MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, durf ik nog geen exacte datum aan te koppelen. :)

-Leon

Jammer, is er een ander alternatief ipv een whey sample? Misschien kunnen jullie zelf een paar Pre-workout Power Pillen in een toevoegen bij mijn bestelling?

Beste Leon,

Afgelopen zaterdag heb ik weer een mooie bestelling geplaatst :)
De status op de website van de post is nog steeds:
23.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Het gaat om Referentie nummer: 242121. Ik had er gisteren in de ochtend al een mail over gestuurd.

Hebben toevallig meer gebruikers hier last van of ben ik de enige? :(
Ben al 2 dagen voor niets thuis gebleven

Laatst bewerkt:
Gisteren mijn bestelling aangekregen, thx! Alleen bij opening zag ik geen gadgets, wat ik vreemd vind. Anyway, hopelijk volgende keer dubbel dan :-)

Jammer, is er een ander alternatief ipv een whey sample? Misschien kunnen jullie zelf een paar Pre-workout Power Pillen in een toevoegen bij mijn bestelling?

Nee helaas. :) Verder hebben we nog wel PreWorkout Power of 1MR. :)

Beste Leon,

Afgelopen zaterdag heb ik weer een mooie bestelling geplaatst :)
De status op de website van de post is nog steeds:
23.07.2011:
De zending is aangemeld bij PostNL en wordt volgbaar

Het gaat om Referentie nummer: 242121. Ik had er gisteren in de ochtend al een mail over gestuurd.

Hebben toevallig meer gebruikers hier last van of ben ik de enige? :(
Ben al 2 dagen voor niets thuis gebleven

Wat zaterdag wordt besteld, gaat maandag op de post. Dus op zijn vroegst is het dan op dinsdag binnen. Heb het pakket nog een keer voor je verstuurd. Mocht je deze dubbel aangeboden krijgen, dan kan je gewoon 1 pakket weigeren. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
Wat zaterdag wordt besteld, gaat maandag op de post. Dus op zijn vroegst is het dan op dinsdag binnen. Heb het pakket nog een keer voor je verstuurd. Mocht je deze dubbel aangeboden krijgen, dan kan je gewoon 1 pakket weigeren. :)

-Leon

Excuses ik ging er vanuit dat het zaterdag al op de post zou gaan en dus maandag aangeboden zou worden.
Ik verwacht dat het nieuwe pakket wel goed zal gaan en hopelijk morgen binnen zal komen!
Nogmaals bedankt voor de topservice!! :) :1e:

Excuses ik ging er vanuit dat het zaterdag al op de post zou gaan en dus maandag aangeboden zou worden.
Ik verwacht dat het nieuwe pakket wel goed zal gaan en hopelijk morgen binnen zal komen!
Nogmaals bedankt voor de topservice!! :) :1e:

Geen probleem. De TNT werkt helaas niet in het weekend, vandaar. :)

Misschien moet ik zelf op mijn fiets door het land. :D

-Leon

Yes. :)

-Leon

15 min geleden besteld en is nu alweer verzonden. haha :)

Goed bezig bodyenfit

Laatst bewerkt:
Keep up !

Hey Body & Fit team,

gisteren om 21u besteld, vandaag om 11u in België geleverd.:thumb:

Er is geen topic van Pure Pump helaas en stel ik mijn vraag maar hier. Topic zal ik dan wel aanmaken later...
De aanbevolen gebruik is:
1 dosering is 1 maatschep (5 gram) in 300 ml water of koolhydraathoudende drank. Trainingsdagen:
-1 dosering voor de training
-1 dosering na de training
Rustdagen
-1 dosering 's ochtends

1. ) Kan ik Pure Pump twee keer op een dag nemen, zowel in de ochtend en avond? Ik wil het voornamelijk voor de pomp gebruiken.

Wat betreft CitruPure Caps - Citrulline Malaat. Op de site staat:
Aanbevolen gebruik CitruPure Caps;
Neem op trainingsdagen 4 capsules voor- en 4 capsules na de training.
Op rustdagen 4 capsules 's ochtends.

Op de label staat echter: Neem 2 maal daags 3 capsules. Op trainingsdagen inname voor- en na de training. Op rustdagen 's ochtends voor het ontbijt en 6-8 uur later.

2. ) Wederom wil ik dit voornamelijk voor de pomp gebruiken. Dan moet ik me houden aan wat er op de label staat? En vanwaar het verschil op de site & label?

"Sank you very much" ;)

Laatst bewerkt:
Wat moet je met zoveel pomp? Ben je arnie fan? :p

Er is geen topic van Pure Pump helaas en stel ik mijn vraag maar hier. Topic zal ik dan wel aanmaken later...
De aanbevolen gebruik is:
1 dosering is 1 maatschep (5 gram) in 300 ml water of koolhydraathoudende drank. Trainingsdagen:
-1 dosering voor de training
-1 dosering na de training
Rustdagen
-1 dosering 's ochtends

1. ) Kan ik Pure Pump twee keer op een dag nemen, zowel in de ochtend en avond? Ik wil het voornamelijk voor de pomp gebruiken.

Wat betreft CitruPure Caps - Citrulline Malaat. Op de site staat:
Aanbevolen gebruik CitruPure Caps;
Neem op trainingsdagen 4 capsules voor- en 4 capsules na de training.
Op rustdagen 4 capsules 's ochtends.

Op de label staat echter: Neem 2 maal daags 3 capsules. Op trainingsdagen inname voor- en na de training. Op rustdagen 's ochtends voor het ontbijt en 6-8 uur later.

2. ) Wederom wil ik dit voornamelijk voor de pomp gebruiken. Dan moet ik me houden aan wat er op de label staat? En vanwaar het verschil op de site & label?

"Sank you very much" ;)

Zou beginnen met 6 capsules per dag. De Pure Pump kan je gewoon voor de training en in de ochtend nemen. :)

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven