MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
result komt niet meer terug en is al een vervanger voor, geen zin om 10 pagina's terug te lezen.

Verzameling B&F Producten :) Bus van XXL zit dextrose in van B&F :) Maar vond die pot wel handiger ..
andere pot Whey staat beneden bij m'n blender :)
2hq6syh.jpg

Moi wat schuimt dat peptopro. Hoe kan ik dit tegen gaan? met 300ml water is er geen houden meer aan en is me shaker bijna 1 grote blok schuim...

Dit is na even schudden met een behoorlijke scheut limonadesiroop (zonder baat niet)

jud4c5.jpg

En dit is wanneer ik het drinkbare gedeelte op heb

2iky453.jpg

Het schuim is niet bepaald lekker of goed te drinken. Is hier wat tegen te doen? Is het overigens minder werkzaam wanneer ik het met siroop meng?

Niet schudden?

Probeer anders minder water / melk .. of eerst pepto en dan melk .. of andersom

Mengen met een lepel werkt goed hier. Geen schuim en dan snel wegdrinken.

Peptopro is sowieso al geen lekkernij. Ik meng het ook met water en roer het met een lepel en het schuimt niet.
Ik denk ook dat het met het schudden te maken heeft en mogelijk in combinatie met limonadesiroop.

Kwestie van even uitproberen en je komt er snel achter, maar goed dat is wat je ook gaat doen. :)

Verzameling B&F Producten :) Bus van XXL zit dextrose in van B&F :) Maar vond die pot wel handiger ..
andere pot Whey staat beneden bij m'n blender :)
2hq6syh.jpg

Leuke collectie!
Rechtsboven zijn dat biergistpillen?
Werken die goed bij jou? Waar heb je veelal last van als ik vragen mag?
Misschien dat ik dat ook ga supplementeren.

Leuke collectie!
Rechtsboven zijn dat biergistpillen?
Werken die goed bij jou? Waar heb je veelal last van als ik vragen mag?
Misschien dat ik dat ook ga supplementeren.

Acne .. en rode vlekken op m'n @rs :) Daar werken ze wel goed tegen, ook gebruiken en onder de zonnebank wil helpen :)

Nee als ik het met een halve liter water inneem dan gaat dit best goed. Doe ik het met pakweg 20cl dan zit ik wel dicht tegen de grens van het kotsen. Succes ermee. :)

Bedankt man. Ik ga het een poging wagen :o

9 per dag :) 3 per keer .. maaltijd + 3 pillen, en dan gaat 't wel goed :)

je moet ze wel consequent slikken, anders heb ik het gevoel dat 't weer erger word ..

Thnx bro. Bedoel je erger in de zin van dat het harder terug komt of? Lijkt me sterk dat je voor altijd biergist moet blijven slikken..

thanks bro

Bedankt man. Ik ga het een poging wagen :o

Thnx bro. Bedoel je erger in de zin van dat het harder terug komt of? Lijkt me sterk dat je voor altijd biergist moet blijven slikken..

Nee, maar je moet niet 2 dagen missen.. want dan komt 't weer terug .. ;) Gewoon elke dag slikken voor een periode van 2/3 maand ongeveer .. 2 potjes is genoeg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven