Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks de negatieve reacties over Pakjegemak heb ik gister toch mijn bestelling via dat systeem laten versturen. Geen goed plan.

Ik kreeg vanochtend om 8.15 een smsje met mijn track&trace code en het bericht dat het pakje vanaf 16:00 bij de plaatselijke supermarkt kon worden opgehaald.
Om 16.25 mijn track&trace code ingevuld.

"26.07.2011:
Zending beschikbaar op afhaallocatie"

Om 16:30 kreeg ik in de supermarkt te horen dat ze niets voor me hadden. Lekker dan, het moet afgeleverd zijn en het is er niet. Meteen de laatste keer dat ik Pakjegemak gebruikt hebt. Nu maar hopen dat de verzending er morgen ligt..

Referentie nummer: 243139

Laatst bewerkt:
zie dat jullie nieuwe traininggloves met polsbescherming verdwenen zijn uit binnenkort leverbaar.Komen deze er niet?

Kan je zeggen dat het super product is.. Ik daal in vet % maar blijf dankzij de Magnificent toch nog lekker volle spieren hebben en de smaak is zelfs heeeeeel lekker haha ben echt verschoten !
Heb net voor het eerst Magnificent geproefd en het was inderdaad lekker en weinig tot geen resten te bekennen na het opdrinken. :) Veel beter dan het dure en vieze USN spul die ik vanaf nu links zal laten liggen. Nu nog wachten op het resultaat...

Ondanks de negatieve reacties over Pakjegemak heb ik gister toch mijn bestelling via dat systeem laten versturen. Geen goed plan.

PostNL is een waardeloze ballentent. B&F, is het mogelijk om een ander postbedrijf op te trommelen die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft?

Laatst bewerkt:
Magnificent is idd goed te drinken, zelfs met vanille whey erbij :). Nu nog wachten op de resultaten..

Bestelling 243560

1x Magnificent * Body & Fit Sportsnutrition
1x Isolaat Perfection * Body & Fit Sportsnutrition
2x ADAM * Now Foods
1x XTEND Scivation
1x Agmatine * Body & Fit Sportsnutrition

Boem! Komt u maar met die wrist wraps :D

Bestelling 243560

2x ADAM * Now Foods
1x XTEND Scivation

Doneer mij ook een beetje whey dan :(

Ik wilde net voor 110 euro aan spullen bestellen en zie dat "Pre-Workout Powerpill sampling" niet mogelijk is.

Komt dit nog terug?

Het gaat zeker al wat beter met inpakken? :D Lees nauwelijks nog reacties over de levering van verkeerde producten.

Trek ik verdomme m'n pot Dextrose los, op.. dan maar even nieuwe bestellen :) En ook nog even wat creatine proberen ... dankje :)

Zojuist ook maar weer wat whey besteld, cookies&cream nog geen pot van gehad, wel sample, ben erg benieuwd.

Cappuccino vind ik de aller lekkerste!

Ook maar power pill gedaan, caffeine tabs bijna op en wil eens kijken wat voor effect die pil heeft.

Vorige week preworkout power pills besteld en tevens de poedervariant geprobeerd daar ik deze ooit als sample had gekregen.

De sample merkte ik meer van als 2 pillen, ik had niet verwacht dat er zoveel verschil in zat?

Zojuist dustoch maar een 3tal van die preworkout sachet pakketjes besteld aangezien deze beter werkte :)

PostNL is een waardeloze ballentent. B&F, is het mogelijk om een ander postbedrijf op te trommelen die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft?

Klopt helemaal.
Als ik die bus dan eindelijk zie aankomen gaan me handen al jeuken ( paar uur daarvoor al meestal ).
Zeker een balle club
Zou mooi zijn een ander bedrijf voor de verzending.

Laatst bewerkt:

Ja joh, waarom niet. Ik zit er niet om verlegen. Ff kijken wat er bij zit vanmiddag.
Vind trouwens dat B&F hun klanten die zonder whey zitten wel even een samplepakketje mogen sturen :p Is een whey-alarmlijn miscchien een idee? :lol:

Vorige week preworkout power pills besteld en tevens de poedervariant geprobeerd daar ik deze ooit als sample had gekregen.

De sample merkte ik meer van als 2 pillen, ik had niet verwacht dat er zoveel verschil in zat?

Zojuist dustoch maar een 3tal van die preworkout sachet pakketjes besteld aangezien deze beter werkte :)
in de pill zitten bepaalde stimulanten niet die wel in poeder zitten ;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 08:42 ----------

Thanks.. Ga binnenkort bestellen ;)
lean gain is de shit man, gebruik al tijdje echt goede product

Ik kreeg vanochtend om 8.15 een smsje met mijn track&trace code en het bericht dat het pakje vanaf 16:00 bij de plaatselijke supermarkt kon worden opgehaald.
Om 16.25 mijn track&trace code ingevuld.

"26.07.2011:
Zending beschikbaar op afhaallocatie"

Om 16:30 kreeg ik in de supermarkt te horen dat ze niets voor me hadden. Lekker dan, het moet afgeleverd zijn en het is er niet. Meteen de laatste keer dat ik Pakjegemak gebruikt hebt. Nu maar hopen dat de verzending er morgen ligt..

Referentie nummer: 243139

Hij staat inderdaad op afgeleverd met de handtekening van de supermarkt erbij. Deze moet er dus gewoon liggen. Heb je zelf de track N trace? Anders kan ik je deze sturen via de p.m . :)

zie dat jullie nieuwe traininggloves met polsbescherming verdwenen zijn uit binnenkort leverbaar.Komen deze er niet?

Bedoel je deze?

http://bodyenfitshop.nl/gloves-belts/flexsports/power-wrist-sport-gloves

Bestelling 243560

2x ADAM * Now Foods
1x XTEND Scivation

:D Bedankt voor je bestelling!

Ik wilde net voor 110 euro aan spullen bestellen en zie dat "Pre-Workout Powerpill sampling" niet mogelijk is.

Komt dit nog terug?

Deze is helaas op, maar komt wel weer terug. :)

Trek ik verdomme m'n pot Dextrose los, op.. dan maar even nieuwe bestellen :) En ook nog even wat creatine proberen ... dankje :)

PreWorkout Power is iets sterker. Ook is de sample wat hoger met dosering natuurlijk. :)

Klopt helemaal.
Als ik die bus dan eindelijk zie aankomen gaan me handen al jeuken ( paar uur daarvoor al meestal ).
Zeker een balle club
Zou mooi zijn een ander bedrijf voor de verzending.

Het is vervelend om te horen dat de klanten de laatste tijd enkele problemen hebben met de PostNL. Gelukkig zijn wij altijd bezig met het bedenken van innovaties, dus ook met transport en bezorging. :)

-Leon

Weet je wanneer Pre-Workout Powerpill sampling er weer komt? Ik hoef geen whey sample en er is geen alternatief.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven