwens; Cool Cassis, Ice Coffee en Lemon Ice:zuip:

Net nog een leuke kleine bestelling gedaan ref nr 237152
Alive men's multi
Body en fit Agmatine
Controlled labs White flood

Kunnen jullie er wat sampletjes bijdoen aub , liefst pre workout of zoiets. Dank je wel ;)

Ik heb nu de oude versie van White flood besteld of hebben jullie versie 2 al in voorraad?

Net bestelling geplaatst en volgens mail is hij al verzonden ??
Top jongens,maar ik moet morgen wel nog gaan betalen bij de bank:)

referentie 237146

grote emmer whey perfection (smaakloos)
2 x bcaa caps B&F
2 x Noxipro
1 x PWPpill B&F
1 x Performaxx multivit
1 x Glucosamine B&F

Gooi er gerust wa samples bij indien nog mogelijk:D

Bedankt voor jullie bestellingen! Helaas lees ik jullie berichten nu pas, dus dan gaat het helaas niet meer lukken. :( Probeer het volgende keer anders gelijk bij de op- en aanmerkingen te vermelden. :thumbs:

Stuur mij maar je adres even en welke je sample je wilt via de p.m en zal ik het voor deze keer alsnog even nasturen met de post. :)

-Leon

Ik ben net op tijd met bestellen... voor 22.00 en heb NoxiPro gekocht. 't was haastwerk. :eek:
Krijg ik het morgen al binnen? Mijn referentie nummer: 237307

Ben benieuwd wat het met me gaat doen (of niet doen). ;)

Nog beter. Ik zie net dat de chauffeur al onderweg is. ;)

-Leon

Ik heb gister om 21.45u nog een bestelling geplaatst maar krijg vanmorgen pas een bericht dat die is verzonden. Ik heb toch voor 22.00 besteld?

** Eindelijk is het zover! Whey Perfection in 16 smaken! **

Whey Perfection - Nieuwe smaken!

Inderdaad, beste mensen! Het is eindelijk zover, want de nieuwe smaken van Whey Perfection zijn binnen :zuip: :

** Cool Cassis **

** Ice Coffee **

** Lemon Ice **

Heerlijke frisse zomerse smaken voor in de warme avonduurtjes. Natuurlijk zijn alle smaken weer van topkwaliteit met Volactive als leverancier.

Beter kan gewoon niet!
:thumbs:

Whey Perfection bevat alleen de meest zuivere kwaliteit Whey Proteine Isolaat, het peperdure en exclusieve Whey Hydrolisaat (di- en tri peptides!) en Ultra Gefilterde Whey Concentraat. Whey Perfection is de beste keuze voor vetvrije spiermassa voor elke bodybuilder en sporter. De beste resultaten behaal je met Whey Perfection en je zult heerlijk genieten van elke shake! Whey Perfection bevat per serving maar liefst 22 gram hoogwaardige whey proteine, 3.6 gram glutamine, 5 gram BCAA's (Branche Chain Amino Acids), en een minimum aan vet en koolhydraten.

----------------------------------------------------------

Hier zijn geen woorden voor..

Dit is top..

Dit is gaaf..

Dit is...

** Magnificent **

Eindelijk is hij binnen! De nieuwe knaller van Body En Fitshop! Magnificent zal je trainingen naar nieuwe hoogten brengen! Een topsupplement met een mix van verschillende koolhydraten, aminozuren, peptopro en creatines etc.!

Dit is High Tech! Ga voor kwaliteit, het allerbeste. Magnificent pompt na de training je spieren vol met groeibevorderende stoffen. Extreem volle, grote, ronde en harde spiermassa! Magnificent! Magnificent wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Spieren voelen constant hard en vol. Je spiermassa en spierkracht nemen extreem snel toe. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

Hehe... Oh yeah! :cool:

- Leon

P.S Ik zit nu aan mijn eerste shakey Whey Perfection Lemon Ice ....

Kaboom.gif

:1e::1e::1e::1e:

-Leon

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 12:21 ----------

Ik zie inderdaad dat deze er vandaag is uit gegaan. Ik zal even nacontroleren met de avondploeg waarom deze er niet op tijd uit is gegaan. Excuus voor het ongemak. Ik stuur je even een p.m. :)

-Leon

Weer even een bestelling gemaakt en me aangemeld als vaste klant :)
Ookal duurde vorige keer meer dan een week voor ik het binnen had..kwaliteit van de producten is top! Daarom nog maar een bestelling geplaatst:

- Bodybuilding shots
- Magnificent

Referentie: 237493

Ben erg benieuwd naar deze producten :)

Bij Lemon ice kan ik mij eigenlijk niet veel voorstellen van smaak? Gaat dat niet veel te straf zijn als je er zo'n 40g bijgekletst wordt? Dat kan trouwens toch niet samen gaan met melk Oo

Spijtig dat de samples een tijd achter blijven:p

Laatst bewerkt:
in Magnificent zit zelf ook creatine zie ik, dus je hoeft hier geen andere creatine bij te gebruiken of wat raden jullie aan?

Vrienden van B&F Shop,

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen. Maar ik mis een shake beker bij mij bestelling, deze had ik los besteld. Geen ramp, maar wil hem alsnog graag hebben. Wat moet doen om dit te regelen, ik heb de factuur/doos nog. Ik hoor het wel,

Groet, Reinn

Weer even een bestelling gemaakt en me aangemeld als vaste klant :)
Ookal duurde vorige keer meer dan een week voor ik het binnen had..kwaliteit van de producten is top! Daarom nog maar een bestelling geplaatst:

- Bodybuilding shots
- Magnificent

Referentie: 237493

Ben erg benieuwd naar deze producten :)

We gaan ons best voor je doen! De bestelling gaat overigens direct weg!

De Bodybuildingshots zijn vies maar knallen echt voor je training. Magnificent is ons niewe topproduct kan ik nu al zeggen. We hebben 2 extra krachten moeten bellen voor vanmiddag, het loopt letterlijk storm hier.:)

Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 14:46 ----------

Vrienden van B&F Shop,

Gisteren mijn bestelling binnen gekregen. Maar ik mis een shake beker bij mij bestelling, deze had ik los besteld. Geen ramp, maar wil hem alsnog graag hebben. Wat moet doen om dit te regelen, ik heb de factuur/doos nog. Ik hoor het wel,

Groet, Reinn

Geef het referentienummer maar even door dan regel ik het direct.:)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 14:48 ----------

in Magnificent zit zelf ook creatine zie ik, dus je hoeft hier geen andere creatine bij te gebruiken of wat raden jullie aan?

Magnificent neem je altijd na de training. Op rustdagen kun je dan een potje monohydraat nemen, dat is ook lekker voordelig.

Is er een manier om alleen de 3 nieuwe smaken te bestellen/krijgen ? ik heb vorige week de sample pack besteld namelijk omdat ik opzoek ben naar de lekkerste whey voor mijn brinta in de ochtend! ;)

Bij Lemon ice kan ik mij eigenlijk niet veel voorstellen van smaak? Gaat dat niet veel te straf zijn als je er zo'n 40g bijgekletst wordt? Dat kan trouwens toch niet samen gaan met melk Oo

Spijtig dat de samples een tijd achter blijven:p

De Whey Perfection Lemon Ice is fantastisch. Ik heb zelf net een shake gehad en het is echt niet uit te leggen. Lemon Ice is echt een smaaksensatie, heerlijk. Die kun je 100000% op mijn verantwoording bestellen. De smaken van Whey Perfection worden nog steeds beter. (wist eigenlijk niet dat het nog beter kon:D)

Ik beloof je dat je nog nooit zo'n lekkere shake gehad hebt, in water en in melk.:zuip:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven