Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mn whey is sinds vandaag op dus morgen moet ik een nieuwe pot bestellen. Een sample gaat dus niet lukken. Hoe kwam je aan de sample? Had je daar speciaal om gevraagd? Want er zijn zoveel smaken en wil er wel een paar proberen haha;)

Nee had lemon ice gekocht en kreeg die erbij :p gaat je zeker wel smaken hoor ;)

Thnx boys, hopelijk vind ik m lekker en niet te zoet. Morgen maar eens bestellen dan.
Ik zat even op die site te kijken en zag dat jack3d in de aanbieding is. Is dat wat? Ik had al weleens samples van dit soort producten gebruikt maar toen merkte ik helaas niet zoveel...

Thnx boys, hopelijk vind ik m lekker en niet te zoet. Morgen maar eens bestellen dan.
Ik zat even op die site te kijken en zag dat jack3d in de aanbieding is. Is dat wat? Ik had al weleens samples van dit soort producten gebruikt maar toen merkte ik helaas niet zoveel...

Jack3d moet in principe goed zijn, bewezen ingrediënten in goede hoeveelheid. Wel fijn om op k*t dagen een klein zetje te hebben en ach €23,90

Ik zou hem er bij doen :p

Weet je zeker dat je cappuccino wilt? Zou je niet een 'veiligere' smaak nemen?

Heb veel pwo's gebruikt maar jack3d deed helaas niks bij mij. Het is natuurlijk wel persoonsgebonden :)

Hoe zit het nu eigenlijk met de vernieuwing van de casseïne? Heb er al lang niets meer van gehoord, is deze stopgezet of duurt deze alleen erg lang? Mis de C&C casseïne wel :p zit al 2 maanden of zoiets zonder :( banaan en berry zijn ook lekker maar C&C blijft mn fav!

Precies ook weer wat leuke dingen bij verwacht! Die amino tabs ga ik zeker kopen want vind EAA's veel te slecht smaken :p. Die bodybuilding vitamines klinken ook heel goed, geen tijd gehad om allemaal te lezen. Ook nog even de prijs afwachten :p.

Mijn ouders zijn, eindelijk, akkoord gegaan dat ze proteinerepen voor me gaan betalen! :D Ik zie dat jullie net een hoop nieuwe proteïnerepen hebben.
Welke zijn volgens jou de aanraders? De beste qua smaak; prijs/kwaliteit; ingrediënten ; ... Wil er direct enkele verschillende bestellen om te proberen. (note: mag wel max 2€ per reep kosten;))

Alvast bedankt! :)

Laatst bewerkt:
Hoe zit het nu eigenlijk met de vernieuwing van de casseïne? Heb er al lang niets meer van gehoord, is deze stopgezet of duurt deze alleen erg lang? Mis de C&C casseïne wel :p zit al 2 maanden of zoiets zonder :( banaan en berry zijn ook lekker maar C&C blijft mn fav!

Precies ook weer wat leuke dingen bij verwacht! Die amino tabs ga ik zeker kopen want vind EAA's veel te slecht smaken :p. Die bodybuilding vitamines klinken ook heel goed, geen tijd gehad om allemaal te lezen. Ook nog even de prijs afwachten :p.

Mijn ouders zijn, eindelijk, akkoord gegaan dat ze proteinerepen voor me gaan betalen! :D Ik zie dat jullie net een hoop nieuwe proteïnerepen hebben.
Welke zijn volgens jou de aanraders? De beste qua smaak; prijs/kwaliteit; ingrediënten ; ... Wil er direct enkele verschillende bestellen om te proberen. (note: mag wel max 2€ per reep kosten;))

Alvast bedankt! :)

De vernieuwing voor de Casein gaat er komen. Zodra ik meer weet laat ik het weten. Het neemt inderdaad nogal wat tijd in beslag:rolleyes:

Qua eiwitreep is er veel mogelijk;

Protein Flapjack - eiwit en ook veel kcal
Wholly Oats Bars - goede keuze
Oh Yeah Bars - duurder maar enorm lekker en 30gr eiwit
Promax Bars - nieuw en ook lekker, 20gr eiwit

De Bodybuilding Vitamin Packs gaan 14,90 kosten. Ik weet nog niet wanneer ze komen maar ik denk binnen 2 weken.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 08:37 ----------

Jack3d moet in principe goed zijn, bewezen ingrediënten in goede hoeveelheid. Wel fijn om op k*t dagen een klein zetje te hebben en ach €23,90

Ik zou hem er bij doen :p

Weet je zeker dat je cappuccino wilt? Zou je niet een 'veiligere' smaak nemen?

De Whey Perfection Ice Coffee is een 100% aanrader, echt heerlijk. Voor mij persoonlijk ook lekkerder als de Cappu.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb nu zojuist een bestelling geplaatst. ordernr: 242386
Zouden jullie extra samples erbij willen doen ?
(bijv. de nieuwe fortifx-proteinerepen, want ik ben erg benieuwd naar de smaken maar helaas kan je ze niet los kopen. Zou ik 3 proteinerepen als sample mogen krijgen? van elke smaak 1 dus:), ze zien er erg lekker uit )
Thanks

De bestelling is al verwerkt. (vraag om sampling kun je het beste bij opmerkingen zetten) Ik heb de optie om de FortiFX repen per stuk te kopen er wel even bij gezet voor jullie. Dank je, voor de bestelling!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 08:46 ----------

en wanneer zou Muscle & diet pack binnen komen?

Ik ga uit van 10-14 dagen.:)

Muscle & Diet Pack

Ben benieuwd naar die vitamine producten van jullie! :)
Muscle & diet pack wordt het vlaggenschip, met daar net onder bodybuilding vitamin pack veronderstel ik?

Hoe verhouden ze zich qua prijs ten opzichte van elkaar? waarschijnlijk bestel ik ze toch alle 2 om een te proberen :D

En eerst zeiden jullie dat jullie niet met een visolie zouden komen omdat jullie toch niet konden concurreren met NOW wat betreft kwaliteit en prijs. Waarom nu toch ? :)

En die amino tabletten waar jullie mee gaan komen: is dat de vervanger van hydropeptide amino's? En wat is het verschil? :)

Muscle & Diet Pack is/wordt inderdaad het vlaggeschip, een zeer uitgebreid product, per maandverpakking voor 24,90. Bodybuilding Vitamin Pack wordt het product met hoge doseringen meer specifiek bodybyuilding gericht, per maandverpakking voor 14,90. Daarnaast ook nog de Sport & Vitaliteit, een zeer uitgebredie Multi, per maandverpakking voor 9,90.

Inderdaad ook visolie maar deze hebben we niet zo groot ingekocht. Voor mij persoonlijk blijft NOW daar inderdaad de beste koop:) Maar het is ook goede kwaltieit, de prijs zal ongeveer hetzelfde zijn.

We krijgen inderdaad ook enkele nieuwe Amino producten met een meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Hierover meer als ik de prijzen weet:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 08:59 ----------

Yes, had die al besteld. Ik krijg het als het goed is morgen of overmorgen binnen. :)

Heb een kleine opmerking over Magnificent. Bij de tab 'ingrediënten' staat dat 1 dosering van 70 gram de ingrediënten bevatten:

Magnificent Carb Blend 53,7 gram
Dextrose, Waxy Maize Starch, Maltodextrine, Palanitose.
Magnificent Creatine Blend 5000 mg
Di-Creatine Malate, Creatine Ethyl Ester, Creapure Creatine, Creatine AKG.
PeptoPro 4000 gram
BCAA 4:1:1 1000 mg
Glutamine Peptides 1000 mg
Taurine 1500 mg
L-Carnitine 50 mg
Cinnamon Cassia extract 100 mg
Alpha Lipoic Acid 100 mg

Dat zou wel ideaal zijn. :D Het hoort echter te zijn PeptoPro 4000 mg. ;)

Aangepast:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 09:00 ----------

Leon, zonet een nieuwe bestelling bij jullie geplaatst met referentie 242304 . Vorige keer heb ik BBshots besteld en PWOsamples gevraagd en toen Maximize en Preworkoutpower gekregen. Is het mogelijk om deze keer andere samples te voorzien?

Bedankt hé man!

We hebben op het moment niet heel veel keuze in de sampling. Als we iets hebben dan doen we het er altijd graag bij. Je kunt de vraag om sampling altijd het beste bij "opmerkingen" zetten als je bestelt dan zien ze het gelijk. (deze bestelling is al verwerkt) Dank je, voor de bestelling!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 09:02 ----------

Kan je zeggen dat het super product is.. Ik daal in vet % maar blijf dankzij de Magnificent toch nog lekker volle spieren hebben en de smaak is zelfs heeeeeel lekker haha ben echt verschoten ![/QUOTE]

Dank je! We krijgen enorm veel complimenten over de Magnificent. :)

Voordelen Magnificent:
-Win 2-6 KG keiharde spiermassa!
-Tot 40% meer spierkracht!
-Extreem volle, harde spieren
-Spieren voelen constant opgepompt
-High Tech! Unieke ingredienten
-Unieke - extreem hoge kwaliteit!
-Extreme bodybuilding

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 09:03 ----------

Hopelijk deze week de Magnificent in de bestelling gooien, ben namelijk erg benieuwd hoe de werking van dit product is. :)

:thumbs:

De Magnificent zal je enorm goed bevallen!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 09:04 ----------

ik zit nou aan het bier en agmatine thx b&f !!!

Altijd goed:) Bier & Agmatine:D

Het is eigenlijk vakantietijd maar Magnificent is hier echt alle records aan het breken!!:)
(zit net even de cijfers te bekijken)

Bestelling gedaan :) Zijn jullie weer van de oude troep af :)

bedankt alvast ..

nette prijs!

Wat ik graag veranderd zou zien op jullie site:
ingrediënten van orange traid en animal pak: beide staan anders op de pot/bus dan op jullie site.

Binnenkort eens een pot muscle&diet kopen en goed vergelijken met animal pak, toch de belangrijkste concurrent voor dat product denk ik zo :)

nette prijs!

Wat ik graag veranderd zou zien op jullie site:
ingrediënten van orange traid en animal pak: beide staan anders op de pot/bus dan op jullie site.

Binnenkort eens een pot muscle&diet kopen en goed vergelijken met animal pak, toch de belangrijkste concurrent voor dat product denk ik zo :)

Orange Triad & Animal Pak ga ik even naar kijken zo. Muscle & Diet legt ook meer de nadruk op een lager vetpercentage en gezondheid met ingredienten als CLA, Acai, L-Carnitine, Green Tea etc.:)

Net weer een bestelling geplaatst, CitruPure Caps - Citrulline Malaat en Pure Pump. Ben benieuwd. Mijn kast bulkt onderhand van de supplementen (:eek:) en kan zo mijn eigen winkel beginnen. :D

Vandaag staat er weer een training op het programma en ga dan gelijk de sample van Pre-workout Power Pill uitproberen.

PS ik voel me bij B&F als een kind in een snoepwinkel. :p

Net weer een bestelling geplaatst, CitruPure Caps - Citrulline Malaat en Pure Pump. Ben benieuwd. Mijn kast bulkt onderhand van de supplementen (:eek:) en kan zo mijn eigen winkel beginnen. :D

Vandaag staat er weer een training op het programma en ga dan gelijk de sample van Pre-workout Power Pill uitproberen.

PS ik voel me bij B&F als een kind in een snoepwinkel. :p

:thumb: Thanks, gaan we weer direct netjes voor elkaar maken. Pre-Workout Powerpill werkt lekker. Net even dat stukje energieker, scherper en alerter.
Daarnaast ook extra ingredienten die je verbranding verbeteren en je helpen extra te presteren.:)

We hebben op het moment niet heel veel keuze in de sampling. Als we iets hebben dan doen we het er altijd graag bij. Je kunt de vraag om sampling altijd het beste bij "opmerkingen" zetten als je bestelt dan zien ze het gelijk. (deze bestelling is al verwerkt) Dank je, voor de bestelling!!:)

Ok Leon geen probleem. Ik zou graag die Crack en N.O. eens vergelijken met de Maximize, dus als je daar eens samples van kan krijgen, plaats ik wel ff een bestelling ;)

hahahaha ik heb nu zowel B&F straps als de wrist wraps :roflol:

Wanneer komt de viridex uit van gaspari. grtz

grtz wim

Ok Leon geen probleem. Ik zou graag die Crack en N.O. eens vergelijken met de Maximize, dus als je daar eens samples van kan krijgen, plaats ik wel ff een bestelling ;)

Van Crack zijn er helemaal geen samples meer volgens mij en van de NO 370 momenteel ook niet:rolleyes: Excuses!

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 14:14 ----------

Wanneer komt de viridex uit van gaspari. grtz

grtz wim

Ik verwacht binnen 2 weken nog. Ik ga erachteraan!:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 14:16 ----------

hahahaha ik heb nu zowel B&F straps als de wrist wraps :roflol:

Jaja, we gaan maar door:D

Powerstraps

Wrist Wraps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven