Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net voor het eerst Magnificent geproefd en het was inderdaad lekker en weinig tot geen resten te bekennen na het opdrinken.Kan je zeggen dat het super product is.. Ik daal in vet % maar blijf dankzij de Magnificent toch nog lekker volle spieren hebben en de smaak is zelfs heeeeeel lekker haha ben echt verschoten !
Veel beter dan het dure en vieze USN spul die ik vanaf nu links zal laten liggen. Nu nog wachten op het resultaat... Ondanks de negatieve reacties over Pakjegemak heb ik gister toch mijn bestelling via dat systeem laten versturen. Geen goed plan.
Bestelling 243560
1x Magnificent * Body & Fit Sportsnutrition
1x Isolaat Perfection * Body & Fit Sportsnutrition
2x ADAM * Now Foods
1x XTEND Scivation
1x Agmatine * Body & Fit Sportsnutrition
Boem! Komt u maar met die wrist wraps![]()

Dat kan natuurlijk niet!
Zit je zonder?Dat kan natuurlijk niet!
Alles wat ik aan samples krijg mag jij hebben![]()

Heb net voor het eerst Magnificent geproefd en het was inderdaad lekker en weinig tot geen resten te bekennen na het opdrinken.Veel beter dan het dure en vieze USN spul die ik vanaf nu links zal laten liggen. Nu nog wachten op het resultaat...

PostNL is een waardeloze ballentent. B&F, is het mogelijk om een ander postbedrijf op te trommelen die wel zijn zaakjes voor elkaar heeft?
Is een whey-alarmlijn miscchien een idee? 
in de pill zitten bepaalde stimulanten niet die wel in poeder zittenVorige week preworkout power pills besteld en tevens de poedervariant geprobeerd daar ik deze ooit als sample had gekregen.
De sample merkte ik meer van als 2 pillen, ik had niet verwacht dat er zoveel verschil in zat?
Zojuist dustoch maar een 3tal van die preworkout sachet pakketjes besteld aangezien deze beter werkte![]()

lean gain is de shit man, gebruik al tijdje echt goede product
Ondanks de negatieve reacties over Pakjegemak heb ik gister toch mijn bestelling via dat systeem laten versturen. Geen goed plan.
Ik kreeg vanochtend om 8.15 een smsje met mijn track&trace code en het bericht dat het pakje vanaf 16:00 bij de plaatselijke supermarkt kon worden opgehaald.
Om 16.25 mijn track&trace code ingevuld.
"26.07.2011:
Zending beschikbaar op afhaallocatie"
Om 16:30 kreeg ik in de supermarkt te horen dat ze niets voor me hadden. Lekker dan, het moet afgeleverd zijn en het is er niet. Meteen de laatste keer dat ik Pakjegemak gebruikt hebt. Nu maar hopen dat de verzending er morgen ligt..
Referentie nummer: 243139
zie dat jullie nieuwe traininggloves met polsbescherming verdwenen zijn uit binnenkort leverbaar.Komen deze er niet?
Bestelling 243560
1x Magnificent * Body & Fit Sportsnutrition
1x Isolaat Perfection * Body & Fit Sportsnutrition
2x ADAM * Now Foods
1x XTEND Scivation
1x Agmatine * Body & Fit Sportsnutrition
Boem! Komt u maar met die wrist wraps![]()
Bedankt voor je bestelling!Ik wilde net voor 110 euro aan spullen bestellen en zie dat "Pre-Workout Powerpill sampling" niet mogelijk is.
Komt dit nog terug?

Trek ik verdomme m'n pot Dextrose los, op.. dan maar even nieuwe bestellenEn ook nog even wat creatine proberen ... dankje
![]()
Vorige week preworkout power pills besteld en tevens de poedervariant geprobeerd daar ik deze ooit als sample had gekregen.
De sample merkte ik meer van als 2 pillen, ik had niet verwacht dat er zoveel verschil in zat?
Zojuist dustoch maar een 3tal van die preworkout sachet pakketjes besteld aangezien deze beter werkte![]()

Klopt helemaal.
Als ik die bus dan eindelijk zie aankomen gaan me handen al jeuken ( paar uur daarvoor al meestal ).
Zeker een balle club
Zou mooi zijn een ander bedrijf voor de verzending.