Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste B&F.

Ik heb gisterenavond rond 20u een bestelling gedaan én daarna gelijk nog een bestelling gedaan, omdat ik wat vergeten was te bestellen. Dit heb ook aangegeven bij opmerkingen.

Nu, zit ik te kijken naar track en trace en mijn bestelling komt pas morgen? Ik wou graag die Agmatine voor vandaag hebben :)

Mijn referentienummer is 243011 en 243021, bedankt.

Op bodybuilding.com zie ik diverse positieve artikelen en ervaringen over "genr8 vitargo s2". Kunnen jullie hier ook aan komen?

** Super Duo! **

Eindelijk is het zover! De combinatie van onze twee topproducten is beschikbaar!

Onze 2 meest spieropbouwende en prestatie versterkende producten!

Magnificent - wordt na je training direct opgenomen. Het resultaat is al na enkele dagen merkbaar. Een toename van zelfs 2-6 KG spiermassa in combinatie met een krachttoename van 40% is niet uitzonderlijk!

Total Muscle Solution - geen enkel product bevat meer spieropbouwende ingrediënten! De totale oplossing voor spiergroei, het beste en sterkste product verkrijgbaar. Sterkste Creatine product verkrijgbaar!

Super Duo - Nu 49,90

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hyper whey, wat is daar de samenstelling per 100g van? ik kan het niet vinden.
En wanneer komt whey perfection in de aanbieding enig idee ahaha :)

Beste B&F.

Ik heb gisterenavond rond 20u een bestelling gedaan én daarna gelijk nog een bestelling gedaan, omdat ik wat vergeten was te bestellen. Dit heb ook aangegeven bij opmerkingen.

Nu, zit ik te kijken naar track en trace en mijn bestelling komt pas morgen? Ik wou graag die Agmatine voor vandaag hebben :)

Mijn referentienummer is 243011 en 243021, bedankt.

Je pakket is inderdaad gister verzonden, maar ik zie dat er vertraging bij TNT is opgelopen tijdens het sorteerproces. Excuus voor het ongemak en volgens de TNT wordt deze morgen aangeboden. :)

-Leon

Je pakket is inderdaad gister verzonden, maar ik zie dat er vertraging bij TNT is opgelopen tijdens het sorteerproces. Excuus voor het ongemak en volgens de TNT wordt deze morgen aangeboden. :)

-Leon

Geen probleem!

Ik hoop dat ik het voor de training binnenkrijg, indien van wel en ik neem het in werkt het dan gelijk of heeft het een 'laadfase' ?

Hyper whey, wat is daar de samenstelling per 100g van? ik kan het niet vinden.
En wanneer komt whey perfection in de aanbieding enig idee ahaha :)

Per 30 gram:

Energy: 512kJ
Calories: 163 Cal
Protein: 21.0g
Fat, total: 2.0g
-Saturated: 1.0g
Carb, total: 4.0g
- Sugars: 2.0g
Sodium: 50 mg

De Whey Perfection weet ik nog niet. ;)

-Leon

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 12:57 ----------

Geen probleem!

Ik hoop dat ik het voor de training binnenkrijg, indien van wel en ik neem het in werkt het dan gelijk of heeft het een 'laadfase' ?

Werkt gelijk. :)

-Leon

Beste Leon/Beste B&F,

Ik heb vorige week vrijdag om circa 16:30 een bestelling geplaatst bij B&F met referentienummer 241725. Deze bestelling verwachtte ik eigenlijk zaterdag te ontvangen. Ondertussen is het reeds dinsdag en ik heb de zending, noch de verzendbevestiging mogen ontvangen. Erg jammer.

Wil je nagaan wat er aan de hand is?

Bvd.

Beste Leon/Beste B&F,

Ik heb vorige week vrijdag om circa 16:30 een bestelling geplaatst bij B&F met referentienummer 241725. Deze bestelling verwachtte ik eigenlijk zaterdag te ontvangen. Ondertussen is het reeds dinsdag en ik heb de zending, noch de verzendbevestiging mogen ontvangen. Erg jammer.

Wil je nagaan wat er aan de hand is?

Bvd.

Ik zie dat er wat fout is gegaan bij de TNT. Heb hem er vandaag nog een keer uitgestuurd voor je. :) Mocht je twee verzendingen krijgen, kan je er gewoon 1 weigeren. :)

Dat is volgens mij ofwel op 23 of 24 juli gebeurd, ik ga het ff checken ^^

Prima en laat maar weten via de p.m. Dan regel ik het daar verder voor je af. :)

-Leon

Geen leuk idee om bodybuilding shots bij de gratis cadeaus te plaatsen? :)

Doos is goed binnengekomen :) Jammer dat er dit keer geen samples bij zitten :) Mjah, volgende keer beter .. lekker trainen nu op m'n trainingstack van Interactive Nutrition :)

Bestelling gemaakt

Referentienummer: 243434

heb eens jullie Magnificent besteld , ben benieuwd

Geen leuk idee om bodybuilding shots bij de gratis cadeaus te plaatsen? :)

Ik zal er eens naar kijken. :)

Doos is goed binnengekomen :) Jammer dat er dit keer geen samples bij zitten :) Mjah, volgende keer beter .. lekker trainen nu op m'n trainingstack van Interactive Nutrition :)

Bedankt voor je bestelling. Succes met de trainingstack! :)

Bestelling gemaakt

Referentienummer: 243434

heb eens jullie Magnificent besteld , ben benieuwd

Bedankt voor je bestelling! :)

-Leon

Leon.

Heb je meer info over de Ultra Fine Oats?
Of kan je beter de Lean Gain nemen.

Zit de komende 2 maanden met me werk & en kan me eten niet meenemen....

Greetz

Leon.

Heb je meer info over de Ultra Fine Oats?
Of kan je beter de Lean Gain nemen.

Zit de komende 2 maanden met me werk & en kan me eten niet meenemen....

Greetz

Fine Oats - puur complexe koolhydraten (zonder eiwitten)

Lean Gain - 65% complexe carbs en 35% hoogwaardige eiwitten. Per shake van 50 gram netto 20 gram eiwit. Een echte maaltijd dus.:) Ik zou dus altijd voor de Lean Gain gaan:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven