ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo B&F
Dit is nou waarom ik zo van jullie hou.. een heerlijk gevulde doos met snoepgoedhaha, bedankt mannen, vooral de boekjes erbij zijn zwaar vet om te lezen!
Enig nadeel.. volgens mij pesten jullie mij.. elke keer samples whey: chocoladeBrr.. krijg 'm niet weg
haha
Dank mannen!

Hallo B&F
Dit is nou waarom ik zo van jullie hou.. een heerlijk gevulde doos met snoepgoedhaha, bedankt mannen, vooral de boekjes erbij zijn zwaar vet om te lezen!
Enig nadeel.. volgens mij pesten jullie mij.. elke keer samples whey: chocoladeBrr.. krijg 'm niet weg
haha
Dank mannen!

vind 'm echt smerig .. haha pm je adres, stuur ik 'm op !Graag gedaan! Sorry, maar het is toch echt toeval!
-Leon
De rest van het pret pakket maakt het meer dan goed !Inderdaad Butch, je gebruikt toch al agmatine? Is dit niet een beetje overkill? Er is meer in het leven dan pomp
"Hi, I'm ButchMcdick and I'm a pump-addict"![]()
Je slaat de spijker op zijn kop.
Misschien dat ik die wel als handtekening ga gebruiken. Een grote pomp 24/7 in de biceps ziet er waanzinnig uit.
Het kost wat centen maar dan heb je ook wat. Zou beginnen met 6 capsules per dag. De Pure Pump kan je gewoon voor de training en in de ochtend nemen.
-Leon
16:22 Besteld
16:25 Uw bestelling is verzonden
Bestellingen bij Body & Fitshop
http://www.youtube.com/watch?v=RhPD_EqSwCc&t=26

Amai er komen precies wel enorm veel nieuwe producten van jullie huismerk.. Zalig.
. Zijn er verschillende die ik me toch ga aanschaffen bij
![]()
We zijn inderdaad enorm druk aan het uitbreiden momenteel. De nieuwe vitamines etc verwacht ik over 1-2 weken binnen!
Ik heb dit topic al een tijdje niet meer bekeken dus misschien is het al oud nieuws...
Maar waar is Result! gebleven? zie die niet meer op de site staan?

Amai er komen precies wel enorm veel nieuwe producten van jullie huismerk.

result is eruit, wordt binnenkort vervangen door een nieuw product
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 19:01 ----------
....... die belgische taal...... blijf er niks van snappen hoe dit grammaticaal correct bevonden kan worden![]()
![]()
![]()
. Hou zou jij het schrijven?
.result is eruit, wordt binnenkort vervangen door een nieuw product
---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 19:01 ----------
....... die belgische taal...... blijf er niks van snappen hoe dit grammaticaal correct bevonden kan worden![]()
![]()
![]()

De nieuwe vitamines etc verwacht ik over 1-2 weken binnen!![]()