BrentstyleVibes
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik bestel regelmatig in volle tevredenheid bij jullie. Kan niet anders zeggen dan top winkel.
Heb echter ook een vraag. Welke testosteron werkt het beste bij een persoon zoals ik.
48jr en pas 1,8 jaar aan het fitnessen. Ik maak gebruik van een jaarprogramma van "eigen kracht". ik meet 179cm, 91kg, 24 a 26% vet.
Squads 110kg 3x12, legpress 220kg 3x8, bankdrukken 60kg 3x8, schouders dumbbells 15kg 3x12, biceps 15kg 3x8, Triceps 50kg 3x8. Om even wat te noemen.
Wat ik wil is minder vet en meer spiergroei. Na het lezen van de positieve 'bijwerking' van een hoog testosteronspiegel wil ik dit zeker onderzoeken dmv evaring.
Maar kom ook op jullie site niet tot een juiste keuze. Er zijn zoveel verschilende merken en samenstellingen. Hebben jullie een idee?
Ron

Hier staat Shakeber ipv Shakebeker +'
http://www.bodyenfitshop.nl/accessoires/body-fit-sportsnutrition/shakebeker

hoevaak is er nou al gezegd dat je het in je opmerkingen moet zetten

Ik heb net Agmatine en Pure Muscle BCAA van B&F besteld. Alleen ik zie nu dat er geen smaak bij zit.
Weet iemand of die Pure Muscle BCAA goed te drinken is met water?![]()

Zijn de samples van de Pre-workout pill op? Kan ze niet selecteren.

Vandaag weer ff Whey Perfection besteld icm Magic EAA en 2x Dextrose.
Hopen dat het goed aan komt bij de super.![]()

241970 betaling ontvangen? heb via mijn zus/ pcbanking laten oversschrijven, heeft ze dat goed gedaan?Vanuit België naar jullie Fortis rekening ^^
thx ^^

Smaakloos. De beste keuze is met je Whey, Vitargo, Magnificent of vruchtensap.![]()
Aha prima bedankt. Alleen zit in de cut en gebruik al na de training anabolic WMS, kan dan voor de training WMS met PM BCAA? Krijg ik niet teveel suikers dan.

Ik zou alleen de WMS na de training gebruiken + BCAA's. Voor de training geen WMS.
-Leon

welke zou ik pakke van de 2:
hyper whey van nutrabolics
deluxe protein van vyomax nutrition
bijde zelfde prijs voor 2.2kg, welke rade jullie aan qua smaak en kwaliteit

Beste Ron,
Je kan eventueel de Grow of D-Aspartic Acid overwegen. Je hebt inderdaad een goede leeftijd om te beginnen met testosteronboosters. Het effect zal je bevallen.
-Leon
Ik heb net de Grow besteld. Ik zal zeker hier mijn ervaring posten.

Ik zou alleen de WMS na de training gebruiken + BCAA's. Voor de training geen WMS.
-Leon
anders over. (snelle) KH post-workout zijn volledig achterhaald. De wetenschappelijke studies die mogelijke voordelen aantonen maken zonder uitzondering gebruik van testsubjecten die geen KH pre of intra hebben gebruikt. In die (slechte) omstandigheid hebben ze nut ja, maar het is verre van optimaal vergeleken bij intra-workout. Wat mogelijke voordelen op een rij:
Aha prima bedankt. Alleen zit in de cut en gebruik al na de training anabolic WMS, kan dan voor de training WMS met PM BCAA? Krijg ik niet teveel suikers dan.
Daar denk ik, met bijzonder veel respectanders over. (snelle) KH post-workout zijn volledig achterhaald. De wetenschappelijke studies die mogelijke voordelen aantonen maken zonder uitzondering gebruik van testsubjecten die geen KH pre of intra hebben gebruikt. In die (slechte) omstandigheid hebben ze nut ja, maar het is verre van optimaal vergeleken bij intra-workout. Wat mogelijke voordelen op een rij:
Energievoorziening
De primaire functie van snelle KH is het voorzien van energie aan je lichaam. Wanneer je KH intra neemt maak je gebruik van de primaire functie, post niet. Het verschil is in mijn eigen ervaring echt enorm. Als ik KH intra neem kan ik 2 uur lang knallen, als ik geen KH intra neem voel ik me tijdens de training veel slapper worden. Ongeacht ik nou een booster/burner heb genomen, of niet.
Transport voedingsstoffen
Het tranport van stoffen als BCAAs en creatine naar spieren wordt bevorderd door (snelle) KH. Dit is zowel intra en post een voordeel, maar je maakt bij intra langer gebruik van dit voordeel. Het lijkt me dat je gebruik wil maken van dit voordeel vanaf het moment dat je spieren opgepompt staan, intra dus.
Insulinepiek
Insuline volledig bespreken gaat wat ver en is in andere topics al uitvoerig gedaan. Feit is dat als je al een insulinepiek wil, je daarvoor geen KH nodig hebt. Van bijvoorbeeld het nemen van whey, kaneel (r-)ala en nog 1000 en 1 andere dingen krijg je ook een insulinepiek.
Anti-katabool
Als je voor of tijdens een zware krachttraining geen KH hebt genomen ben je aan het eind van die training waarschijnlijk katabool. Het nuttigen van (snelle) KH post-workout maakt daar dan een eind aan. Als je KH intra neemt wordt je niet katabool en heb je ze daarvoor dus ook niet nodig post-workout. Voorkomen is beter dan genezen.
Glycoceen aanvulling
Na een zware krachtraining is de glycoceen voorraad in de getrainde spieren op. Als je dezelfde spieren dezelfde dag weer zou trainen heeft het zin om je glycoceen-voorraad aan te vullen met snelle KH post-workout. Wanneer je dezelfde spier pas na 48 uur weer traint is de glycoceen-voorraad al lang aangevuld door de KH in je voedingsschema. Hoeveel DBBers trainen dezelfde spier binnen 16 uur 2 keer en hebben wat aan snelle glycoceen aanvulling? Zeer weinig.
Conclusie
Het intra-workout consumeren van snelle KH heeft dus duidelijk meer voordelen dan post-workout. Post kun je de KH veel beter uit je voeding halen.
Disclaimer
De bovenstaande tekst bevat mijn kennis, ervaring en mening. Ik beweer niet alle wijsheid in pacht te hebben
Mijn advies zou dus zijn: WMS + BCAAs in je B&F shakebeker doen en tijdens je training nemen. Helemaal tijdens de cut!![]()
Daar denk ik, met bijzonder veel respectanders over. (snelle) KH post-workout zijn volledig achterhaald. De wetenschappelijke studies die mogelijke voordelen aantonen maken zonder uitzondering gebruik van testsubjecten die geen KH pre of intra hebben gebruikt. In die (slechte) omstandigheid hebben ze nut ja, maar het is verre van optimaal vergeleken bij intra-workout. Wat mogelijke voordelen op een rij:
Energievoorziening
De primaire functie van snelle KH is het voorzien van energie aan je lichaam. Wanneer je KH intra neemt maak je gebruik van de primaire functie, post niet. Het verschil is in mijn eigen ervaring echt enorm. Als ik KH intra neem kan ik 2 uur lang knallen, als ik geen KH intra neem voel ik me tijdens de training veel slapper worden. Ongeacht ik nou een booster/burner heb genomen, of niet.
Transport voedingsstoffen
Het tranport van stoffen als BCAAs en creatine naar spieren wordt bevorderd door (snelle) KH. Dit is zowel intra en post een voordeel, maar je maakt bij intra langer gebruik van dit voordeel. Het lijkt me dat je gebruik wil maken van dit voordeel vanaf het moment dat je spieren opgepompt staan, intra dus.
Insulinepiek
Insuline volledig bespreken gaat wat ver en is in andere topics al uitvoerig gedaan. Feit is dat als je al een insulinepiek wil, je daarvoor geen KH nodig hebt. Van bijvoorbeeld het nemen van whey, kaneel (r-)ala en nog 1000 en 1 andere dingen krijg je ook een insulinepiek.
Anti-katabool
Als je voor of tijdens een zware krachttraining geen KH hebt genomen ben je aan het eind van die training waarschijnlijk katabool. Het nuttigen van (snelle) KH post-workout maakt daar dan een eind aan. Als je KH intra neemt wordt je niet katabool en heb je ze daarvoor dus ook niet nodig post-workout. Voorkomen is beter dan genezen.
Glycoceen aanvulling
Na een zware krachtraining is de glycoceen voorraad in de getrainde spieren op. Als je dezelfde spieren dezelfde dag weer zou trainen heeft het zin om je glycoceen-voorraad aan te vullen met snelle KH post-workout. Wanneer je dezelfde spier pas na 48 uur weer traint is de glycoceen-voorraad al lang aangevuld door de KH in je voedingsschema. Hoeveel DBBers trainen dezelfde spier binnen 16 uur 2 keer en hebben wat aan snelle glycoceen aanvulling? Zeer weinig.
Conclusie
Het intra-workout consumeren van snelle KH heeft dus duidelijk meer voordelen dan post-workout. Post kun je de KH veel beter uit je voeding halen.
Disclaimer
De bovenstaande tekst bevat mijn kennis, ervaring en mening. Ik beweer niet alle wijsheid in pacht te hebben
Mijn advies zou dus zijn: WMS + BCAAs in je B&F shakebeker doen en tijdens je training nemen. Helemaal tijdens de cut!![]()

Dus een halve scoop en wat bcaa's tijdens de training? Mijn cut duurt maar 4 weken vandaar dat ik alles eruit wil halen én dus vrij strict probeer te zijn.
Zelfs als je Keto doet zou ik nog KH intra adviserenDat zou mijn advies zijn jaZelfs als je Keto doet zou ik nog KH intra adviseren

Er staan goede punten in, maar het laatste wat ik zou willen is een insuline-piek, waarna daling, tijdens mijn workout. Vandaar dat ik het blijf aanraden na de training.
-Leon

Ok thnx! Nee, ik eet op onderhoud verschil creer ik met cardio.
Wie is zo lief om mijn cutschema te beoordelen?
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/mijn-korte-cutschema-282362/