MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo B&F :)

Dit is nou waarom ik zo van jullie hou.. een heerlijk gevulde doos met snoepgoed :) haha, bedankt mannen, vooral de boekjes erbij zijn zwaar vet om te lezen!

Enig nadeel.. volgens mij pesten jullie mij.. elke keer samples whey: chocolade :( Brr.. krijg 'm niet weg :P

haha

Dank mannen!

Dit is nou waarom ik zo van jullie hou.. een heerlijk gevulde doos met snoepgoed :) haha, bedankt mannen, vooral de boekjes erbij zijn zwaar vet om te lezen!

Enig nadeel.. volgens mij pesten jullie mij.. elke keer samples whey: chocolade :( Brr.. krijg 'm niet weg :P

haha

Dank mannen!

Graag gedaan! Sorry, maar het is toch echt toeval! ;)

-Leon

haha

Dank mannen!

ik bied me wel aan als vrijwilliger om je die last te ontnemen ;) :P

Inderdaad Butch, je gebruikt toch al agmatine? Is dit niet een beetje overkill? Er is meer in het leven dan pomp ;)

"Hi, I'm ButchMcdick and I'm a pump-addict" :shake:

:haha: Je slaat de spijker op zijn kop. :eek: Misschien dat ik die wel als handtekening ga gebruiken.

Wat moet je met zoveel pomp? Ben je arnie fan? :p
Een grote pomp 24/7 in de biceps ziet er waanzinnig uit. :) Het kost wat centen maar dan heb je ook wat.

Zou beginnen met 6 capsules per dag. De Pure Pump kan je gewoon voor de training en in de ochtend nemen. :)

-Leon

Thanks again.

Laatst bewerkt:
Wederom snelle service, gisteravond rond 21.00 besteld, paar uur geleden al in huis.
Cream & Cookies is best lekker, maar bij lange na niet zo lekker als de cappuccino en coconut :)

Pre-workout pill morgen proberen, hopelijk verfrissende energy.

Thanks Twisters! :)

-Leon

Amai er komen precies wel enorm veel nieuwe producten van jullie huismerk. :D. Zalig. :D. Zijn er verschillende die ik me toch ga aanschaffen bij :D

16:22 Besteld
16:25 Uw bestelling is verzonden

Bestellingen bij Body & Fitshop
http://www.youtube.com/watch?v=RhPD_EqSwCc&t=26

:thumbs: We zijn snel:D

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 17:04 ----------

Amai er komen precies wel enorm veel nieuwe producten van jullie huismerk. :D. Zalig. :D. Zijn er verschillende die ik me toch ga aanschaffen bij :D

Dank je!:) We zijn inderdaad enorm druk aan het uitbreiden momenteel. De nieuwe vitamines etc verwacht ik over 1-2 weken binnen!:)

Zijn de vitamines te vergelijken met die van Alive!? Ben er al zeer tevreden over. :D.

Ik heb dit topic al een tijdje niet meer bekeken dus misschien is het al oud nieuws...
Maar waar is Result! gebleven? zie die niet meer op de site staan?

Moet je nog steeds 5 euro extra betalen als je vanuit belgie koopt?

Ik heb dit topic al een tijdje niet meer bekeken dus misschien is het al oud nieuws...
Maar waar is Result! gebleven? zie die niet meer op de site staan?

result is eruit, wordt binnenkort vervangen door een nieuw product ;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 19:01 ----------

Amai er komen precies wel enorm veel nieuwe producten van jullie huismerk.

....... die belgische taal...... blijf er niks van snappen hoe dit grammaticaal correct bevonden kan worden :P :P

:D ;)

result is eruit, wordt binnenkort vervangen door een nieuw product ;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 19:01 ----------

....... die belgische taal...... blijf er niks van snappen hoe dit grammaticaal correct bevonden kan worden :P :P

:D ;)

Haha ik zie er niet direct iets verkeerd aan. :p. Hou zou jij het schrijven? :p.

Yummi vandaag na de training een lekkere post workout shake gedronken. :D. Ijskoud water (400 ml) + 2 scoops whey perfection (lemon ice) + 70 gram WMS + 20 gram magic eaa. :zuip:

De lemon ice is daarvoor de perfecte smaak vind ik. Lekkere frisse shake :zuip:

Wanneer komt de vervanger van Result dan?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven