MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hopelijk deze week de Magnificent in de bestelling gooien, ben namelijk erg benieuwd hoe de werking van dit product is. :)

:thumbs:

Hopelijk deze week de Magnificent in de bestelling gooien, ben namelijk erg benieuwd hoe de werking van dit product is. :)

Kan je zeggen dat het super product is.. Ik daal in vet % maar blijf dankzij de Magnificent toch nog lekker volle spieren hebben en de smaak is zelfs heeeeeel lekker haha ben echt verschoten !

Leon, zonet een nieuwe bestelling bij jullie geplaatst met referentie 242304 . Vorige keer heb ik BBshots besteld en PWOsamples gevraagd en toen Maximize en Preworkoutpower gekregen. Is het mogelijk om deze keer andere samples te voorzien?

Bedankt hé man!

Yes, had die al besteld. Ik krijg het als het goed is morgen of overmorgen binnen. :)

Heb een kleine opmerking over Magnificent. Bij de tab 'ingrediënten' staat dat 1 dosering van 70 gram de ingrediënten bevatten:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 gram
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg

Dat zou wel ideaal zijn. :D Het hoort echter te zijn PeptoPro 4000 mg. ;)

Yes, had die al besteld. Ik krijg het als het goed is morgen of overmorgen binnen. :)

Heb een kleine opmerking over Magnificent. Bij de tab 'ingrediënten' staat dat 1 dosering van 70 gram de ingrediënten bevatten:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 gram
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg

Dat zou wel ideaal zijn. :D Het hoort echter te zijn PeptoPro 4000 mg. ;)

nvm

Je hebt gelijk :)

Ben benieuwd naar die vitamine producten van jullie! :)
Muscle & diet pack wordt het vlaggenschip, met daar net onder bodybuilding vitamin pack veronderstel ik?

Hoe verhouden ze zich qua prijs ten opzichte van elkaar? waarschijnlijk bestel ik ze toch alle 2 om een te proberen :D

En eerst zeiden jullie dat jullie niet met een visolie zouden komen omdat jullie toch niet konden concurreren met NOW wat betreft kwaliteit en prijs. Waarom nu toch ? :)

En die amino tabletten waar jullie mee gaan komen: is dat de vervanger van hydropeptide amino's? En wat is het verschil? :)

Ben benieuwd naar die vitamine producten van jullie! :)
Muscle & diet pack wordt het vlaggenschip, met daar net onder bodybuilding vitamin pack veronderstel ik?

Hoe verhouden ze zich qua prijs ten opzichte van elkaar? waarschijnlijk bestel ik ze toch alle 2 om een te proberen :D

En eerst zeiden jullie dat jullie niet met een visolie zouden komen omdat jullie toch niet konden concurreren met NOW wat betreft kwaliteit en prijs. Waarom nu toch ? :)

En die amino tabletten waar jullie mee gaan komen: is dat de vervanger van hydropeptide amino's? En wat is het verschil? :)

en wanneer zou Muscle & diet pack binnen komen?

ja klopt, maar als ze echt niet te vreten zijn is het ook zonde.
Misschien toch maar 1 bestellen ;)

Ik heb nu zojuist een bestelling geplaatst. ordernr: 242386
Zouden jullie extra samples erbij willen doen ?
(bijv. de nieuwe fortifx-proteinerepen, want ik ben erg benieuwd naar de smaken maar helaas kan je ze niet los kopen. Zou ik 3 proteinerepen als sample mogen krijgen? van elke smaak 1 dus:), ze zien er erg lekker uit )
Thanks

Ik heb nu zojuist een bestelling geplaatst. ordernr: 242386
Zouden jullie extra samples erbij willen doen ?
(bijv. de nieuwe fortifx-proteinerepen, want ik ben erg benieuwd naar de smaken maar helaas kan je ze niet los kopen. Zou ik 3 proteinerepen als sample mogen krijgen? van elke smaak 1 dus:), ze zien er erg lekker uit )
Thanks

o_O

ik bestel zo vaak wat, dus dat willen ze vast wel doen :) (hoop ik)

Wat zijn precies de voedingswaarde en ingredienten van die repen die in de aanbieding zijn. En zijn het nou 9 verpakkingen van 2 stuks (zoals twix) of 18 repen los verpakt?

Wat zijn precies de voedingswaarde en ingredienten van die repen die in de aanbieding zijn. En zijn het nou 9 verpakkingen van 2 stuks (zoals twix) of 18 repen los verpakt?

Oh_Yeah_Protein_Wafer.jpg

Laatst bewerkt:
Thanks! Zag het zelf zo snel even niet. Ondanks dat het niet heel veel proteine per serving is, toch maar een doosje besteld. Altijd handig voor reisjes en uitstapjes.

Heeft iemand de whey cappucino wel eens gedronken? Is die lekker?
En is de smaak niet te zoet? De cookies and cream had ik maar eigenlijk vond ik de smaak wat te zoet.

Heeft iemand de whey cappucino wel eens gedronken? Is die lekker?
En is de smaak niet te zoet? De cookies and cream had ik maar eigenlijk vond ik de smaak wat te zoet.

Ik had een sample gekregen en vond hem wel lekker, niet te zoet in ieder geval :) miss sample proberen?

Ik had een sample gekregen en vond hem wel lekker, niet te zoet in ieder geval :) miss sample proberen?

Mn whey is sinds vandaag op dus morgen moet ik een nieuwe pot bestellen. Een sample gaat dus niet lukken. Hoe kwam je aan de sample? Had je daar speciaal om gevraagd? Want er zijn zoveel smaken en wil er wel een paar proberen haha;)

Yep van Whey Perfection. De cappuccino smaak is inderdaad lekker en vond 't ook niet te zoet. :) Maar ja, smaken verschillen he. ;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven