- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had eerst wat straps gratis van een maat gehad maar die zijn kapot gegaan, daar moest je het door zo'n lus halen en dan rond het gewicht wikkelen maar dat is bij die van jullie toch niet mogelijk? 

hier een post van 3Xl:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f8/straps-3177/#post43669
Nu begrijp je het wel![]()

Leon/Ilco moet ik die 3 tabletten van alive men multi allemaal in de ochtend nemen of verspreid over de dag?

Goedemiddag. zojuist wat besteld. na betaling wel een mail gekregen alleen staat het product nog in mijn "winkelwagen" op de website. Kunnen jullie bevestigen dat alles goed is gegaan. ordernummer 242095. heb nog geen bevestiging gekregen dat het verzonden is. vandaar dat ik het even hier vraag. thanx

ik wou ff melden ik had de eiwit pannenkoeken besteld en mijn god wat een k*t troep, het valt uit elkaar met bakken het is gewoon niet te doen en bovendien niet te vreten........verder no hard feelings your still my favorite shop![]()

Ik gebruik ze ook maar ervaar het totaal iets anders... Misschien dat het aan je kookkunsten ligt? Trouwens mijn moeder maakt ze voor me klaar.
Er zijn ook een aantal topics gemaakt met foto's enzo, ook bij hun zag het er goed uit.![]()

B&F enig idee waneer jullie de nieuwe smaken van de perfection gaan toevoegen aan de Whey Perfection Single Serving Variety Pack?
spreken we dan over dagen weken of maanden? want dan weet ik of het het wachten waard is![]()

Vandaag pakje perfect aangekregen.. De whey perfection lemon ice is heerlijk
de straps zijn enorm handig. Lekker lang
.
Thanks friends![]()

Terug van trainen, denk dat ik da agmatine niet op een genoeg lege maag genomen heb.
Wel focus en zin gehad om te trainen en iets meer kracht, maar geen overdreven pomp, niet meer dan met citrupure.
Hoe doe je dat, gaan trainen met lege maag, ik heb meteen honger dan. En hoeveel tijd moet je dan wachten tot je maaltijd. Ik had mijn maaltijd om 12u45, 4 pillen om 13u40 genomen.
Thanks, Sky

De combinatie pakjesgemak en onder rembours levert mij iedere keer problemen op. Dit komt door de koerier die niet goed op de hoogte is van de handelswijze in deze combinatie. Vanmiddag maar de klantenservice gebeld van postnl. Ik ben nog nooit zo onfatsoenlijk behandeld als door hun. Heb kokend van woede maar de telefoon opgehangen. Die gasten bel ik dus ook nooit meer.
Voor mij geen pakjesgemak meer.
We hebben hierover ook al eerder contact gehad met TNT. We zullen dit maandag weer doen en dan ook direct heel duidelijk de klacht over de manier waarop ze met klanten omgaan gaan meenemen.
Excuses voor het ongemak!!Wat ik echt super vind is dat je tot 22:00 kan bestellen, echt een mega topservice.
En het werkt ook nog,. heb eens een bestelling gedaan om 21:55, en gewoon de bevestigingsmail gehad, en was de volgende dag netjes in huis!!
TOP!!!!!!

Ik kom net van een koude kermis thuis nadat ik me het leplazerus heb gesjouwd met een pakje dat niet eens van mij is.Heb via Pakjegemak besteld. Ik heb hier een Lean Gain, Ultimate Creatine, Alive! Men's Multi, Pre-Workout powerpill sampling en een shakebeter.
Geen Magnificent, tweemaal Agmatine, een Bidon en nog een sample ontvangen.
Gezien de factuur heeft TNT post het pakje verkeerd afgeleverd en als klap op de vuurpijl heeft de tante achter de balie waar ik het heb opgehaald ook niet opgelet. Want daar staat het afleveradres op. Mevrouw had er nog naar gekeken zag ik, maar kom nu tot de conclusie dat ze de ballen er niks van snapt.![]()
Leuk dit. Kan ik me weer het leplazerus sjouwen met een pakje dat niet van mij is en voorlopig zie ik mijn eigen pakje ook niet omdat het vandaag vrijdag is.
Laat ik even duidelijk zijn, B&F is gewoon een goede zaak en valt hun niks te verwijten, alleen TNT en mevr. truus, tante, of hoe ze ook heet het lelijk laat afweten. Moest alleen even mijn frustratie kwijt hiero.
Zit ook met bewoners hier, die niks van mijn aankopen mogen afweten.

Bestelling paar uur geleden in ontvangst genomen. EAA's is nog fijnere poeder dan de Xtend die ik heb, is toch de bedoeling om op te drinken en niet om te snuiven?![]()
Magic EAA is inderdaad heel fijn van kwaliteit. We willen voor elk product het beste bieden
Was van plan om fast diet binnenkort te bestellen, komt dat even goed uit![]()

Pre-Workout Power is het beste qua werkzame stoffen voor pomp, uithouding, kracht en groei. Noxipro voor focus en energie. Daarnaast zijn ook Jack3D, Maximize en Crack populaire producten.
Het is toch noxipro geworden aangezien ik zeer tevreden was met de sample die jullie een tijdje geleden hebben weggegeven!

Referentie nummer: 242265
Zou je kunnen kijken of alles goed is gegaan? Het is de eerste keer dat ik via deze methode betaal.
Of krijg ik die verzendbevestiging pas later, als tnt het komt ophalen?