XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben trouwens ook een nieuw merk voor Gloves, Halterrriemen etc...

Chiba:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Van Crack zijn er helemaal geen samples meer volgens mij en van de NO 370 momenteel ook niet:rolleyes: Excuses!

no probs :-) kan je proberen eraan te denken als je er terug hebt om me even te pmen. al zou ik het begrijpen dat dit niet mogelijk is :-) zou wel enorm geapprecierd worden!

thx.

Beste mensen van body & fitshop zou je Agmatine en N-Carbamylglutamate kunnen stacken met een Pre workout als Maximize V2 pre workout, tijdens het trainen Total Muscle Solution en Magic EAA, en als Post workout Peptopro met Dextrose ? :D Mvg. Dudemeister

Hoeveel geld ben je dan per training kwijt? :D

no probs :-) kan je proberen eraan te denken als je er terug hebt om me even te pmen. al zou ik het begrijpen dat dit niet mogelijk is :-) zou wel enorm geapprecierd worden!

thx.

Ok, ik probeer het te onthouden:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 16:06 ----------

Beste mensen van body & fitshop zou je Agmatine en N-Carbamylglutamate kunnen stacken met een Pre workout als Maximize V2 pre workout, tijdens het trainen Total Muscle Solution en Magic EAA, en als Post workout Peptopro met Dextrose ? :D Mvg. Dudemeister

Agmatine en N-Carbamylglutamate kunnen perfect samen. Maximize V2 bevat ook agmatine, dat zou een beetje dubbelop zijn. TMS en EAA tijdens is perfect. Dextrose met Peptopro ook wel weer. Het lijkt op het eerste gezicht een beetje veel maar het kan perfect. Alleen dan iets minder Agmatine doseren omdat dit in Maximize ook zit. (IForce geeft niet precies aan hoeveel):)

Laatst bewerkt:
Ok, ik probeer het te onthouden:)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 16:06 ----------

Agmatine en N-Carbamylglutamate kunnen perfect samen. Maximize V2 bevat ook agmatine, dat zou een beetje dubbelop zijn. TMS en EAA tijdens is perfect. Dextrose met Peptopro ook wel weer. Het lijkt op het eerste gezicht een beetje veel maar het kan perfect. Alleen dan iets minder Agmatine doseren omdat dit in Maximize ook zit. (IForce geeft niet precies aan hoeveel):)
Aaah dankjewel voor de snelle reactie, PWO's hebben altijd van die Drive/Ignition/Energy blends op als iingrediënten staan vandaar :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 16:16 ----------

Hoeveel geld ben je dan per training kwijt? :D

Heb nog 't een en ander staan, ff paar dingetjes bestellen , en je hebt een leuke stack :), dus why not

Aaah dankjewel voor de snelle reactie, PWO's hebben altijd van die Drive/Ignition/Energy blends op als iingrediënten staan vandaar :D

---------- Post toegevoegd Mon 25 Jul 2011 om 16:16 ----------

Heb nog 't een en ander staan, ff paar dingetjes bestellen , en je hebt een leuke stack :), dus why not

Dan gaan wij het weer direct voor je regelen! Thanks:)

welke zou ik pakke van de 2:
hyper whey van nutrabolics
deluxe protein van vyomax nutrition
bijde zelfde prijs voor 2.2kg, welke rade jullie aan qua smaak en kwaliteit

Ik bestel regelmatig in volle tevredenheid bij jullie. Kan niet anders zeggen dan top winkel.
Heb echter ook een vraag. Welke testosteron werkt het beste bij een persoon zoals ik.
48jr en pas 1,8 jaar aan het fitnessen. Ik maak gebruik van een jaarprogramma van "eigen kracht". ik meet 179cm, 91kg, 24 a 26% vet.
Squads 110kg 3x12, legpress 220kg 3x8, bankdrukken 60kg 3x8, schouders dumbbells 15kg 3x12, biceps 15kg 3x8, Triceps 50kg 3x8. Om even wat te noemen.

Wat ik wil is minder vet en meer spiergroei. Na het lezen van de positieve 'bijwerking' van een hoog testosteronspiegel wil ik dit zeker onderzoeken dmv evaring.
Maar kom ook op jullie site niet tot een juiste keuze. Er zijn zoveel verschilende merken en samenstellingen. Hebben jullie een idee?

Ron

extra samples graag referentienummer: 243052

Ik heb net Agmatine en Pure Muscle BCAA van B&F besteld. Alleen ik zie nu dat er geen smaak bij zit.

Weet iemand of die Pure Muscle BCAA goed te drinken is met water? :(

Neus dicht knijpen :) en zuipen ... niet van dat benauwde .. wie mooi wilt zijn, moet pijn leiden! ook jij Machete!

Zijn de samples van de Pre-workout pill op? Kan ze niet selecteren.

Vandaag weer ff Whey Perfection besteld icm Magic EAA en 2x Dextrose. :cool:

Hopen dat het goed aan komt bij de super. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven