- Waardering
- 358
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey ik heb net een bestelling gedaan referentie: 241555
Ik heb 24 losse zakjes whey perfection erbij maar heb banaan als smaak aangevinkt, ik krijg toch niet alleen banaan? Ik dacht dat je automatisch verschillende kreeg... dit wil ik ook dus als dat mogelijk is.
En ik wilde dexaprine bestellen maar die is op, zou je daar een sample van bij kunnen doen als die er zijn?
Alvast bedankt.
Als je op die pagina naar rechts kijkt, heb je ook nog de kopjes ingrediënten, gebruik - dosering en reviews over het product.
Hey Leon,
ik heb net een bestelling geplaatst met het Referentie nummer: 241534
Is het mogelijk om er een sample whey perfection frambozen bij te krijgen?![]()
Alvast bedankt!
Ik denk dat deze al verwerkt is (de vraag om sampling kun je het beste bij opmerkingen weergeven dan zien ze het altijd) Morgen in huis!jack3d ff bestellen is dat bubblegum wat?
vroeger altijd fruit punch gehad dat gele als ik het goed heb.
heb nu noxipro maar na 3/4 potjes heb je fruit punch van noxipro toch echt wel gezien!

Hey ik heb net een bestelling gedaan referentie: 241555
Ik heb 24 losse zakjes whey perfection erbij maar heb banaan als smaak aangevinkt, ik krijg toch niet alleen banaan? Ik dacht dat je automatisch verschillende kreeg... dit wil ik ook dus als dat mogelijk is.
En ik wilde dexaprine bestellen maar die is op, zou je daar een sample van bij kunnen doen als die er zijn?
Alvast bedankt.
De dexaprine (+samples) komt aankomende week weer.
refnr 238633 aangekomen.
Straks gaan trainen, ben echt heel benieuwd naar de agmatine!
Ik laat hier iets weten hoe het gegaan is ermee.
Mooie nieuwe shakebeker ook, zomerse kleurtjes!
Goed weekend!

Bestelling paar uur geleden in ontvangst genomen. EAA's is nog fijnere poeder dan de Xtend die ik heb, is toch de bedoeling om op te drinken en niet om te snuiven?![]()
Heb via Pakjegemak besteld. Ik heb hier een Lean Gain, Ultimate Creatine, Alive! Men's Multi, Pre-Workout powerpill sampling en een shakebeter. 

Ik kom net van een koude kermis thuis nadat ik me het leplazerus heb gesjouwd met een pakje dat niet eens van mij is.Heb via Pakjegemak besteld. Ik heb hier een Lean Gain, Ultimate Creatine, Alive! Men's Multi, Pre-Workout powerpill sampling en een shakebeter.
Geen Magnificent, tweemaal Agmatine, een Bidon en nog een sample ontvangen.
Gezien de factuur heeft TNT post het pakje verkeerd afgeleverd en als klap op de vuurpijl heeft de tante achter de balie waar ik het heb opgehaald ook niet opgelet. Want daar staat het afleveradres op. Mevrouw had er nog naar gekeken zag ik, maar kom nu tot de conclusie dat ze de ballen er niks van snapt.![]()
Leuk dit. Kan ik me weer het leplazerus sjouwen met een pakje dat niet van mij is en voorlopig zie ik mijn eigen pakje ook niet omdat het vandaag vrijdag is.
Laat ik even duidelijk zijn, B&F is gewoon een goede zaak en valt hun niks te verwijten, alleen TNT en mevr. truus, tante, of hoe ze ook heet het lelijk laat afweten. Moest alleen even mijn frustratie kwijt hiero.
Zit ook met bewoners hier, die niks van mijn aankopen mogen afweten.
ik wou ff melden ik had de eiwit pannenkoeken besteld en mijn god wat een k*t troep, het valt uit elkaar met bakken het is gewoon niet te doen en bovendien niet te vreten........verder no hard feelings your still my favorite shop![]()